Ik kan me weinig voorstellen bij je idee, ik zou t zelf wel uithalen!
Dat is super nuttig, dank je wel!
Ik zag ook in de comments van dit patroon dat het erg vaag was, dus ben blij dat het niet aan mij lag. Had een eerdere ronde fout gehaakt, dus moet dat eerst herstellen en dan ga ik proberen om het uit te tellen, anders geef ik het op.
Jammer dat het zo vaag is. Hopelijk lukt het je! En zo niet, gewoon een ander mooi patroon zoeken want het moet ook fijn blijven hè.
Kan iemand me helpen? Ik ben begonnen met haken van een driehoeksshawl na een hele tijd niet te hebben gehaakt maar ik krijg een hartje in plaats van een driehoek
(Op zich een lieve boodschap van het universum!)
Ik gebruik dit filmpje
Ik heb gedaan
- magische ring - 4 L - 3 st - 3 L - 3 st (moet hier een losse tussen? Niet gedaan) - 1st gedaan
- 4 l - gekeerd - 3 st na het laatste stokje van de vorige toer - 3 st bij de punt - 3 l bij de punt - 3 st bij de punt - 4 st in laatste opening
@Solsikke moet je misschien de driehoek sluiten? Bedenk ik me nu opeens
Hier heb ik m een stuk losser. Ik snap echt niet wat ik fout doe
Edit: Gelukt!! Doorhaken en stokjes bij de punt strakker haken. Met dank aan een bevriende haakgodin.
Ik heb het haken weer ontdekt
Is het nu gewoon een kwestie van verder haken totdat je m groot genoeg vindt? Er stond in het patroon iets over ‘as you go’ haken, maar als je 1 kleur gebruikt kun je gewoon verder gaan toch?
Yes tuurlijk!
Ziet er goed uit!
Ik ben een wandkleedje aan t maken voor een kinderkamer. Heb geen kind.
Gemaakt voor @Hetty
DMC colors: 819 (pink), 3865 (white), 3364 (green), 3348 (light green), 3022 (also green), 413 (dark blue) , 3781 (brown)
Lief dankjewel! We hebben samen de kleuren gekozen. Patroon is van Vingert!
Zo mooi!! Hoe lang ben je daar nou mee bezig?
Pfoeee, precies weet ik niet. Dat houd ik eigenlijk niet echt bij. Het ligt voornamelijk heel erg aan mijn bui, of ik er zin in heb of niet afgeleid raak door series… Meeste tijd heeft hem denk ik gezeten in de bladeren.
Dit was vorige week zondag:
En dit was drie dagen terug:
Wauw
woooooow
Tof! Mag ik vragen waar je jouw stof koopt en hoe je het patroon er zo netjes op hebt gekregen?
Deze stof heb ik bij de naaiwinkel hier gekocht. Patroon heb ik er zo opgekregen door carbon papier.
Stof strak trekken op je tafel en vast tapen met schilders tape
daarop carbon papier leggen en je patroon, ook vast tapen met schilders tape
En dan gebruik ik een rode pen om over te trekken op de zwarte lijnen (Deed het eerst met zwart maar dan wist ik niet meer waar ik was gebleven)
EDIT: Carbon papier heb ik via amazon gekocht. Krijg je een of ander gek mapje, maar het is cheap, je krijgt het binnen en het werkt. Zie nu zelfs dat het nog 3 euro goedkoper is dan toen ik het kocht. 100 stuks voor 5 euro.
https://www.amazon.nl/gp/product/B07KHL8DR5/ref=ppx_yo_dt_b_asin_title_o06_s00?ie=UTF8&psc=1