Omatopic (Deel 1)

Als verjaardagscadeautje voor een lief dreumesje heb ik een egeltje gebreid. :hedgehog::hedgehog::hedgehog: afbeelding

39 likes

Awh zo lieeeeef

1 like

Ik krijg het momenteel maar niet voor elkaar om iets af te maken. Ik begin telkens aan iets anders. Ik ben gisteravond met onderstaand patroon begonnen. Hebben jullie daar ook last van?

6 likes

Ja enorm haha! Ben nu denk ik met 5 projecten bezig en start steeds een nieuwe (of koop nieuwe wol)

1 like

Mijn handen jeuken om een nieuwe deken te beginnen (ik ben fan van dekens haken), maar mijn huidige is nog niet af, deze is ongeveer driekwart. Dus eigenlijk mag het niet van mezelf maar de nieuwe wol lonkt…
Hoe gaan jullie om met meerdere WIP’s, hoe zorgen jullie ervoor dat een project niet onafgemaakt blijft?

1 like

Ja, ik moet nog een trui afmaken, ben aan een borduurproject begonnen waar ik een half oor af heb en heb nog 3 naai projectjes liggen. Ik ben slecht in dingen afmaken denk ik.

2 likes

@Bennielava @Quinoa
Ik ben heel blij dat ik niet de enige ben, haha. Ik had hier eerder helemaal geen problemen mee, maar sinds een paar maanden raak ik super snel verveeld

1 like

Ik kan daar niet mee omgaan. Daarom dwing ik mezelf eerst iets af te maken.

2 likes

In een tasje doen, heel diep in een mand wegstoppen en dan drie nieuwe dingen beginnen.

9 likes

Ahhh dat is echt mijn nachtmerrie!

1 like

Hmmm niet? En als ik echt wil dat ‘moet’ ik van mezelf een half uur aan een project werken voordat ik weer verder mag met mn nieuwe. Maar ik heb eigenlijk altijd wel meerdere projecten tegelijk

1 like

Als ik er niet voor betaald krijg ga ik niet uren lang iets tegen m’n zin doen. Het is een hobby! Als ik t wegleg heb in er óf later wel weer een keer zin in óf ik heb de moed om het uit te halen. Ik ben altijd wel met meerdere projecten bezig. Een sok is toch heel anders breien dan een trui of sjaal. Lekker afwisselen!

1 like

Hmmm daar zit wat in. Het moet wel leuk blijven natuurlijk.
Tegenzin is een groot woord hoor, als ik aan mijn huidige deken haak denk ik “oh ja, fijn”, maar nieuwe bollen garen zijn zo aantrekkelijk. Die roepen dan mijn naam bij wijze van spreken.
Het lastige is ook dat een deken natuurlijk een groot werk is, daar ben ik een aantal maanden mee bezig altijd.

2 likes

Misschien ga ik dat doen inderdaad! Een paar toeren aan de huidige deken en een paar aan de nieuwe. Qua formaat ga ik de nieuwe denk ik eenpersoons maken ipv twee, anders duurt die ook weer een eeuw. :see_no_evil:

1 like

Bezig met dit borduurwerkje. Borduur sinds een maandje of 2, en nu met het Corona virus lekker veel tijd voor werkjes.

18 likes

Ooh die is leuk :heart_eyes: Zie het al helemaal voor me in de keuken met nog meer van dit soort werkjes.

Jaaa vond m ook heel leuk. Het is een gratis patroon via de website van DMC, daar hebben ze nog meer in deze stijl, ook knoflook, mais, biet, wortel enz.

Het eerste stukje van mn tafelloper is helemaal af!

47 likes

Dankje! Ik vind het tot nu toe een erg fijn patroon om mee te werken en dat scheelt enorm.

Super leuk! Ik ben zelf ook in deze quarantaine tijd begonnen met borduren, maar zie door de bomen het bos niet meer qua materiaal. Zo veel ringen, naalden, stoffen… en tbh vind ik het nog best duur ook alles bij elkaar. Ik heb via irisborduurt al gekeken maar daar is het moois vaak uitverkocht. Heb jij nog tips voor NL sites om te bestellen? Had iets via Etsy besteld maar dat duurt vast nog wel een jaar voordat het binnen is.

2 likes