Ik heb ook een model in plastic gekocht, van die hoge boxers en bij mij zijn ze ook echt fijn. Niks kapot etc.
Wat zijn jullie fave Hunkemöller bh’s op het moment? Ik zie door de bomen het bos niet meer.
Ik weet niet wat je zoekt, maar deze voorgevormde met beugel en mogelijkheid tot strapless dragen vind ik fijn:
Ja ik wil er sowieso 3 (want 3e gratis) en eventueel 5 (tweede 50%) want ik wil ze allemaal vervangen.
Wil een push up, dan nog een strapless (of eentje die dat kan worden zoals die jij linkt), een beetje een specialere/mooie en dan eventueel nog twee wat meer standaard. Ik heb al twee fijne bh’s zonder beugel, dus ik wil van de Hunkemöller wel een beugel en voorgevormd, maar geen enorme push up en al helemaal geen maximizer (die heeft de Hunkemöller echt heel veel, helaas).
Deze twee sowieso denk ik:
(Ik vond deze zo mooi staan, misschien deze in meerdere kleuren?)
Deze pusht echt mooi haha; maar er zit niet zo’n enorm gigantisch kussen in zeg maar.
Wil je dan wel echt naar de Hunkemöller? Er zijn echt veel mooiere en betere merken
Deze is ook mooi, geen beugel, maar wel voorgevormd (ik heb 70C en mis bij deze de beugel niet echt):
Vertel!
dat is wel een beetje de prijsklasse waar ik aan dacht… ik wil liever geen bh’s van €75 of duurder, wil best ietsje meer uitgeven als het echt een heel goed merk is. Maar ik vond die van de Hunkemöller allemaal heel fijn zitten tot nu toe.
Oh ja mijn tips zijn inderdaad wel wat duurder, maar ik vind panache mooi, primadonna, marie jo, aubade. Maar dat zijn wel dure merken. Ik pas helaas niks bij de hunk, dus ja dan moet je wel verder kijken
In vergelijkbare prijsklasse maar heel nice vind ik Intimissimi. Van dezelfde eigenaar/keten? als Calzedonia. Ik vind de bh’s in elk geval een goede pasvorm hebben en goed blijven na het wassen (in mijn geval: in een wasnetje in de wasmachine en liggend op een rekje laten drogen).
Goeie tip, loop daar eigenlijk nooit binnen maar zie op de website wel wat mooie!
@Zemraluani ja dit vind ik ook fijne merken! Je zou ook richting de feestdagen even de sale bij de bijenkorf in de gaten kunnen houden, daar is dan vaak minstens 20/30% en als je wat langer wacht nog meer.
Op zich is hunkemoller prima als je de bh’s je goed zitten, maarrr je doet denk ik langer met een duurdere bh omdat de kwaliteit gewoon beter is. En ik vind het ook dat je het echt merkt in de zachtheid van de stof, het kant, etc.
En ook nog een tip: Triumph heeft een fijn niet voorgevormd model ‘beauty- full darling’. Heel zacht, zit lekker, geeft mooie vorm ook nog vrij sexy. Die is 55 euro (er zit nu een triumph winkel in de bakkerstraat zag ik)
Ja de totale afbraak van hema kleding. Ik heb fijne van MS mode maar dat is te groot voor jou en zeeman
Ik vind die van de H&M heel fijn, blijven ook lang mooi. Ik heb ook bamboe hemdjes geprobeerd (van Vanbamboe.nl) maar die zijn al behoorlijk verwassen.
Thanks voor de tips, ik ga sowieso rond kerst nog wel ff kijken voor een wat duurdere mooiere, maar moet zeggen dat ik al jaren Hunkemöller/h&m draag en die qua pasvorm en kwaliteit eigenlijk altijd wel prima zijn? Ik ga van de week intimissimi eens proberen, misschien vind ik die nog wat beter.
Ah die Triumph is me wel een stukje te degelijk haha, ik hou sowieso niet van full cups, liever demi of plunge, hou er wel van als je nog flink wat inkijk hebt haha.
Ja ik vind ‘m zelf dus echt nog best sexy, terwijl ik normaal aubade (merk dat bekend staat om sexy bh’s met veel kant etc) met veel lagere cups draag. Vind het echt een fijne everyday bh. Ligt denk ik ook een beetje aan je borsten, als ze inderdaad helemaal ingesloten worden is het niet zo. Misschien toch eens aanpassen, wie weet haha.
Ja ik heb ook kleine borsten, ik zie dat die bh ook pas begint vanaf 1 maatje kleiner dan ik, dus ik ben niet echt gewend aan zulke ‘units’ haha waar ze echt helemaal ondersteund en verpakt in worden enzo
Ik ben fan van de onderhemdjes van WE! Ik was ze heel vaak en zelfs dan gaan ze super lang mee en blijven ze strak.
@Zemraluani zou je niet eens naar superbra gaan? Ben je wel iets meer geld kwijt maar je hebt daar wel veel keuze én je krijgt goed advies. Want niet elke maat is van elk merk ‘t zelfde. Je hoeft daar niet per se meer dan 75 per BH kwijt te zijn.
Hahaha dit begon allemaal met dat ik vroeg “hey welke hunk bh is chill” en nu word ik door iedereen verwezen naar allemaal andere winkels en merken. Wat wel chill is hoor, dankje, maar eigenlijk is het ‘probleem’ juist dat ik te veel keuze heb haha, ik heb er iets van 10 gepast bij de Hunk die allemaal lekker zaten, ik wil er nu nog zo’n 20 van intimissimi passen, ik heb er net twee van de Hema die echt fantastisch zijn.
Dus ik zie eigenlijk niet zo de noodzaak om naar een speciale winkel te gaan (ja ik snap dat de kwaliteit beter is) als ik ook zo goed kan slagen in de standaard winkels/die maten mij prima passen. Ik wil het wel eens proberen hoor, maar het is niet alsof ik niet kan slagen bij de bekende opties, in tegendeel juist.
Ik ben totaal geen fan van hunkemoller haha, pasvorm is echt ruk. Intimissimi geen ervaring mee anders dan dat ik ze visueel mooi vind