Ondergoed-topic

Nee, dat hoeft niet. Ik heb meerdere keren besteld en niets bij hoeven te betalen. Gewoon de prijzen zoals die op de site staan. Waarom denk je dat er extra btw op gaat worden berekend?

1 like

Omdat ik nergens zie dat VAT wordt berekend en op de winkelwagen-pagina staat dit: ‘International customers may be required to pay additional VAT or taxes upon receiving the goods in your country. Please check with relevant Government Agencies prior to purchasing our products to ensure you are aware of the additional costs.’

1 like

Dat is dan misschien voor als je buiten de EU woont. Maar als je het niet vertrouwt, dan misschien niet doen?

3 likes

Het is meer dat ik het fijn vind om te weten of ik nog rekening moet houden met 21% extra kosten, of niet. Scheelt toch best wel wat als je wel BTW moet betalen. Maar goed om te weten dat het bij jou niet het geval was in ieder geval!

2 likes

Volgens mij wordt het vanuit Frankrijk verstuurd, dan hoef je nooit btw extra te betalen toch. Ik heb er ook voor meer dan 100€ besteld.

2 likes

Even terugkoppeling op de Lindex brazilians - we hebben een winnaar :star_struck:! Wat een top onderbroeken. Zitten heerlijk, wel iets groter (hoger?) dan die ik al had van andere merken maar zit eigenlijk wel fijn. Uiteindelijk viel 44/46 het beste (beetje pijnlijk voor m’n gevoel maar gaat om hoe t zit, niet de maat op t label).

Thanks voor de tips en delen van ervaring @Huismus @simsalabim

3 likes

Zo fijn als je eindelijk een goed zittende onderbroek hebt gevonden (mijn halve ondergoedmand bestaat uit net-niet onderbroeken waar mijn billen niet inpassen etc)

3 likes

Ja het was ook echt hoognodig. Twee jaar geleden voor het laatst nieuwe gekocht en toen was de pasvorm ook mwah. Bij deze voelde het meteen fijn :relaxed:

2 likes

Het is niet echt ondergoed maar ik denk toch dat mijn vraag hier het beste past.
Ik heb een sok-probleem. Mijn voeten zijn na de zwangerschappen gegroeid van 37 naar 38. Eerder droeg ik altijd sokken in maat 35-38 en dat zat goed maar nu is die maat eigenlijk net te krap waardoor m’n sokken niet lekker zitten. Ik heb sokken van de Hema en van de zeeman in deze maat geprobeerd. Maat groter is direct 39-42 maar die zijn dan weer veel te groot, ook na heet wassen en droger.
Wat zijn nou fijne sokken als je er zo tussen valt? Of welke sokken vallen gewoon als maat 38?
Als ik zoek kom ik eigenlijk alleen maar sokken in die maatranges tegen die ik hierboven noem, behalve happysocks (36-41) maar die zijn ook te groot.

3 likes

Dan ga ik ze ook proberen! Heb nu altijd brazilians van Passionata, maar deze zijn vast goedkoper en van katoen toch ook?
Had je ze nu bij Zalando besteld?

2 likes

Yes, van katoen en inderdaad bij zalando besteld. Wel zo’n driepak (die aan elkaar vast zit) en m’n eigen best zittende broekje eroverheen gelegd om de maat te checken.

Alleen mss ff t label eruit knippen, had zelf dat het ging kriebelen (middenin een vergadering op kantoor haha)

1 like

Even een update voor het geval meer mensen benieuwd zijn: op de bevestiging/factuur stond uiteindelijk wel VAT inclusief en het pakket van Modibodi werd geleverd met een afzendadres in Nederland, dus hoefde geen BTW of invoerrechten te betalen.

Helaas wel 1 ding besteld dat véél te klein viel (seamfree recycled bikini, voelde me een soort rollade toen ik het aanhad), maar daar heb ik een 60 day risk free trial-aanvraag voor gedaan dus ben benieuwd hoe dat in zijn werk gaat. Verder lijkt het me heel fijn! Had ook een bikinibroekje besteld en dat ziet er super uit, dus hopelijk werkt het ook top.

4 likes

Ik had precies dezelfde ervaring met precies die onderbroek en ook de 60 day risk gebruikt. Stond echt binnen een dag of 3 weer op mn paypal! Verder wel echt heel blij met de andere onderbroeken van ze. Echt niet verwacht dat het me zo goed zou bevallen.

2 likes

Ja Falke is idd een fijn merk, daar heb ik wel sneakersokjes van. Die zijn maat 37/38 en zitten goed maar bij de gewone sokken zag ik alleen de range 35/38. Heb jij die dan of zie ik iets over het hoofd?

Nou ik ben ook naar Superbra geweest. Wou al heel lang maar durfde niet omdat ze pas vanaf cup C gaan en ik dacht dat ik te kleine borsten zou hebben, droeg nu een 80B. Nou, ik ben daar dus weggegaan met maat 65FF :joy: Heb zelfs niet-voorgevormde beha’s gekocht, die ik eerst nooit wou omdat ze dan zo lelijk gingen hangen en lelijke vorm hadden, maar met deze goede maat hebben ze gewoon een mooie vorm! Ik vraag me wel af hoe dat maatsysteem nou precies werkt? Is het gewoon hetzelfde systeem als UK of is dat van Superbra weer anders?

10 likes

Het is volgens mij hetzelfde cupmatensysteem als de UK, maar dan met Europese omvangsmaten

3 likes

Ah ja oke, dankjewel!

4 likes

Ah wat fijn!

Ik ga over 2 weken samen met m’n moeder naar Utrecht. Helemaal zin in. Na m’n bevalling en borstvoedingsperiode heb ik zulke zielige theezakjes over. Ik heb geen enkele bh meer die echt goed zit en ben er helemaal klaar mee. Ik hoop ook stiekem op het effect in het voorbeeld van het witte shirt hierboven. :grimacing:

4 likes

Ik ben benieuwd of er ĂŒberhaupt Ă­emand is die na de Superbra meet-methode toch een cup a blijkt te hebben?
In heb echt heel kleine tietjes en zelfs de Hunkemöller zegt dat ik een 70c moet hebben. 10kg geleden adviseerden ze me een 70d.
Zijn er wel vrouwen met een echte cup a?

Hoe krijg je een 70C gevuld met hele kleine tietjes? :joy: Ik was echt bijna een plank, nu met overgewicht iets minder, maar kreeg dat echt niet gevuld hoor, haha

2 likes