Ondergoed-topic

Ik koop ze altijd bij Primark!

1 like

Lief, dank je! Is niet heel ver weg nee, gat het onthouden.
Maar ik heb blijkbaar onder een steen geleefd :sweat_smile: Ik vond het al zo’n luxe dat ik online kon bestellen ipv wachten tot ik eens in de zoveel jaar eens op vakantie in ItaliĆ« was, haha.

1 like

Wauw wat een brede maat range. Ik heb wat onderbroeken van intimissimi die ik erg fijn vind maar vind dit wel een reden om er niks meer te kopen.

4 likes

Ik keek naar de coltruitjes en ze lijken me echt heerlijk maar vind het echt belachelijk dat een merk iets in maar 3 maten verkoopt. In de winkel was het me blijkbaar niet opgevallen. Ze hebben mijn bh maat niet maar ik heb 70G dus dat vond ik dan niet zo gek ofzo.
Bizar dat XL al lastig te vinden is?! Wat frustrerend zeg

2 likes

Ik vind de seamless ondergoedlijn van de kruidvat heel fijn. Dat gaat tot XL maar het is heel stretchy en ik vind het wat groter vallen. De highwaist hipster is misschien wat?

Ik droeg voorheen liefst enkel katoen maar dit is polyamide en gaat bij mij niet broeien of zweten.

1 like

Even random blij binnenvallen met wat ik wil delen: SuperBra gaat een winkel openen in Amsterdam :smile: ik ben al vaste klant daar in Utrecht maar dit vind ik echt super!

9 likes

Ik word echt gek van m’n ondergoed zoektocht.
Ik zoek broekjes voor onder m’n pantalon die echt tot onder m’n bil komen, anders krijg ik altijd 4 billen en dat vind ik echt geen gezicht onder m’n pantalons voor werk.
Maar dan wel echt goed high waist, maar niet corrigerend, want dan voel ik me zo opgesloten als ik ga zitten. En ik kan het gewoon echt niet vinden, heb nu al zoveel miskopen gedaan. In maat XL/44. Iemand goede ervaringen?

Ik vind deze erg prettig zitten. Je merkt niets van het corrigerende effect maar zitten wel mooi glad. Heb met maat 42 de L genomen en die zitten goed.

2 likes

Al bij Snagtights gekeken?

2 likes

Mogen sokken hier ook? Wat zijn nou de aller fijnste en zachtste sokken? Ik heb van hema ooit bamboe sokken gehad die super fijn waren, maar ik vind die niet meer zo zacht. Liefst duurzaam!

Colorful standard, en dan die met ribbels (organic active socks)

1 like

Ook voor normale dagen? Ik heb meerdere paar voor wandelen, maar draag daarbuiten liever wat dunnere sokken. Of ga jij dan ook voor een dunner paar?

Nadat ze hier getipt werden heb ik een boel Tezenis onderbroeken gekocht, maar ben zelf niet zo enthousiast. Ze gingen al heel gauw rafelen en scheuren, ziet er echt een beetje armoedig uit. :smiling_face_with_tear: De zoektocht gaat weer verder haha, mocht iemand nog nieuwe tips hebben dan hoor ik het graag. Heb de onderbroeken van even hierboven opgeslagen, maar helaas zijn ze uitverkocht in mijn maat.

1 like

Nou ik was de OG aanstichter van deze tezenis trend haha, maar ik vind dit dus ook nu! dat was eerder voor m’n gevoel niet. Maar heb er nu echt een aantal die gescheurd zijn in het kruis, en ook rafelen idd.

Ik hoorde wel dat ze bij intimissimi nu ook katoenen naadloze hebben!

4 likes

Die van intimissimi hebben dit bij mij niet, ook na 1/2 jaar niet.
Mijn meest favoriete zijn Calvin Klein, die gaan echt jaren mee, maar tegenwoordig hebben ze bijna allemaal van die brede elastieke banden en dat vind ik echt niets.

2 likes

Heb er ook meerdere, ze vallen wel klein en intimissimi is echt absoluut niet size inclusive. Zou ze daarom niet weer kopen (al zijn ze verder wel fijn). En heb er twee eens in de droger gehad (en was altijd op 60 graden) en sindsdien rollen die op bij m’n billen dus dat is een beetje jammer. En de paar die ik t langst heb daar is de plak rand los van gegaan. Heb die even onder de naaimachine gedaan dus is geen groot probleem maar als je dat niet hebt/kan is dat wel vervelend.

2 likes

Zo jammer dat ze niet size inclusive zijn. Zat net te kijken en ze hebben wel mooie dingen maar niets groter dan een L.

1 like

Ja echt belachelijk

2 likes

Iemand ervaring met minimizers? Lijkt alsof de meeste zonder voorgevormde cups zijn, met grote borsten lijkt het me helemaal niets om ze niet in een stevige cup te hebben…

Ik heb 75D maar heb echt liever een bh die het kleiner laat ogen. Niet zichtbaar onder een tshirt.

Anders ben ik ook op zoek naar een stevige tshirt bh, liefst met full cups (alles goed stevig binnenboord haha), die dus niet het toch weer groter laat ogen…

Help help!

Je kunt je borsten niet wegtoveren, dus wat minimizers doen is het platdrukken. Beetje zoals een sportbh doet zeg maar. Alleen: dat verkleint het niet per se, het maakt het alleen platter en breder. Terwijl je optisch vaak veel meer in verhouding bent als je je borsten naar vóren brengt. ik geloof dus niet echt in minimizers haha, je kunt beter een goede bh kopen die de juiste steun biedt en silhouet aan je lichaam geeft. En de meeste grote cups zijn juist alleen maar ā€˜slappe cups’, dat geeft veel stevigheid hoor! En geven in mijn mening ook een mooiere vorm aan je borst dan dat hele ronde van een voorgevormde cup, maar dat is ook kwestie van smaak haha. Mocht je dan toch graag voorgevormd willen dan is Prima donna twist (balconet model, of evt hoge model) misschien iets voor je, of als je meer decollete wil is de Freya deco ook mooi.

5 likes