Ja ik had vorige winter ineens borduurnijd en ik had ooit een doos vol perlé van m’n grootmoeder gekregen, vriendinnen wilden van die quotes en van het een kwam het ander. Zo af en toe komt er een custom bestelling door, dan laat ik mensen de stof, kleur draad en de quote kiezen.
Ik gebruik het font SignPainter - HouseScript in Apple Pages en print het uit, vervolgens gebruik ik een glazen tafeltje en een los spotje als lichtbak haha. Met zo’n Pilot frixion pen die je kan wegstrijken.
Eigenlijk deed ik alles met deze stitch, maar laatst wilde ik voor iemand een tennisbal emoji maken (flauwe inside joke) en toen ben ik met anderen gaan experimenteren. Nog niet perfect en de randen zijn een beetje oneven maar dat vind ik eigenlijk wel leuk, het is een beetje speels zo.
Ja dat glitterspul is net zo erg als de neon kleurtjes haha! En ik heb inmiddels wel geleerd met borduren, vooral cross stitch, dat als je er echt ellendig van wordt het beter is om het even weg te leggen. Ik ben nu weer opnieuw begonnen aan weggelegde projecten van vorige winter en dan heb je weer frisse zin! Het moet wel leuk blijven.