Omatopic (Deel 1)

Bereiken jullie ook altijd dat punt bij in elkaar zetten dat je denkt dit komt nooit meer goed?
Daar ben ik nu.

14 likes

OMG so cute! Ik heb ook nog een half afgemaakte baby Yoda liggen, die moet ik echt eens afmaken. :’)

dit is te schattig! Vind hem echt heel mooi <3

1 like

Ik moest even opzoeken wat punchen was, maar je kan er zo te zien hele mooie dingen van maken terwijl het vrij eenvoudig is! Ik ben benieuwd naar je eindresultaat :grin:

Jaaa ik! Onlangs gestart als coronahobby :stuck_out_tongue: heb voorlopig enkel een kussen af, maar ik vind het wel erg leuk en makkelijk!

1 like

Oeee dat is ook heeeel tof!!

1 like

Oh heel leuk dit! Heb jij een kitje om die te maken?

1 like

Babykleedje voor een vriendin is bijna af, alleen nog de rand maar m’n wol is op :sweat_smile: hopelijk hebben ze die kleur nog!

40 likes

Heel mooi! Welk formaat is jouw kleedje nu? Ik moet ook nog wol bijhalen haha.

Die is echt leuk!

Hoe lijsten jullie een borduurwerkje in? Achter glas in een fotolijst of anders?
(In een borduurring even niet meegeteld)

Ik heb twee truien en een vestje eigenlijk bijna af (alleen nog mouwen) maar sokken breien maakt me gewoon zo blij… deze worden een cadeautje :socks:

9 likes

Voor @Lort gemaakt!

26 likes

Tas af! Ben best trots. Alleen is ie wat stijf, ik denk door de garen of de naald die ik gebruikt heb. Kan je dat nog soepeler maken op een bepaalde manier?

27 likes

Heel erg leuk! Hij is echt gaaf geworden.

—-

Ik heb inmiddels 6 bollen garen in de babydeken zitten, maar ik wil hem nog iets groter, dus even afwachten tot ik weer verder kan. En ik moet ook even met een bolletje garen naar de naaiwinkel, dan kan ik bijpassend naaigaren vinden om de losse eindjes vast te zetten.

1 like

Losse eindjes met naaigaren vastzetten? Ik steek altijd de draadjes door wat andere steken heen. Hoe doe jij het dan?

Ja dat doe ik normaalgesproken ook, maar dit garen bestaat uit een aantal draden en daardoor krijg ik van dit soort losse frutsels als ik met een nieuwe bol begin. Dus vandaar dat ik het even op een andere manier vast wil zetten.

Ah! Ik splijt de draad meestal zodat het ook niet zo dikkig wordt! Maar is wel meer werk! Hopelijk werkt het met naaigaren’

1 like

Ik doe aan punchen! Is dit je voorkant of je achterkant?

Als er iemand is die wil leren haken lijkt dit me ideaal: https://itsallinanutshell.com/2020/07/01/tlc-blanket-deel-1/

1 like