Omatopic (Deel 1)

Heel erg leuk! Hij is echt gaaf geworden.

—-

Ik heb inmiddels 6 bollen garen in de babydeken zitten, maar ik wil hem nog iets groter, dus even afwachten tot ik weer verder kan. En ik moet ook even met een bolletje garen naar de naaiwinkel, dan kan ik bijpassend naaigaren vinden om de losse eindjes vast te zetten.

1 like

Losse eindjes met naaigaren vastzetten? Ik steek altijd de draadjes door wat andere steken heen. Hoe doe jij het dan?

Ja dat doe ik normaalgesproken ook, maar dit garen bestaat uit een aantal draden en daardoor krijg ik van dit soort losse frutsels als ik met een nieuwe bol begin. Dus vandaar dat ik het even op een andere manier vast wil zetten.

Ah! Ik splijt de draad meestal zodat het ook niet zo dikkig wordt! Maar is wel meer werk! Hopelijk werkt het met naaigaren’

1 like

Ik doe aan punchen! Is dit je voorkant of je achterkant?

Als er iemand is die wil leren haken lijkt dit me ideaal: https://itsallinanutshell.com/2020/07/01/tlc-blanket-deel-1/

1 like

Ja ik vind dit toch een aanrader. Van alle steken vind je wel goede filmpjes maar minder van het geheel. Hoe opzetten, keren, afhechten, draadjes wegwerken, wat is de voorkant,…

mochten er nog mensen zijn die gratis patronen voor borduren zoeken (en volgens mij ook voor haken). Op de site van Anchor (een garen merk) heeft best wat gratis patronen!

https://anchorcrafts.com/en/designs-patterns/finder

En de site van DMC zelf ook trouwens. zitten echt leuke tussen.

3 likes

Baby yoda :heart: hij is tegen een adoptievergoeding te adopteren.

33 likes

Gratis patroon van Diana vingert!

:thread:DMC kleuren : 3865, 646,3013, 535 :thread:

24 likes

Cadeautje gemaakt voor een vriendin van me!

12 likes

Wauw!! Prachtig!

1 like

Mobile gemaakt voor de nieuwe baby van een vriendin, de kikker was te klein/licht, dus die moest ik een beetje verzwaren met kralen
25 likes

Zo lief!

1 like

Ahhh zo mooi!

1 like

Foto van het eindresultaat staat ergens hier boven ook.
Het patroon moet ik even voor je opzoeken, maar weet waar je aan begint :joy:

1 like

Ja die is makkelijker inderdaad! Die kan je ook gelijk aan elkaar haken. Als je zoekt op granny square dan is er genoeg over te vinden.

1 like

Ik vind ze zo lief!

42 likes

Ik heb weer een baby dekentje klaar.

29 likes

Ik vind het leuke kraamcadeaus voor goede vrienden haha. Ik doe er wel echt lang over hoor.

1 like