Omatopic (Deel 1)

Een nieuw borduurwerkje. Het is voor een challenge in een discord server. Heb de bloemen uit de losse hand geborduurd, niet echt een patroon gebruikt.

16 likes

Hier moet alleen nog een kussenrug op en vulling in en dan is mijn kussen klaar. :fox_face:

19 likes

Zo mooi!! Is dit een voorgekocht patroon of zelf ontworpen? Echt gaaf

1 like

Dit is een voorgekocht patroon van het merk Vervaco.

Dit wordt een baby dekentje

20 likes

Wat is deze mooi! Laat je het eindresultaat ook zien?

Ik ben met een nieuw megaproject begonnen erbij. Zo heb ik wat af te wisselen. Dit is een beginnetje aan Farewell to anger va Leonid Afremov. Een prachtig schilderij met veel kleuren.

4 likes

Dankje, zal ik doen! Moet de rug en vulling nog bestellen, maar dat komt nog wel, ooit.

Ben wel weer aan een nieuw leuk project begonnen. Heb deze van AliExpress, maar alle instructies staan dus in het Chinees en mijn Chinees is nou ook weer niet zooo goed. :sweat_smile:

Iemand een idee of het handiger is om de belijning eerst te borduren of de ‘inhoud’, of zou het niet uitmaken? Ben dus begonnen met de lijntjes.

1 like

Binnenkant inderdaad eerst en uitlijnen als laatste!

1 like

Oke, dan ga ik snel over op de binnenkant. :biggrin:

Oh wat leuk @Nivi! Ga ik ook eens naar kijken.

Bij mij worden er allemaal babies geboren in mn omgeving, prima excuus voor nog een aap

11 likes

Mede door jullie heb ik het breien weer opgepakt. Ik haak veel, maar qua breien heb ik alleen nog maar een hele simpele sjaal gemaakt. Maar dat vond ik saai, dus ben ik begonnen met sokken! Lekker moeilijk gelijk, hahaha, Inmiddels ben ik 12 keer opnieuw begonnen, maar ik ben nu eindelijk tevreden. Ook al heb ik nog maar een klein stukje: ik ben er trots op en wilde het graag showen :slight_smile:

10 likes

Ik ben ook trots op je! Ik heb breien op dat soort naalden nogsteeds niet onder de knie (ok, ik probeer het ook nooit meer want ik liet ze de hele tijd uit mn brei werk vallen :sweat_smile:)

Ah, dat is lief, dankjewel! Mij gaat het inmiddels goed af, en het voelt ook wel heel fijn oma-achtig :sweat_smile:

Dankjewel, ja leuk hè? Ik ben zo benieuwd hoe het er straks uit gaat zien!

Super leuk en ziet er heel netjes uit! @Ingenious

En haha @paraplu ik kan dat ook niet, gebruik ze alleen uit naalden nood of met de laatste toeren bij een muts :stuck_out_tongue_winking_eye:

Ik heb wel meer brei-skills ontwikkeld sinds de laatste keer dat ik het geprobeerd heb, misschien moet ik het toch nog eens een kans geven :thinking:

Oneeee… het lijkt erop alsof ik een paar rondes terug iets verkeerd heb gedaan… Wat moet ik nu doen…:thinking:

Ik vind het gewoon een onnodig gehannes :stuck_out_tongue_winking_eye:

@Ingenious lijkt gewoon iets losser maar niet verkeerd voor wat ik nu zie

Ik ga proberen eens iets anders dan een sjaal of een deken te maken met behulp van dit filmpje

Hopelijk is het af voordat de baby geboren is en te groot is voor het ventje:joy:

2 likes