Bij pipoos kun je ook stof kopen waarop je kunt borduren. Of anders een hobbywinkel in de stad waar je woont? Laatst had hier iemand ook een kussensloop van de action gekocht, die open geknipt en gebruikt. Was alleen wel dun dacht ik dus dan zou ik met 2 lapjes over elkaar borduren.
yess dat was ik! Het blijft niet super geweldig zitten maar om te oefenen prima
Van de Pipoos en Iris borduurt was het ook echt wel dunne stof. Iris heeft inmiddels wel andere, ik hoop dat die wat dikker is. Iemand al ervaring daarmee?
Ik heb de terracotta stof op het moment, mooie kleur! Moet ik inderdaad wel iets strakker aantrekken dan die van de naaiwinkel, die is namelijk wel iets dikker.
Splendith had mooie kleurtjes, maar weet niet of dat dan ook dun is.
Heb van Splendith ook wat besteld maar nog niet getest. Zie ook net dat splendith een video online heeft gezet over stoffen:
Edit: nevermind, ik heb het opgelost denk ik!
Ik denk het wel, al zie ik niet zo goed wat jij een gekke steek vindt haha!
Die laatste (helemaal rechts). Het draad komt door de een-na-laatste, zie je?
Zijn hier trouwens ook mensen die tegen betaling iets voor mij willen haken? Ik wil heel graag drie pokeballs laten maken, maar ik ken geen mensen die haken. Ze zijn bedoelt als speeltje voor onze katten. We zingen heel vaak de themesong van Pokémon voor ze hahaha.
Ja hoor! Zoek je gewoon een dicht balletje?
Wil t best doen!
Ja klopt! Ongeveer ter grootte van een tennisbal als dat kan zou je mij ook een PB willen sturen met eventuele kosten en materialen?
Als het goed is heb je een berichtje!
Ik ga voor de eerste keer hand geverfd garen gebruiken. Wou oorspronkelijk een vest maken maar ga eerst beginnen met een shawl om te kijken hoe het bevalt.
Patroon: flatiron shawl (https://tlyarncrafts.com/products/flatiron-shawl-crochet-pdf-pattern )
Garen: pixie yarn (https://www.pixieyarn.co.uk/ )
De vrouw van wie ik het garen besteld heb is erg lief en denkt mee, staat open voor een aanpassing,… Aanrader!
Dit is het garen dat ik gekocht heb.
Wat een prachtige kleuren!
Heeel mooi! Begin je met de lichtste kleur?
Nee met de donkerste zodat ik bij de lichte kant het sierrandje kan haken. Dan valt dat meer op.
Ooh dat wordt prachtig denk ik Ben benieuwd naar het eindresultaat!
Oh dat garen!
Wauw!! Ik ben super benieuwd. Kan niet anders dan dat het er prachtig uit komt te zien!