Ondergoed-topic

Heb nog geen reactie terug :upside_down_face:. Ik las op trustpilot héél veel klachten hierover, vooral van Britten. Dat ze opgescheept zitten met store credits… Maar ze handelen gewoon in strijd met EU wetgeving hiermee. Kan echt niet…

Groot Britannie valt ook niet meer onder de EU wetgeving dus daarin hebben de Britten ook pech.

Sowieso pech voor de Britten haha hoewel ze daar ongetwijfeld ook wel wetten voor hebben. Zeker nu met de vrije handel post-EU. Ik ben benieuwd hoe ze reageren op m’n mails… Ga daarna wel weer bij Bamboozy bestellen of ergens anders :smiling_face_with_tear:

1 like

Dit is echt te toevallig, maar ik ging hem net opzoeken en ik vind dit inderdaad een super mooie bh en ik dacht idd deze moet ik hebben!

Tot ik ineens de kleur herkende en toen zag ik dat dit mijn nieuwe bh is die ik dit weekend bij superbra heb gekocht en vandaag dus de hele dag gedragen heb :joy::joy:

2 likes

Hahahaha dan is het sowieso meant to be!

Hadden ze - in het kader van support de local - bij Superbra ook nog andere kleuren? Want ik wil er meeeer haha

1 like

Weet ik niet, want je kijkt daar niet zelf rond! Maar je kan even op hun website kijken!

Ik vind trouwens wel dat hij bij mij minder mooi zit dan bij h3t model op internet, maar ik vind een balconette model vaak ook minder mooi bij mij omdat sat gedeelte boven je borst nog langer lijkt :stuck_out_tongue:

3 likes

Nu mailt modibodi dat je dus wel je geld terug kan krijgen als het ongeopend is. Lekker super mega onduidelijk :smiling_face_with_tear: maar pakket is al verzonden ook. Kreeg vanmorgen mail.

Wat een gedoe! Ik hoop toch voor je dat het past. Ze verzenden vanuit NL dus het is er snel!

1 like

Ik krijg gewoon mijn geld terug volgens de klantenservice en had mijn bikinibroekje wel gepast. Dus lijkt erop dat ze gewoon heel onduidelijk communiceren.

Producten zoals ondergoed kunnen uitgesloten zijn van het herroepingsrecht om hygiënische redenen. Modibodi houdt zich dus prima aan de EU-regels en elk bedrijf binnen de EU kan terugbetaling weigeren in zo’n geval.

edit: mits verzegeld. Weet niet hoe verzegeling precies wordt geïnterpreteerd eigenlijk

1 like

Meestal zit er dan een sticker op of label aan dat je eraf zou moeten halen om het echt te kunnen dragen.

1 like

Ja dat weet ik maar ik bedoel dat ik niet precies weet wat er juridisch wel en niet onder valt, en hoe duidelijk dat is. Maar vaak zit het in papier dat dichtgeplakt zit met een sticker denk ik? En dan is wel duidelijk of je de sticker hebt gebroken of niet.

2 likes

Ja ze zeggen ongeopende verpakking, dus dat zal allicht in zo’n plastic zakje zitten dat je helemaal los moet scheuren zoals bij Zalando haha. En dat snap ik ergens wel (ook weer niet want je kunt zoiets ook hygiënisch passen) maar ze bieden voor je eerste aankoop wel 60 dagen proberen aan. Ik zal ‘t wel zien, kan nu niks meer tegenhouden :upside_down_face:.

Ja ik dacht ik moet toch even voor Modibodi opkomen haha! En het zijn echt fijne onderbroeken vind ik.

Hoewel ik die hygiëneregel in het algemeen ook wel raar vind hoor want vaak zit er wel een sticker in het kruis van het broekje en dan zie ik het verschil niet echt met het passen van een t-shirt maar goed.

2 likes

Heeft er iemand hier ervaring met de boobytape van kruidvat

Ik ben op zoek naar ondergoed dat lekker stevig om je buik zit. Hoeft niet echt corrigerend te zijn ( licht corrigerend mag wel) maar gewoon dat het wat flubberig vel in bedwang houdt :sweat_smile: en liefst (grotendeels) katoen of iets anders waar je geen zweetreet van krijgt.
Heeft iemand de gouden tip? :grin:
Ik wilde eigenlijk heel graag knix proberen, maar ik ben nog geen eu website tegen gekomen om het te bestellen.

1 like

Deze heb ik al eerder aangeraden, komt bij mij tot aan mijn navel, heerlijk!

Edit: is alleen niet corrigerend

1 like

Oh deze zien er wel fijn uit! En seamless, dat is wel een pluspunt.
Ik hoef ook niet perse iets wat corrigerend is, vooral iets wat gewoon goed blijft zitten :sweat_smile: itt het uitgelubberde ondergoed dat ik nu draag hahaha

2 likes

Ze blijven bij mij goed zitten, en ze blijven ook goed in de was, lubberen niet uit of zo

1 like

Ik heb ondergoed van Snag Tights, zit op een prettige manier lekker stevig op z’n plek. En lubbert niet uit.

1 like