Ondergoed-topic

Ik ben van mening dat een passende bh fijn zit en dat heb ik nooit gevonden qua pasvorm dan wel maat bij HKM als Skims. Hoe was je je bh’s? Want dat kan ook nog verschil maken.

1 like

Ik ben op zoek naar goed corrigerend ‘‘ondergoed’’ voor een kleine portemonnee. Ondergoed tussen haakjes omdat ik het liefst, omdat ik denk dat dat het fijnst eronder is, een body wil met string en beetje laag uitgesneden bij de borsten. hij moet onder een chique jurk. Wie heeft de perfecte tip?

2 likes

Geen string maar verder denk ik dan aan deze van de HEMA! :slight_smile:

1 like

Als de prijs echt laag moet zijn: Primark? Ik weet niet zeker of ze op dit moment hebben wat jij zoekt maar ik heb daar al wel veel shapewear zien hangen.

Verder kan je soms goede dingen vinden bij TKMaxx. Dan moet je net geluk hebben (alles wat ik van Spanx heb komt daarvandaan voor spotprijsjes).

4 likes

Die van de Pri doen echt niks corrigerende, daar moet ik er echt 3 van over elkaar aantrekken in de kleinste maat voor een beetje effect. Ik vind broekjes met van die baleinen om het omhoog te houden best fijn! Die kan je op Ali of temu vinden. Wel in een kleinere maat nemen, maar dat vind ik altijd bij corrigerend ondergoed.

3 likes

Ik heb erg kleine borsten maar ik heb ook een wijde borstkas dus alle kleine bhs hebben hun cups te dicht bij elkaar. Iemand een tip voor kleine maar ver uitelkaar staande borsten? Met padding en niet te veel bedekkinging.

Ik zag bijvoorbeeld Pepper of Timpa maar dat is allebei van de vs

3 likes

Werkt een balconette model dan niet goed voor je?

2 likes

Ik heb natuurlijk geen idee welke omtrek je hebt, maar deze gaat bijvoorbeeld tot 90A

1 like

@Nysmn
Nee, balconette zit juist dicht bij elkaar. En ik heb niet het volume om een balconette te vullen :smiling_face_with_tear:

@Mette12
Nee, een 75 is prima voor mij qua omtrek maar de cups zouden verder uit elkaar moeten staan :sweat_smile: En de cup van een 90A is dezelfde cup als een 75D 🫠

Mijn omtrek is 75, de beugel van een 75B is de goede maat maar ik vul de cup van een 75B niet qua volume. Een 75A cup vul ik vaak wel maar die beugel is dan te klein. Ik heb zeg maar een ‘grote’ oppervlakte maar weinig volume. Maar bij 75A en B staan de cups te dicht bij elkaar. Ik heb een langer stukje stof in het midden nodig :upside_down_face:

1 like

Calvin Klein al geprobeerd?

4 likes

Ik heb ongeveer hetzelfde figuur als jij denk ik en het enige dat bij mij goed zit is Intimissimi, want daar zijn de cups niet diep maar plat dus ook voor (heel) weinig volume passend. Ze hebben verschillende merken bh’s, ik zou daar echt eens langs gaan en passen!

2 likes

@Huismus @Virago mijn favoriete bhs waren inderdaad van calvin klein en intimisimi. Ik ga die twee merken maar nog een keer uitproberen :grin:

Andere suggesties zijn nog steeds welkom!

3 likes

Ik denk dat ik hetzelfde ‘probleem’ heb. Ik heb een bh van Pepper die best okee zit. Ook eentje van Victoria’s Secret die mooi zit maar die heb ik járen geleden gekocht en geen flauw benul wat het model is (anders had ik er meer gekocht).

Ben bij SuperBra geweest. Daar gaven ze aan dat mijn omtrek 75 is, maar dat voor de cups soms een 65 beter viel. Heb 1 model gevonden wat ik mooi vond staan met zo’n verlengstukje ertussen. Maar andere modellen (ook met omtrek 75) vond ik echt of ze gemaakt waren voor hele ‘petite’ vrouwen. Maar ik ben niet petite, heb gewoon kleine borsten.

3 likes

Heb je al een hartvorm bh geprobeerd? Bijv de marie jo Tom

2 likes

Ik heb precies dit probleem! Zo vervelend. Ik ga ook eens kijken bij intimissimi en calvin klein

2 likes

Ik moet weer eens nieuwe bh’s, want m’n gewicht is weer veranderd, maar mijn probleem is dat de bandjes altijd te lang zijn, maakt niet uit welke maat ik neem lijkt het.

Ik heb dat ook met spaghettibandjes in topjes, ze vallen altijd van m’n schouders af en ze zijn altijd te lang, maakte er vroeger altijd knoopjes in maar dat is ook geen gezicht. Ik moet dus bij bh’s die schuivers altijd helemaal omhoog doen wil het niet afzakken, heeft iemand dat ook?

Ik ben niet kort, heb 70 omtrek en cup D/E, mocht dat helpen, dus heb niet veel steun nodig en het blijft ook allemaal netjes zitten verder, alleen die bandjes dus :rage::rage::rage: het is net of Bh’s altijd veel te laag zitten zeg maar.

Zou echt heel chill zijn als iemand een tip heeft.

1 like

Dat heb ik ook snel inderdaad! Heb de bandjes zelf wel eens ingekort. Maar ik let nu vooral op of dat verstel stukje niet te kort is.

1 like

Als je omtrek 75 is zal het me niks verbazen zoals @Keroppi zegt dat je eigenlijk beter in een 65 past. Ik droeg eerst 75A en steeds maar omhoog met die band, toen 70B nog steeds gedonder daarmee, en met 65C zat het eindelijk pas goed en kon echt wel mijn hand splijtend tussen mijn borsten steken met die maand met ver uit elkaar. Inmiddels allang helaas niet meer die maat maar volgens omtrek in cm zou ik 85A of 80B moeten dragen en ik zit juist eerder comfortabel in een 70E of 75D te zijn en als je mij ziet denk je echt niet dat ik maatje Pamela Anderson ben - integendeel juist!

3 likes

Ik snap niet wat je hier zegt :nerd_face:

4 likes

Dat mijn borsten (in die maat destijds) zo ver uit elkaar stonden met dat ik mijn hand met alle vingers uitgestrekt er nog tussen kon steken. Is het zo wat meer duidelijk? :slight_smile:

2 likes