Omatopic (Deel 1)

Is dit je eerste werk?! Jeetje wat knap. En wat een tof kleurtje!

2 likes

Ja heb eerst een paar proef lampjes gemaakt maar hier las ik dat het beter was om gewoon met iets te beginnen dus heb deze tutorial gedaan;

Mijn uiteindes mislukken nog telkens en ik heb dus best veel fouten maar ik kan het redelijk weg moffelen en de wol maakt het ook gezellig pluizig haha. Heerlijk kleurtje van de zeeman

Ben zo blij haha. Dat sit gewoon uit m’n eigen handen komt! Van een bolletje wol naar een echte muts :grin:

Je hebt een badge verdiend :wink:

1 like

Oooh zo lief haha bedankt :grin: Ik heb mijn muts vandaag zelfs mee naar werk genomen om te laten zien :joy:

3 likes

Laatst begonnen met borduren, moet ergens de tijd mee doden tijdens mijn zwangerschapsverlof.
Net klaar met onderstaand. Smaakt naar meer!

32 likes

Super netjes gedaan! Ik word ook helemaal vrolijk door alle kleurtjes :heart_eyes:

3 likes

Ik heb deze twee pas af. Nu bezig met een trui voor mezelf en een bestelling voor poppenkleertjes :heart_eyes: Heb de smaak weer helemaal te pakken haha

22 likes

“Het is geen combinatie, maar wil je bitterballen bij je macaroni, of wil je die rond een uur of 9? Het is niet veel macaroni, dus ik kan er ook nog rosti rondjes bij bakken” :rofl:

I’m intrigued

1 like

Inmiddels 4 bitterballen en rösti rondjes verder en krijg nu een berlinerbol :joy: Gelukkig fiets ik naar huis.

Maar kreeg je het van je oma of hoe ben je in dit topic beland?

OH WACHT, ik zit verkeerd denk ik. Ik dacht dat ik in het oma opmerkingen topic zat.

Excuus excuus.

6 likes

Haha, vond het wel gezellig al hoopte ik wel dat je ineens een foto zou plaatsen van een gehaakte bitterbal en Berliner :stuck_out_tongue_winking_eye:

4 likes

Bitterballen :+1:

Ik heb een nieuw project, ga met de hand een quilt maken :zipper_mouth_face:
Tot nu toe stoffen uitgekozen, papieren mallen gemaakt en 1/3 van de stof uitgeknipt. Ga hier maar eens mee beginnnen!

15 likes

Ooh waauw super toffe combinatie zo

Ik wil dit ook geloof ik

Bedankt! Vind stoffen en kleuren uitkiezen altijd zo leuk :relaxed: Ik ga morgen kijken of het naaien een beetje lukt, wil het op de ‘English Paper Piecing’ manier gaan doen, ben benieuwd.

Mocht je in de buurt van Utrecht wonen, daar zit echt een heerlijke quilt/patchwork winkel, sowieso leuk om te neuzen!

Absoluut :sweat_smile: Ik heb het nog nooit zo een groot project gedaan dus geen idee hoe ik het ga vinden. Wel eerder een mobile met vilten figuurtjes gemaakt, maar dit is toch een ander kaliber ben ik bang.

1 like

Zijn er volgende week meiden die naar de handwerkbeurs in Zwolle gaan :smiley:

Wauuwww heeel erg mooi! Dat knuffeltjes is echt goed gelukt! Heb je daar misschien een patroon van? :innocent:

Ik heb ‘m zonder patroon gemaakt, maar ben wel bezig om het patroon uit te schrijven. Als het af is wil ik het je wel toe sturen? :grin:

1 like