Omatopic (Deel 1)

Ja ik vind dit toch een aanrader. Van alle steken vind je wel goede filmpjes maar minder van het geheel. Hoe opzetten, keren, afhechten, draadjes wegwerken, wat is de voorkant,…

mochten er nog mensen zijn die gratis patronen voor borduren zoeken (en volgens mij ook voor haken). Op de site van Anchor (een garen merk) heeft best wat gratis patronen!

https://anchorcrafts.com/en/designs-patterns/finder

En de site van DMC zelf ook trouwens. zitten echt leuke tussen.

3 likes

Baby yoda :heart: hij is tegen een adoptievergoeding te adopteren.

33 likes

Gratis patroon van Diana vingert!

:thread:DMC kleuren : 3865, 646,3013, 535 :thread:

24 likes

Cadeautje gemaakt voor een vriendin van me!

12 likes

Wauw!! Prachtig!

1 like

Mobile gemaakt voor de nieuwe baby van een vriendin, de kikker was te klein/licht, dus die moest ik een beetje verzwaren met kralen
25 likes

Zo lief!

1 like

Ahhh zo mooi!

1 like

Foto van het eindresultaat staat ergens hier boven ook.
Het patroon moet ik even voor je opzoeken, maar weet waar je aan begint :joy:

1 like

Ja die is makkelijker inderdaad! Die kan je ook gelijk aan elkaar haken. Als je zoekt op granny square dan is er genoeg over te vinden.

1 like

Ik vind ze zo lief!

42 likes

Ik heb weer een baby dekentje klaar.

29 likes

Ik vind het leuke kraamcadeaus voor goede vrienden haha. Ik doe er wel echt lang over hoor.

1 like

Heel erg leuk! Met wat voor garen maak je het?

Stylecraft special DK.

1 like

Dacht dat ik al geantwoord had, maar nee. Ze zijn inderdaad van lulu loves the moon. Ze zijn zo schattig. Maar ik vind slapende oogjes echt wel lastig.

1 like

Voor degene die nog toffe borduurpatronen zoeken, Sarah K Benning heeft haar patronen weer in de verkoop gegooid en een aantal zijn in de sale

En ik heb net deze als cadeau aan een vriendin gegeven omdat ze me super goed geholpen heeft met m’n scriptie:)

8 likes

Wauwie!

1 like

Weet niet of dit hier hoort, maar help nog een hobby. Wil ze aan een mobile hangen.

16 likes