Ik zal af en toe mijn vooruitgang laten zien. Maar ik wil nog twee dekens afwerken dus kan niet alleen aan de shawl haken voorlopig.
Ja leuk! Sowieso is t misschien wel leuk om meer dingen hier te laten zien af en toe. Zal maar meteen zelf beginnen met een niet geweldige foto van mn mandala.
Zo die is groot! Al lang aan bezig? Mooi hoor.
Ruim 3 weken nu.
Gaat goed vooruit dan .
Wow, wat een werk! Heel mooi. Wat ga je er mee doen als ie af is?
Ik ben voor het eerst sokken aan het breien;
Ik span m in een ring en hij is voor de moeder van een vriendin van me. Ze had t gevraagd en dacht oke waarom niet, maar had nooir gedacht dat ik t leuk zo vinden om te doen. Maar is denk ik niet helemaal mijn stijl om zelf te hebben.
Ik vind breien zo knap, dat kan ik echt niet.
Wel cool! Nooit aan gedacht om op te spannen, is best tof denk ik aan de muur in een soort van ‘art gallery’.
Binnenste buiten (Fluorite van Andrea Mowry). Wolletje had ik toen ook in Zwolle gekocht, vond dat ik het toch wel binnen een jaar moest gebruiken
Nice!
Twee af! De terracotta had ik nog niet als af zijnde gepost. Ga hem denk ik nog een keer over nieuw maken. Op het eind had ik pas goed door hoe ik de bladeren het beste kon vullen.
De linker is een kitje van AliExpress. Even een simpel tussendoortje.
Ik kan momenteel nog geen nuttige bijdrage aan dit topic leveren aangezien ik pas ben begonnen met leren haken, maar wilde toch even zeggen dat ik deze handwerkjes echt keigaaf vind!
aww dat vind ik echt super lief, dankjewel <3 Ben zelf ook nog een beginner! <3
Oh dat meen je! Nou dan vind ik het extra knap want je werkjes zien er super uit <3
Wanneer ga je jouw haaksels posten!?
Zodra ik mijn spullen terug heb, die liggen nog op een logeeradres.
Tot die tijd heb ik alleen deze paarse oefenlap in de aanbieding:
Zo leuk!
Omg zooo schattig
Heel schattig