Oke, dan ga ik snel over op de binnenkant.
Oh wat leuk @Nivi! Ga ik ook eens naar kijken.
Bij mij worden er allemaal babies geboren in mn omgeving, prima excuus voor nog een aap
Mede door jullie heb ik het breien weer opgepakt. Ik haak veel, maar qua breien heb ik alleen nog maar een hele simpele sjaal gemaakt. Maar dat vond ik saai, dus ben ik begonnen met sokken! Lekker moeilijk gelijk, hahaha, Inmiddels ben ik 12 keer opnieuw begonnen, maar ik ben nu eindelijk tevreden. Ook al heb ik nog maar een klein stukje: ik ben er trots op en wilde het graag showen
Ik ben ook trots op je! Ik heb breien op dat soort naalden nogsteeds niet onder de knie (ok, ik probeer het ook nooit meer want ik liet ze de hele tijd uit mn brei werk vallen )
Ah, dat is lief, dankjewel! Mij gaat het inmiddels goed af, en het voelt ook wel heel fijn oma-achtig
Dankjewel, ja leuk hè? Ik ben zo benieuwd hoe het er straks uit gaat zien!
Super leuk en ziet er heel netjes uit! @Ingenious
En haha @paraplu ik kan dat ook niet, gebruik ze alleen uit naalden nood of met de laatste toeren bij een muts
Ik heb wel meer brei-skills ontwikkeld sinds de laatste keer dat ik het geprobeerd heb, misschien moet ik het toch nog eens een kans geven
Oneeee… het lijkt erop alsof ik een paar rondes terug iets verkeerd heb gedaan… Wat moet ik nu doen…
Ik vind het gewoon een onnodig gehannes
@Ingenious lijkt gewoon iets losser maar niet verkeerd voor wat ik nu zie
Ik ga proberen eens iets anders dan een sjaal of een deken te maken met behulp van dit filmpje
Hopelijk is het af voordat de baby geboren is en te groot is voor het ventje:joy:
Succes! Ben benieuwd!
Ik zou vooral een muts doen eerst omdat je dan het repareren kunt oefenen en 2 kleuren brioche dan minder werk is dan plat! In het patroon staat vast wel goed wat je moet doen dus echt nodig zal t wel niet zijn! Goed lezen wat je moet doen zodat je geen foutjes maakt! En bij twijfel en error kan je mij appen
Haha ik dacht even dat dit het hondentopic was dus dacht jee wat overdreven om het zo mooi te willen doen
Het ligt er denk ik heel erg aan wat voor knuffels het zijn?
Misschien een stukje babyrib stof? Dat is een beetje dezelfde textuur!
Awww zo’n geliefde knuffel