Omatopic (Deel 1)

Moet trouwens zeggen dat die van Ali niet echt het dmc logo op het wikkel had staan. Dus wel direct duidelijk dat het geen dmc is.

Oja, bij die van marktplaats kan je dus echt gewoon de nummers bestellen dus dat is wel handig als je een specifiek patroon hebt.

Heb nog zoveel onafgemaakte werkjes en had een borduurdip. Nu vanavond weer begonnen en besloten eerst alle onafgemaakte projecten af te maken. Had zin in kruissteek (doe ook vrij), dus deze is binnenkort af (als het goed is :grin:)

12 likes

Ik heb deze besteld, wordt mijn allereerste borduurwerkje, heel benieuwd :slight_smile: Had op etsy ook heel mooie pakketjes gezien maar die kwamen uit canada en kosten met verzendkosten en al toch 40 euro, eerst maar even iets kleins proberen om te kijken of ik het leuk vind
1 like

Is er iemand die zoiets voor mij zou willen borduren?

Tegen betaling uiteraard! Of evt ruilen tegen iets gehaakt? :grin: Onze dochter is helemaal weg van dinosaurussen dus dit lijkt me echt heel tof!

6 likes

Hit me up!

Leuk! Ik stuur je een PB :grin:

1 like

Haha, het heeft bij mij ook even geduurd voordat ik het door had, maar kan nu in ieder geval een pompoentje en een granny square haken (lekker random, ik weet het).

Maar jij hebt dus niet het idee dat je “slechter” haakt omdat je het niet met je voorkeurshand doet? (Van wat ik hier heb gezien haak je echt heel mooi trouwens.)
Ik vraag het me vooral af omdat ik nu nog in een stadium zit waarin ik evt nog kan wisselen van hand. Al is het met patronen lezen ook vrij onhandig lijkt me…

Ik weet niet of ik helemaal begrijp wat je bedoelt, maar je komt er met rechts ook uit zo te horen. Dan ga ik ook maar verder met rechts. Merk wel dat het niet mijn voorkeurshand is, ik ben bijv geneigd om mijn haakwerkje om de naald te draaien in plaats van de naald in het haakwerkje te steken :’)

Nee ik haak net zo netjes als m’n vriendin die wel rechtshandig is. Het heeft alleen een tijdje geduurd voor ik doorhad wat de goede kant van m’n haakwerk is enzo :sweat_smile:

Zonnebloem gemaakt voor vriendinnetje van mij!
Patroon: https://www.etsy.com/nl/listing/851631457/sunflower-embroidery-pattern-pdf-pattern
DMC kleuren: 729, 780, 781, 801, 829, 610

32 likes

Aah ik ben hier ook net aan begonnen, zo leuk vind ik 'm!
Vind het wel even een gepuzzel in welke voorste lusjes je nou moet insteken , hopelijk wordt dat verderop ietsje makkelijker…

Affff :slightly_smiling_face:

24 likes

Prachtig! Zo mooi met die verschillende kleurnuances, daar is je vriendin vast heel blij mee :heart_eyes:

1 like

Jaa ze was er super blij mee! Ze deed deze cadeau aan iemand maar nu wilt ze er zelf ook 1. Haha.

1 like

Haha dat begrijp ik :sunflower:

1 like

Patroon van PicaPau. Had het boek al een jaar liggen maar nog niks uit gehaakt :scream:

41 likes

omg houd op met me <3 dit is te cute

1 like

Super leuk! Hoe lang doe je hier nou ongeveer over?

Ben dinsdag begonnen. Maar ik haak eigenlijk alleen in de avonden als de kinderen op bed liggen, ons zoontje vind het nogal leuk om zomaar m’n draad door te knippen ofzo :joy::sob:

4 likes