Omatopic (Deel 1)

Nee had ik niet gedaan, mijn sok heeft tussen hiel en teen iets te veel breedte achteraf. Omdat ik vooraf vooral dacht: hij moet niet te strak worden. Maar boord kleiner is eigenlijk heel logisch, is bij truien ook zo!

Goeie tip! Hoeveel kleiner?

2 recente projecten

een nieuwe trui voor één van onze honden

en een gnome

17 likes

Dat truitje, wat leuk!

1 like

Oke ik heb vandaag voor het eerst in mijn leven gehaakt (heb nog nooit gebreid verder). Ik zag bij de zeeman namelijk mooie wol en wilde daar een sjaal van, dus ben maar gewoon begonnen :woman_shrugging:t3:. Het begin is er haha.

16 likes

Deze gemaakt gisteren! Al een tijdje niet geborduurd, ik was er wel weer even aan toe. Ben er erg blij, alleen die E is niet zo gelukt. (de borduurring komt van aliexpress)

5 likes

Ik heb deze laatst gemaakt, was een borduurset.

17 likes

Waar blijven die hoofdbanden? Nog twee weken!

2 likes

Ja, klopt!

Mooie projecten @Solsikke en zo snel als jij breidt is het ook nog wel te doen

:christmas_tree: :snowflake:

16 likes

Ah leuk! Ik ga toch ook maar een lijstje bedenken. Je hebt mooie patronen verzameld zeg!

1 like

je maakt me erg nieuwsgierig haha, foto?

Oke even mezelf citeren, maar mijn sjaal is ondertussen al 1.60 meter lang en ik ga 'm 2 meter maken. Maar eigenlijk wil ik van die sliertjes aan de uiteindes van de sjaal maken, maar heeft iemand een tip hoe dit het beste is om te doen? Kan op google de trefwoorden niet echt vinden haha.

5 likes
1 like

Hij is af! Zo blij mee hahah, m’n eerste echte sjaal

Heb meteen nieuwe wol besteld voor de volgende sjaal haha. Moet toch wat tijdens pauzes van m’n scriptie.

17 likes

Hoe gaan je sokken?

1 like

Mooi! Welke steek heb je hiervoor gebruikt?

Dankje! Alleen maar vasten haha, lekker makkelijk maar vind het ook gewoon de mooiste steek

1 like

Ook een sjaal gemaakt als kerst cadeautje voor mn schoonzusje. Hoop dat ze er blij mee gaat zijn :blush:

16 likes