Nee had ik niet gedaan, mijn sok heeft tussen hiel en teen iets te veel breedte achteraf. Omdat ik vooraf vooral dacht: hij moet niet te strak worden. Maar boord kleiner is eigenlijk heel logisch, is bij truien ook zo!
Goeie tip! Hoeveel kleiner?
Dat truitje, wat leuk!
Oke ik heb vandaag voor het eerst in mijn leven gehaakt (heb nog nooit gebreid verder). Ik zag bij de zeeman namelijk mooie wol en wilde daar een sjaal van, dus ben maar gewoon begonnen . Het begin is er haha.
Deze gemaakt gisteren! Al een tijdje niet geborduurd, ik was er wel weer even aan toe. Ben er erg blij, alleen die E is niet zo gelukt. (de borduurring komt van aliexpress)
Waar blijven die hoofdbanden? Nog twee weken!
Ja, klopt!
Ah leuk! Ik ga toch ook maar een lijstje bedenken. Je hebt mooie patronen verzameld zeg!
je maakt me erg nieuwsgierig haha, foto?
Oke even mezelf citeren, maar mijn sjaal is ondertussen al 1.60 meter lang en ik ga 'm 2 meter maken. Maar eigenlijk wil ik van die sliertjes aan de uiteindes van de sjaal maken, maar heeft iemand een tip hoe dit het beste is om te doen? Kan op google de trefwoorden niet echt vinden haha.
Hij is af! Zo blij mee hahah, m’n eerste echte sjaal
Heb meteen nieuwe wol besteld voor de volgende sjaal haha. Moet toch wat tijdens pauzes van m’n scriptie.
Hoe gaan je sokken?
Mooi! Welke steek heb je hiervoor gebruikt?
Dankje! Alleen maar vasten haha, lekker makkelijk maar vind het ook gewoon de mooiste steek