Weet iemand hoe deze steek heet, of waar ik een patroon kan vinden?
ByClaire heeft dit op FB staan, maar noemt geen patroon helaas.
Weet iemand hoe deze steek heet, of waar ik een patroon kan vinden?
ByClaire heeft dit op FB staan, maar noemt geen patroon helaas.
Het lijkt wel op lace ripples, maar die zijn net iets anders denk ik. Meer open. Ik zoek even verder!
Heldin! Dank je wel!
Zo bizar knap dit! Hoe groot is de afmeting is totaal?
Wauw prachtig
Mehhhh ik ben emo en wilde leuk aan een nieuw project beginnen maar nu drie dingen begonnen en weer uitgehaald en nu ben ik nog meer emo dan daarvoor. Nu ga ik maar verder met mijn trui. Misschien moet ik een mooie muts maken ofzo voor mezelf. Of wol kopen.
Iets heel moois voor jezelf kopen om daarna iets van voor jezelf te maken!
Heb al zoveel, moet ik misschien eerst weten wat ik wil maken… en misschien iets afmaken. Die rotmuts voor Mn moeder is iig af
Ik had op Marktplaats borduurgaren gekocht en ging het vanmorgen ophalen, het was echt zo’n super lief oud omaatje dat het verkocht. Ze zei ook echt zo “Nou, zo ontmoet ik nog eens mensen, wat leuk om te zien dat er nog jonge mensen zijn die aan borduren doen” haha aww
Ze vroeg ook wat ik op dit moment aan het borduren was, maar ik ben met een nogal kinky borduurwerkje bezig, dus ik stamelde maar iets van “ehhh iets natuurachtigs” hahahaha.
Hij is ongeveer 50 bij 70 cm groot.
Nu ben ik benieuwd naar wat je dan aan het maken bent nu!
Haha ik heb een meisje gemaakt dat is vastgebonden in shibari stijl (Japanse vorm van bondage), alleen ik kan het niet afmaken omdat ik het touw ook echt met een soort dun jute touw wil doen en dat kan ik nergens vinden
Edit: Normaal gesproken borduur ik trouwens vooral schattige dieren, dit was even een eenmalig kinky uitstapje.
Misschien met een tweed sokkenwol dan? Dat kan wel in de juiste tint jute achtig lijken
Even opgezocht en dat ziet er mooi uit inderdaad! Ik ga eens kijken of ik daar een synthetische variant van kan vinden (ik gebruik liever geen echte wol). Bedankt voor de tip!
Ik ben nu superbenieuwd hiernaar! Je zou trouwens ook jute touw kunnen gebruiken, dat is vaak twee- of driedraads. Misschien dit loshalen en dan strijken oid? Of uithangen met iets zwaars eraan zodat het ‘recht’ wordt?
Ik post wel een foto als 'ie af is