Omatopic (Deel 1)

Heel erg leuk! Met wat voor garen maak je het?

Stylecraft special DK.

1 like

Dacht dat ik al geantwoord had, maar nee. Ze zijn inderdaad van lulu loves the moon. Ze zijn zo schattig. Maar ik vind slapende oogjes echt wel lastig.

1 like

Voor degene die nog toffe borduurpatronen zoeken, Sarah K Benning heeft haar patronen weer in de verkoop gegooid en een aantal zijn in de sale

En ik heb net deze als cadeau aan een vriendin gegeven omdat ze me super goed geholpen heeft met m’n scriptie:)

8 likes

Wauwie!

1 like

Weet niet of dit hier hoort, maar help nog een hobby. Wil ze aan een mobile hangen.

16 likes

Wat een leuk bedankje zeg, ga ik onthouden! Mooi gemaakt ook.

Ik kwam toevallig dit super leuke mandje tegen op Wolplein. Heeft iemand wel eens zoiets gemaakt? Ik denk dat ik het patroon ga aanschaffen!

MAND. oh weird flex but ok. Vond hem echt tof! Ook met die plant!

2 likes

Staan op pinterest ook veel patronen van gratis manden! :grin:

2 likes

Hier staan ook leuke tussen inderdaad! Ik vind het op zich niet erg om voor een patroon te betalen, deze is ook maar 4 euro, maar wel leuk om weer even verschillende soorten te bekijken :smile:

2 likes

Ja ik ben misschien een gierige Hollander hiermee hahaha. Maar voor garen geef ik dan wel in de hinderden euro’s uit per jaar :woman_shrugging:t2:

2 likes

Als je zoekt op macrame regenboog kom je t heel veel tegen. Terwijl er niks te macrame-en valt😂

Die mand is zeker leuk maar zou er ook geen patroon voor kopen. T is gewoon rond haken, waarschijnlijk een rij in de achterste lussen en dan t hele stuk omhoog weer. T handvat maak je door lossen te maken en de ronde erna de vasten daar omheen haken. Kan je ook nog zelf bepalen hoe groot.

2 likes

Vind dit zo leuk! Zag laatst een kitje bij de action waarbij ze dit kant en klaar verkochten. Op de kinderafdeling. Heb het meegenomen, moet het nog steeds maken

Oh ik zie t op de site ja! Had ik helemaal niet moeilijk ergens dik koord hoeven te bestellen.

Vind de jouwe echt vele malen mooier dan hoe die op de doos van de action staat!

Ja maar dit is echt een kleintje. Hopelijk wordt mn grote ook mooier dan die van de action.

1 like

mag ik vragen waar je dit touw laat maar zeggen koopt? als in, hoe het heet.

Ik heb t van hipgemaakt.nl en dan de extra dikke 20mm. En die ik hier heb gepost is met los getwijnd 5mm gemaakt.

1 like

Ik heb deze net afgemaakt!

Ik zag dit vorige week bij The Sorry Girls langskomen en ik vond t zo’n leuk idee, dat ik er ook een heb gemaakt. Denk dat ik er nog een tweede bij ga maken. :grin: Heb het canvas eerst geverfd en daarna geborduurd (patroon is van DMC).

11 likes