Ondergoed-topic

Hebben jullie ook met onderbroeken dat ze/de bovenrand aan de achterkant naar beneden zakken als je een strakke broek draagt? (skinny jeans) Aan de ene kant wil ik geen onderbroeken met strak elastiek kopen maar aan de andere kant zit dit ook voor geen meter.

• Ja heb ik (soms) ook
  • Nee heb ik niet
  • Ik draag geen onderbroeken/skinny/etc

0 stemmers

1 like

Ik draag wel onderbroeken maar geen skinny’s, even om mijn stem te verduidelijken :smile:

1 like

Ja ik draag daarom alleen maar strings onder strakkere broeken.

1 like

Ja dat deed ik vroeger ook, maar sinds ik de 30 aangetikt hebt schuren die ineens tussen mijn billen? En die seamlessstrings kruipen er in de voorkant tussen dus dat helpt ook niet…

1 like

Ik heb anderhalve week geleden ondergoed gekocht bij Sloggi:

Short voor 12,99

Nu kreeg ik mail dat er 20% korting was, de onderbroek is heel fijn en was best duur, dus ik ging kijken:
afbeelding
Zelfde artikelnummer, is nu €2 duurder, leuke korting dus :’)

Met de korting alsnog goedkoper dan hij was, maar bestelt iemand vaker bij Sloggi en weet je of dit gebruikelijk is hier, en of de prijs hierna weer omlaag gaat of zo blijft?

1 like

Dit is niet de officiële merkwinkel, maar van een bedrijf Vetex, dat online vrij agressief Sloggi verkoopt. Heb hele slechte ervaringen met hun klantenservice.

(Sloggies.nl Is dit, officiële site is nl.sloggi.com)

2 likes

Wow ik heb dit volledig niet doorgehad, en als ik nu kijk zou ik het ook niet direct zeggen.
Heel erg bedankt voor het laten weten!

Op de officiële site zijn ze ook €15 maar die heeft een betere korting, dus nog een reden om op de officiële site te bestellen…

1 like

Oh dit klinkt echt perfect! Kan je de stof ook goed opzij doen zodat je borst deels bloot komt te liggen? Of is de stof daar te stevig voor (ik zou 'm ook als voedingsbh willen gebruiken). Valt hij goed op maat als je hun size guide gebruikt?

2 likes

Juist leuk je enthousiasme :smile:
Ah superlief dat je het aanbiedt!
Ik heb alleen een andere maat, krijg m als het goed is over ongeveer drie weken. Ben heel benieuwd!

1 like

Oké ik heb dit jaar steeds bij verschillende goedkope opties ondergoed gehaald om te kijken welke nou chill zijn en mijn conclusies:

• Hema ondergoed heeft echt aan kwaliteit verloren, ik trok gaten bij de naden bij de Brazilians en de naadloze strings lijken los te komen (op de ‘naden’ dus de lijmpunten) na het wassen. Was ontevreden.
  • zeeman ondergoed waren de gewone katoenen brazilians wel prima, maar pasvorm niet vind ik. Ik had ook niet katoenen mooiere hipsters gekocht en daar zat binnen een week een gat in, echt kut kwaliteit was dat.
  • Primark, ondanks de teringchaos die de lingerie afdeling is, heeft echt toppers er tussen zitten. Al die losse strings/synthetische strings/hipsters op tafel zijn vrij kut van kwaliteit. Maar, de naadloze brazillians/strings die per drie aan elkaar zitten en €7-€9 kosten die zijn echt FUCKING top. Helaas is het de primark en zijn mensen beesten dus je moet wel echt goed zoeken want er zijn dus mensen die er dan eentje lostrekken. Maar als je je maat kan vinden zijn ze echt top. Ze blijven mooi, je ziet ze niet onder strakke kleding, de maten en pasvorm zijn goed. Voordeel is ook dat ze per kleur verpakt zijn, dus zwart en wit, maar de ‘nude’ versies komen in 3 verschillende tinten (die je dus samen koopt) van bruin tot licht en los van dat het bij meer mensen hun huidskleur matcht, vind ik het ook chill om bij verschillende doorschijnende kleding meer opties te hebben. Ze hebben naast brazilian en strings trouwens ook naadloze hoge broekjes, menstruatieondergoed, hipsters en nog meer bedekkende modellen.

Dus ja, wil je naadloos ondergoed en kan je een hoop prikkels aan, loop ff naar binnen bij de primark.

22 likes

Thanks voor de review! Ik heb de katoenen hipsters van de Zeeman en hoewel ik er altijd tevreden over was, is dat de laatste tijd minder (zakken sneller af, zijn duidelijk zichtbaar onder een strakke broek). Dus ik ben wel op zoek naar iets nieuws.

Die naadloze strings van de Primark die jij bedoeld blijven wel mooi van vorm, maar ik vind het kruis veel te smal waardoor het aan de voorkant overal tussen kruipt (mede door de dunne stof).

Ik ben eigenlijk dus op zoek naar katoenen ondergoed uit een offline winkel met een breed kruis, volgens mij bestaat dat bij strings sowieso niet (minimaal duimbreed) en bij onderbroeken heb ik ook nog eens hipstermodellen nodig omdat bij gewone modellen de stof tussen mijn billen kruipt. Als iemand dé tip heeft, let me know!

1 like

Ah, heb ik geen last van, maarja iedereen is natuurlijk weer net iets anders gebouwd.

3 likes

Ik heb een tijd geleden wel weer ondergoed bij hema gekocht en ik vind de kwaliteit wel goed! Het gaat dan om de hoge onderbroeken(geen idee wat de naam van het model is), maar ze zijn per 3 verpakt en komen tot bijna je navel. Ik draag ze nu al een paar maanden en heb nog geen gaten gehad. Stof bij het kruis is trouwens lekker breed!

3 likes

Bedoel je deze? Website HEMA

Ja die zijn beter! Met een klein randje bovenaan. Die in een plastic pakje zijn echt waardeloos. Ik had voor mijn vakantie in juli denk ik 15 nieuwe gekocht en ik heb ze al allemaal weg moeten gooien. Ze gaan bij mij ook niet een beetje kapot maar gewoon heel de stof gaat van het elastiek af.

4 likes

Ah ik draag nooit hoog ondergoed, maar fijn dat die wel goed zijn. Kan de hipsters en brazilians dus afraden iig haha

4 likes

Ik bedoel wel die in plastic! Bij nog nog geen gaten of loslatende stof, dus ik denk dat ik geluk heb!

Oh ja dan heb je zeker geluk, want bij de rest van dit topic zijn die allemaal waardeloos geworden! Hoop zo dat de oude weer terugkomen

@Virago Die jij linkte en ik bedoel zitten aan een hangertje

3 likes

De Victoria’s secret in de ‘Westfield mall’ is dat een echte VS met daadwerkelijk bh’s of kun je er alleen bodylotion en aanverwante hebbedingetjes kopen?

1 like

Er zijn wel echte bh’s, maar wel wat minder keuze dan in het buitenland volgens mij

1 like