Ik draag altijd hipsters en ben daar wel content mee. Iets wat laag begint en hoog eindigt (die hippe bikinibroekjes zeg maar) lijkt me heel onprettig zitten, en iets wat hoog valt, vind ik over het algemeen vrij oubollig eruit zien bij mij. Dus eigenlijk ben ik gewoon op zoek naar hipsters die heel mooi vallen haha
Heb je deze al geprobeerd? Die zijn iets breder aan je heupen! https://www.tezenis.com/be/product/cotton_french_knickers-1SC05C.html?dwvar_1SC05C_Z_COL_TEZD=019
En wat maakt deze zo goed dan?
Ik vind hem zo fijn omdat ie ondanks dat ie unpadded is wel een fijne support geeft en sexy staat (terwijl ie gewoon super comfortabel is). Zit een beetje ‘stretch’ in de cups waardoor ze goed verzekerd voelen én het toch ook luchtig is doordat ie van kant is. Heb nog nooit een unpadded bh gehad die zich zo mooi vormt naar je borst! #eindereview
Edit: oh en verder is ie perfect voor mijn boob vorm, die bottom-full zijn en naar iets buiten staan
Ik heb net wat besteld bij modibodi. Ben heel benieuwd. Hopelijk past ‘t. Die foto’s op verschillende lichamen zijn enerzijds handig maar ik zag heel weinig verschil tussen sommige modellen in maat XL en XXL…
Hebben ze nog die regeling dat je je eerste product mag terugsturen als het niet bevalt/niet past? Ik heb daar toen gebruik van gemaakt, had een model besteld wat heel raar en niet lekker zat.
Maar hopelijk zitten ze goed bij je!
Ja er is 60 dagen bedenktijd voor 1 product en dat mag je dan wel houden met geldteruggave (maar bestelde een bundel en 1 los) maar je mag ook gewoon retourneren volgens mij als ‘t niet past.
Hoewel er unopened staat? Hoe de F kan dat hahahaha gekken. Je kunt zonder te openen toch niks passen
Fijn! Ik ben er in ieder geval heel blij mee, de stofjes zijn heel zacht.
Let op, bij retouren buiten die regeling krijg je niet je geld terug maar tegoed voor een vervangend product. Had ik niet helemaal goed opgelet dus dat viel even tegen. Heb het product wel gepast dus ben benieuwd hoe het nu afloopt.
Nou, ik neem toch aan dat dit
Betekent dat je je geld terug krijgt. Anders hanteren Australiërs een vreemde omschrijving van het woord ‘refund’. Mss is dat gewijzigd? Of bestelde je ook pas net? Want als dat zo is dan ga ik nu nog gelijk cancellen, doei.
Oh? Volgens mij hebben ze dat dus echt net veranderd want ik moest een store credit nemen… Ga direct even mailen. Heb het ongeveer 2 weken geleden besteld.
Nou dat mag niet eens cf. NL wetgeving, zijn verplicht (binnen 14 dagen) geld terug te geven.
Ik heb gelukkig met paypal besteld, dus kan anders via daar nog wel wat proberen. Nou baal nu meteen van die hele bestelling… Cancellen is ook onmogelijk.
Niet van balen, ik heb meerdere stukken van hun menstruatieondergoed en ben er enorm tevreden over. Heb vooral 's nachts een erg zware menstruatie en dit betekend dat ik niet langer de wekker hoef te zetten om door lekken te voorkomen. Had een bikinibroekje besteld en dat paste niet helemaal goed dus vandaar dat het terug ging. En stel dat ik toch geen refund krijg ben ik ook tevreden met een extra naadloos broekje erbij wat ik kan dragen tijdens het sporten. Dus over de spullen zelf ben ik heel erg tevreden.
Hoe vind jij de maten vallen? Ik heb XL besteld adhv de foto’s en feit dat ik wel maat 46/48 draag maar in ondergoed vrijwel nooit en geen brede heupen en billen heb (en m’n figuur wel leek op de meeste modellen met XL.
Ik heb de L besteld en draag maat 42 van kleding en die valt gewoon goed. Dus daarin klopt de maattabel helemaal bij. Er zit ook wel wat rek in en je wil het ook zeker niet te wijd kopen dus denk je dat helemaal goed zit.
Ik vind het normaal vallen! Vind het high waist broekje wel erg strak bij mijn buik maar voor mijn billen had ik niet groter hoeven hebben, denk dus meer dat de pasvorm van de hoge dingen niet zo voor mij is. Mijn favoriet is de recycled bikini(slip)!
Ik heb de recycled seamfree bikini besteld oa! En heb inderdaad daarom voor broekjes gekozen die niet over de buik hoeven want die is in verhouding wel goed dik haha
Ja die bedoel ik! Heb m nu ook aan! Zit zo lekker!
Had een formulier ingevuld voor de klantenservice. Nu al reactie. Heb toch gevraagd of ze m’n order cancellen. Krijg er toch een beetje een rot gevoel bij en had voor meer dan 80 euro besteld…
Oh jammer! Heb wel eens gehoord dat iemand het had geretourneerd en alles was toen gewoon prima verlopen! Ze zijn niet shady ofzo