Ik heb een tijd geleden wel weer ondergoed bij hema gekocht en ik vind de kwaliteit wel goed! Het gaat dan om de hoge onderbroeken(geen idee wat de naam van het model is), maar ze zijn per 3 verpakt en komen tot bijna je navel. Ik draag ze nu al een paar maanden en heb nog geen gaten gehad. Stof bij het kruis is trouwens lekker breed!
Ja die zijn beter! Met een klein randje bovenaan. Die in een plastic pakje zijn echt waardeloos. Ik had voor mijn vakantie in juli denk ik 15 nieuwe gekocht en ik heb ze al allemaal weg moeten gooien. Ze gaan bij mij ook niet een beetje kapot maar gewoon heel de stof gaat van het elastiek af.
Ah ik draag nooit hoog ondergoed, maar fijn dat die wel goed zijn. Kan de hipsters en brazilians dus afraden iig haha
Ik bedoel wel die in plastic! Bij nog nog geen gaten of loslatende stof, dus ik denk dat ik geluk heb!
Oh ja dan heb je zeker geluk, want bij de rest van dit topic zijn die allemaal waardeloos geworden! Hoop zo dat de oude weer terugkomen
@Virago Die jij linkte en ik bedoel zitten aan een hangertje
De Victoria’s secret in de ‘Westfield mall’ is dat een echte VS met daadwerkelijk bh’s of kun je er alleen bodylotion en aanverwante hebbedingetjes kopen?
Er zijn wel echte bh’s, maar wel wat minder keuze dan in het buitenland volgens mij
Ik heb ook een model in plastic gekocht, van die hoge boxers en bij mij zijn ze ook echt fijn. Niks kapot etc.
Wat zijn jullie fave Hunkemöller bh’s op het moment? Ik zie door de bomen het bos niet meer.
Ik weet niet wat je zoekt, maar deze voorgevormde met beugel en mogelijkheid tot strapless dragen vind ik fijn:
Ja ik wil er sowieso 3 (want 3e gratis) en eventueel 5 (tweede 50%) want ik wil ze allemaal vervangen.
Wil een push up, dan nog een strapless (of eentje die dat kan worden zoals die jij linkt), een beetje een specialere/mooie en dan eventueel nog twee wat meer standaard. Ik heb al twee fijne bh’s zonder beugel, dus ik wil van de Hunkemöller wel een beugel en voorgevormd, maar geen enorme push up en al helemaal geen maximizer (die heeft de Hunkemöller echt heel veel, helaas).
Deze twee sowieso denk ik:
(Ik vond deze zo mooi staan, misschien deze in meerdere kleuren?)
Deze pusht echt mooi haha; maar er zit niet zo’n enorm gigantisch kussen in zeg maar.
Wil je dan wel echt naar de Hunkemöller? Er zijn echt veel mooiere en betere merken
Deze is ook mooi, geen beugel, maar wel voorgevormd (ik heb 70C en mis bij deze de beugel niet echt):
Vertel!
dat is wel een beetje de prijsklasse waar ik aan dacht… ik wil liever geen bh’s van €75 of duurder, wil best ietsje meer uitgeven als het echt een heel goed merk is. Maar ik vond die van de Hunkemöller allemaal heel fijn zitten tot nu toe.
Oh ja mijn tips zijn inderdaad wel wat duurder, maar ik vind panache mooi, primadonna, marie jo, aubade. Maar dat zijn wel dure merken. Ik pas helaas niks bij de hunk, dus ja dan moet je wel verder kijken
In vergelijkbare prijsklasse maar heel nice vind ik Intimissimi. Van dezelfde eigenaar/keten? als Calzedonia. Ik vind de bh’s in elk geval een goede pasvorm hebben en goed blijven na het wassen (in mijn geval: in een wasnetje in de wasmachine en liggend op een rekje laten drogen).
Goeie tip, loop daar eigenlijk nooit binnen maar zie op de website wel wat mooie!
@Zemraluani ja dit vind ik ook fijne merken! Je zou ook richting de feestdagen even de sale bij de bijenkorf in de gaten kunnen houden, daar is dan vaak minstens 20/30% en als je wat langer wacht nog meer.
Op zich is hunkemoller prima als je de bh’s je goed zitten, maarrr je doet denk ik langer met een duurdere bh omdat de kwaliteit gewoon beter is. En ik vind het ook dat je het echt merkt in de zachtheid van de stof, het kant, etc.
En ook nog een tip: Triumph heeft een fijn niet voorgevormd model ‘beauty- full darling’. Heel zacht, zit lekker, geeft mooie vorm ook nog vrij sexy. Die is 55 euro (er zit nu een triumph winkel in de bakkerstraat zag ik)
Ik draag altijd van die ondergoed hemdjes onder m’n kleding van de Hema, maar er komen tegenwoordig echt heel snel gaatjes bij de oksels echt stom. Ga ze daar dus niet meer kopen.