Ik heb van de zeeman zwarte onderbroeken. Ze zijn een soort hipster model. Het heet ook “hipster” en je krijgt er 2 voor 2.99 en achterkant is gewoon normaal effen katoen en de voorkant heeft een kanten randje aan de bovenkant. Die zitten dus heel lekker en zijn gewoon basic. Niet sexy maar zeker niet “je grootste ongesteldheid onderbroek met snoopy print”
Ik koop zo vaak sexy lingerie zoals body’s maar ik draag het nooit.
Eigenlijk draag ik altijd het zelfde: zwart kanten broekjes (van die hipster-achtige broekjes. Brazilian heten die geloof ik?) en zwarte voorgevormde bh’s van VS. Dat is een van de weinige merken waar ik mijn maat kan vinden zonder heel veel geld te betalen.
Ik vind het fijn als het matcht maar ik ben de ongeorganiseerd om dat te realiseren als ik allemaal verschillende kleuren koop.
Ik draag ook veel shapingwear van spanx. Ik ben semi-tevereden over dit merk dus als iemand tips heeft, graag!
Ik vind bh’s niet vervelend zitten maar ik vind wel dat als anderen dat wel vinden ze moeten kunnen dragen wat ze willen. Ik vind het jammer dat ‘geen bh dragen’ vaak als ‘niet representatief’ wordt gezien. Zelf zou ik het nooit willen want ik krijg al rugpijn als ik er aan denk, maar als ik zie hoeveel meiden op het forum wel last hebben van hun bh dan besef ik me wel hoe belachelijk het is dat je het vaak bijna wel moet dragen.
Weet iemand nog een fijne winkel voor beha’s in cup A? Die van de H.unkemöller zitten wel fijn, maar sommigen zijn alsnog te groot. Echt balen. Toen ik cup E had wenste ik dat ik cup A had, want dan zou ik elke beha aankunnen. Wat zat ik fout
Ja monki bh’tjes zijn wel fijn. Ze geven wel echt nul steun dus je moet echt een klein stevig a’tje hebben want vind die bh’s dus echt meer voor de sier en de gezelligheid.
Calvin Klein
Weet iemand hier toevallig of je de Monki onderbroeken kunt passen? Ik weet bij de Monki namelijk nooit welke maat ik moet hebben.
Jullie hebben me echt geïnfluenced. Ik vond bralettes nooit mooi bij mij, omdat m’n borsten daar iets te groot voor zijn en ik liever heb dat een bh ze strak houdt haha. Maar ik ging er vandaag toch maar eentje passen en dacht: fuck it dat ze nu meer hun natuurlijke vorm hebben, dit is ook sexy!
L.ivera? Ik vond hun eigen merk altijd wat groot vallen bij de omvang
Oh wat fijn! Heb je toevallig ook een linkje?
Ik ga op zoek, dankje!
Hallo dames van dit Topic, ik kwam dit tegen op Reddit (r/abrathatfits) en wilde het hier toch even als tip zetten!
Ik droeg namelijk altijd de verkeerde BH (75A) maar hij zat altijd raar en ik had er altijd gedoe mee. Toen had ik dus deze subreddit gevonden. Daarop staat een andere methode om je borsten op te meten om een goede BH the vinden. Dit is de link:
https://www.abrathatfits.org/calculator.php
Het kost iets meer moeite maar het is het wel waard want ik heb nu eindelijk een echt goed passende BH kunnen kopen! Ik ben nu van 75A naar 65C gegaan en het zit veel beter, mooier en comfortabeler.
Misschien dat niemand op dit topic dit probleem ook heeft, maar zo wel, ik raad het je echt aan om het te proberen.
En dat vind ik dus het grootste nadeel van BH’s. Men zegt altijd dat als je de goede maat hebt dat je hem niet voelt.
Maar toch voel ik altijd die klote dingen zitten. Ze zitten mij 9/10 keer te strak. en ik haat oprecht te strakke BH’s.
MAar goed is draag nu standaard zonder beugel. Dat vind ik al een stuk fijner.
Beha’s gaan me gewoon nooit goed zitten. Bij grote boobies niet en bij kleine ook niet. Ik heb ermee leren leven
Ik heb echt precies hetzelfde haha. Met een push up/plunge bh lijkt het nog iets. In een bikini lijken ze ook altijd klein omdat de meeste bikinitops geen ondersteuning biedt.
Waar kan ik een goede strapless bh vinden (liefst niet al te duur)? De meeste strapless bh’s zakken na een tijdje en dat is echt irritant.
Ik zit nog eens door dit topic te bladeren en ik zie dat het hier ook over lingerie en straks misschien ook over badmode gaat? @moderators, mag de titel misschien aangepast worden naar iets als “ondergoed, lingerie en badmode-topic”?
Ik heb gisteren een te leuke bikini gekocht maar ik heb de allerkleinste cupmaat die er is en in die bikini valt dat mini-beetje dat ik heb ook nog weg.
Aan de andere kant vind ik alles met push-up echt verschrikkelijk want het lijkt in de verste verte niet op wat ik echt heb.
Het is deze:
Ja goeie vraag. Op de Hunkemöller website maken ze volgens mij ook onderscheid. Voor mijn gevoel is ondergoed gewoon dagelijks / degelijk / fijn ondergoed en lingerie alles wat iets spannender is en wat je naar een date ofzo aan zou doen. Maar dit is super subjectief want sommigen zien een kanten string als dagelijks ondergoed en anderen doen een donald duckboxer aan naar hun date.
TLDR: ik weet het niet.
Bij seafolly kan ik wel eens kijken ja, thanks voor de tip!
Heeft iemand toevallig een aanrader voor een lingeriezaak in Utrecht? Zag dat Lincherie in dit topic werd aangeraden maar die zit hier nu net niet.
Geen idee hoe het ook alweer heet maar ik vond die ene tegenover de yoghurt barn ook wel fijn. Ze zijn heel aardig en hebben een hoop kennis. Vinden het ook fijner dat je je goed voelt tijdens het passen dan dat ze verkopen