Omatopic (Deel 1)

Heb je hier een linkje van?

Ik heb via deze verkoper besteld, maar zie nu mij dat hij nu duurder is. Volgens mij kom je hem wel vaker tegen op aliexpress, even verder zoeken bij andere verkoper anders.

https://s.click.aliexpress.com/e/oGwGaiU

1 like

Kraamcadeautje voor een vriend gemaakt, ik wil hem zelf houden :heart_eyes:

19 likes

Ik heb een Pfaff Passport 3 en ben er heel tevreden over :blush:

1 like

Ik heb 'm gegoogled en is mij net iets te duur. Maar misschien kom ik wel een tweedehandsje tegen. Is dit je eerste Pfaff of naaimachine?

1 like

Wat is dan niet duidelijk?

Dpn hoeft niet per se als je magic loop ook oke vindt! Ik doe mouwen niet op dpns. Als je verwisselbare naaldpunten neemt dan kun je gewoon de lengte van de kabel aanpassen!

1 like

Ik ga er waarschijnlijk van de week aan beginnen. Zij hebben overal enorm goede uitleg over, misschien ook wel over het materialen stukje. Als je verwisselnare punten met kabels koopt zit je zowiezo goed!

1 like

Denk juist dat je zowel 4 als 5 mm nodig hebt? Waarschijnlijk 4 voor de boord en 5 voor de rest?

1 like

Heb gisteren kaartjes gekocht voor de knit knot beurs :). Jaren terug wel een poging gewaagd met breien maar borduren/punchen/breien/haken lijkt me zo leuk haha! Nog mensen die daar naar toe gaan? :slight_smile:

3 likes

Nee, maar ik was wel van plan om naar de Handwerkbeurs in Zwolle te gaan!

Een nieuw borduurwerkje. Het is voor een challenge in een discord server. Heb de bloemen uit de losse hand geborduurd, niet echt een patroon gebruikt.

16 likes

Hier moet alleen nog een kussenrug op en vulling in en dan is mijn kussen klaar. :fox_face:

19 likes

Zo mooi!! Is dit een voorgekocht patroon of zelf ontworpen? Echt gaaf

1 like

Dit is een voorgekocht patroon van het merk Vervaco.

Dit wordt een baby dekentje

20 likes

Wat is deze mooi! Laat je het eindresultaat ook zien?

Ik ben met een nieuw megaproject begonnen erbij. Zo heb ik wat af te wisselen. Dit is een beginnetje aan Farewell to anger va Leonid Afremov. Een prachtig schilderij met veel kleuren.

4 likes

Dankje, zal ik doen! Moet de rug en vulling nog bestellen, maar dat komt nog wel, ooit.

Ben wel weer aan een nieuw leuk project begonnen. Heb deze van AliExpress, maar alle instructies staan dus in het Chinees en mijn Chinees is nou ook weer niet zooo goed. :sweat_smile:

Iemand een idee of het handiger is om de belijning eerst te borduren of de ‘inhoud’, of zou het niet uitmaken? Ben dus begonnen met de lijntjes.

1 like

Binnenkant inderdaad eerst en uitlijnen als laatste!

1 like