Oké, het breien laat ik nog even links liggen…
Gisteren ben ik begonnen met een amigurumi van DenDennis, kent iemand deze boeken?
Ja, DenDennis is leuk!
Heb je er wel eens iets uit gemaakt? Ik kan prima patronen lezen, maar vind het heel apart omschreven.
Jaaa dendennis is leuk!
Je moet even goed lezen, dan lukt het daarna een stuk makkelijker
Ik moet inderdaad wat beter lezen
Edit: ik moet zijn manier van formuleren snappen, hij schrijft namelijk niet alles op
Joeeeee laat de KAL maar beginnen!!!
A knit-along/crochet-along is when a group of people decide to knit/crochet the same project or theme for a predetermined amount of time. Knit-alongs can be held at a specific location, like your local yarn store, online or a combination of the two.
Regels: maak zelf een hoofdband, brei, haak of weef! Zoek zelf naar een patroon. Kan gewoon via Google of via Ravelry. De KAL eindigt 25 dec, zodat we allemaal de Kerst inkunnen met hoofdband.
Laten maar geen prijs doen maar gewoon eeuwige roem dat je je eigen hoofdband hebt gemaakt, je bent een hippe oma!
Is het handig om dit in een apart topic te doen? Ik denk misschien van wel, maar twijfel even dus mocht jij nou niet twijfelen, open maar een topic of zaai nog meer twijfel
Ja leuk! Ik was gisteren dus stiekem al begonnen.
Een apart topic lijkt me niet nodig
Ik denk dat het wel in dit topic kan toch? T is niet dat het hier zó druk is dat t volledig ondergesneeuwd zou worden of dat het hinderlijk gaat zijn voor andere vragen/posts.
Ik heb ook zin om te beginnen! Ga https://www.petiteknit.com/collections/adult/products/ingeborg-3?variant=994395488264 maken!
Klopt, maar ik dacht wel van als we een ander topic starten, zien lezers die het oma topic standaard overslaan het misschien staan en krijgen we iemand wel extra aan t haken of breien, omdat een hoofdband zo’n makkelijk klein en toch draagbaar projectje is!
Dat is zeker waar! Zo had ik het nog niet bekeken.
Super leuk, ik doe niet mee maar zie graag updates! En misschien in de toekomst dat ik ook een keer mee kan doen.
Ahhhh jammer! Heb je niet nog een restje wol en een naald over? Klein projectje!!
An sich wil ik wel meedoen, maar ik heb geen hoofdband meer nodig
Aan iemand cadeau doen?
Waarom denk ik daar niet aan, haha. Kan iemand denk ik wel blij maken met een mooie
Hebben jullie tips voor mooie patronen? Ik zoek specifiek voor breinaald 4-5.
Oh deze is leuk! Ik denk dat ik die ook ga maken!
Ik maak het gratis patroon van fibertales, de Drejø. Ik zal straks even een linkje zoeken voor je!
Ik word er zo moedeloos van. Ik ben al zo vaak opnieuw begonnen met het leren van haken. Ik heb zelfs een boekje gekocht voor kinderen, maar het wilt gewoon niet lukken.
Ik wil het zo graag kunnen, maar na avonden lang stokjes proberen te haken ben ik alweer in staat om de handdoek in de ring te gooien.