Ik heb mn deken maar weer opgeborgen, geen zin meer haha. Misschien straks richting de herfst weer. Nu begonnen aan een netbag:
Ik krijg alleen kramp in mn hand, ik denk omdat ik zo’n dunne naald heb. Moet opzoek naar een setje met lekkere grip.
Ik heb mn deken maar weer opgeborgen, geen zin meer haha. Misschien straks richting de herfst weer. Nu begonnen aan een netbag:
Ik krijg alleen kramp in mn hand, ik denk omdat ik zo’n dunne naald heb. Moet opzoek naar een setje met lekkere grip.
woow wel echt prachtig!
Dankje! Hoe lang duurde het bij jou? Heb meerdere Nederlandse shops bekeken, maar kan hem daar sowieso niet vinden
Oh leuk! Is daar een patroon van?
Euh denk het wel! Als je Googled op vlaggetjes haken, kom je er een hoop tegen.
Het is niet heel moeilijk, je kan zelf zoveel toeren maken als je wil
Bereiken jullie ook altijd dat punt bij in elkaar zetten dat je denkt dit komt nooit meer goed?
Daar ben ik nu.
OMG so cute! Ik heb ook nog een half afgemaakte baby Yoda liggen, die moet ik echt eens afmaken. :’)
dit is te schattig! Vind hem echt heel mooi <3
Ik moest even opzoeken wat punchen was, maar je kan er zo te zien hele mooie dingen van maken terwijl het vrij eenvoudig is! Ik ben benieuwd naar je eindresultaat
Jaaa ik! Onlangs gestart als coronahobby heb voorlopig enkel een kussen af, maar ik vind het wel erg leuk en makkelijk!
Oeee dat is ook heeeel tof!!
Oh heel leuk dit! Heb jij een kitje om die te maken?
Babykleedje voor een vriendin is bijna af, alleen nog de rand maar m’n wol is op hopelijk hebben ze die kleur nog!
Heel mooi! Welk formaat is jouw kleedje nu? Ik moet ook nog wol bijhalen haha.
Die is echt leuk!
Hoe lijsten jullie een borduurwerkje in? Achter glas in een fotolijst of anders?
(In een borduurring even niet meegeteld)