Heeft iemand ervaring met die shape wear body/topjes waar je op social media mee wordt doodgegooid? Ze zouden ze ook op Amazon hebben ofzo?
Heb tiktok filmpjes gezien van meiden die ze als dupe van skims hadden gekocht. Eentje die al een rank postuur had vond ik er vreemd uitzien maar dat kwam deels door de outfit.
Overigens denk ik dat al die crap van amazon gewoon van ome ali komt. En dat het best wel kan werken. Ik vind het er meestal niet supercomfortabel uitzien.
Zijn er mensen die toevallig het naadloos ondergoed van zowel HEMA als Uniqlo gekocht hebben en een vergelijking kunnen maken? Uniglo zit supercomfortabel voor mij, maar die moet ik altijd online bestellen. HEMA zit wel in mijn stad.
Ik heb van beide merken een naadloos hemdje met spaghettibandjes, die vind ik erg vergelijkbaar, maar dat bedoel je misschien niet met ‘ondergoed’. Ik hoor vaak dat de kwaliteit van onderbroeken bij Hema nogal achteruit is gegaan de laatste jaren, dus wat dat betreft misschien beter Uniqlo.
Ik wil een Bralette van organic basics (tencel) kopen en normaal zou ik een S nemen, maar op hun site staat om bij een 75b een M te nemen. Iemand toevallig ervaring met hun beha’s? Valt het echt zo klein?
Bestaat er zoiets als een (normaal uitziende) push up onderbroek dus zonder vullingen of rare gaten?
Iets dat je billen net een klein beetje omhoog duwt? En iemand die daar goede of minder goede ervaring mee heeft?
Ik was die op 40 en ze blijven zo al meer dan een jaar goed.
Ik was dit soort dingen op 60 zelfs. Heb betere dingen te doen in mijn leven dan een simpele katoenen onderbroek in de handwas te doen hoor
Ja, dat is een droogkast. Is wel echt Zweeds (of Scandinavisch) geloof ik.
Ik heb ze ook en was ze op 60 graden maar ze zijn daardoor wel wat gekrompen dus nu koop ik ze een maat groter.
Misschien heeft hier iemand nog een gouden tip… ik ben afgelopen jaar aangekomen en heb een nieuwe bh nodig (1 ja, ik draag alleen topjes verder of niks haha).
Ik had 70A en zou nu volgens opmeten 80AA moeten hebben… nou dat blijkt een ONMOGELIJKE maat te zijn? En ik wil ze het liefst ook in een fysieke winkel passen. Websites als Livera, Superbra, Hunkemoller… ze hebben het allemaal niet. Heeft er iemand toevallig nog een tip, of wellicht een merk waarvan de 75A de cup wat kleiner valt o.i.d.? (Het liefst t-shirtbh, mag zeker zonder beugel, maar iets meer dan een bralette, voor onder een strak shirt weet je wel).
Ik vrees dat ik gewoon zo’n winkel moet binnenlopen en dan alle 75A’s moet passen… het probleem is tot nu toe dat 75A te strak zit bij de omvang en de cup te groot is :’) (heb ook 80A, 75B 80B geprobeerd… helaas is daar geen vet terecht gekomen hahaha)
ok sorry hele rant ben al de hele avond gefrustreerd hierover! Online tips zijn ook welkom, op Zalando zag enkel iets van Lindex (?) of Marc & Spencer, maar bij die laatste stond er bij ‘maatje kleiner bestellen, want cupmaat valt erg groot’ en nou ja kleiner dan AA hebben ze niet. ZUCHT.
/rant
Ik haat de naam maar de Hema heeft ‘tienerbhs’. Die zijn voorgevormd zonder beugel.
Jaaa die vond ik ook, maar die gaan maar tot 75AA en ik heb precies 80 nodig Het is echt die combi wat het onmogelijk lijkt te maken, alsof alleen heel dunne mensen kleine borsten hebben :’(
Ja ik vrees het ook… zoooo geen zin in ugh. En sowieso ook geen zin om er geld aan uit te geven want ik ben nog die tijd gewend dat ik voor een tientje mijn bh kocht bij de H&M, maar die tijden zijn sowieso wel voorbij (en daar kan ik met deze maat al helemaal niet terecht).
Zalando had bijna niks en wat me aansprak stond bij ‘bestel een maat kleiner want de cup valt groot’ en kleiner dan AA is er niet dus dat werd 'm ook niet
En zo’n tussenstukje voor de sluiting zodat de omvang breder wordt bij een kleinere cup?
Ja ik heb dus juist alle sister sizes al geprobeerd en die zitten vaak niet lekker, maar ik zal ook niet liegen dat ik met mijn gierige kont alleen bij H&M en Zeeman heb geprobeerd (en uit wanhoop maar een goedkope Zeeman bh heb gekocht haha).
Maar About You ga ik in gedachten houden, thanks! Het liefst zou ik idd in een echte winkel passen want elke bh is weer anders natuurlijk… dus wellicht ga ik dat eens doen. Voor het eerst in mijn leven naar een lingeriewinkel Thanks!
@Feather ohhh ja goede tip! Daar ga ik ook eens naar kijken, thanks
Mocht je iets gevonden hebben, wil je het dan laten weten? Hier dezelfde struggle namelijk. De oplossing voor mij zijn bralettes maar ik houd me aanbevolen voor een tip over bh’s. Succes in ieder geval!
Ik zou de ‘hartvorm’ van Marie Jo proberen! Dat is echt een top bh als je wél de breedte van de beugel nodig hebt, maar niet een hele volle borst om ‘m op te vullen. 80A is niet een hele gebruikelijke maat trouwens, ik heb die denk ik 1 of 2x verkocht in 5 jaar dat ik in een lingeriezaak werkte haha. Kan wel dat je echt die maat hebt hoor, maar in de meeste gevallen ga je toch al best snel een cup omhoog omdat je lichaam die breedte van een B of een C gewoon nodig heeft.
Hartvorm is dit model (te herkennen aan die rand van de cup die een beetje als een hartje loopt)
En anders zou ik nog even Calvin Klein proberen, of misschien Mey! Wel allemaal hoger segment dan een H&M’tje helaas
Oh 80AA wordt al helemaal nooit verkocht haha. Ik denk dat het een misverstand is dat als je geen of nauwelijks borsten hebt je automatisch cup A of AA hebt. Want ondanks dat je misschien geen opbolling hebt, je hebt alsnog een lichaam waar een beugelbh op moet. En een A is gewoon een hele smalle beugel. Dus in de praktijk hebben mensen dan toch vaak een B of zelfs C nodig zodat ie lekker zit. In de meeste modellen heb je dan alleen teveel volume in de cup, dus dan vul je ‘m niet op met je eigen borst. Dan is die hartvorm van Marie Jo dus heel geschikt want die sluit zelfs als je plat bent nog mooi aan.
Edit: mijn ervaring is gebaseerd op merken die veelal ook bij bijenkorf verkocht worden. Andere merken kunnen natuurlijk anders vallen