Mogen sokken hier ook? Wat zijn nou de aller fijnste en zachtste sokken? Ik heb van hema ooit bamboe sokken gehad die super fijn waren, maar ik vind die niet meer zo zacht. Liefst duurzaam!
Colorful standard, en dan die met ribbels (organic active socks)
Ook voor normale dagen? Ik heb meerdere paar voor wandelen, maar draag daarbuiten liever wat dunnere sokken. Of ga jij dan ook voor een dunner paar?
Nadat ze hier getipt werden heb ik een boel Tezenis onderbroeken gekocht, maar ben zelf niet zo enthousiast. Ze gingen al heel gauw rafelen en scheuren, ziet er echt een beetje armoedig uit. De zoektocht gaat weer verder haha, mocht iemand nog nieuwe tips hebben dan hoor ik het graag. Heb de onderbroeken van even hierboven opgeslagen, maar helaas zijn ze uitverkocht in mijn maat.
Nou ik was de OG aanstichter van deze tezenis trend haha, maar ik vind dit dus ook nu! dat was eerder voor m’n gevoel niet. Maar heb er nu echt een aantal die gescheurd zijn in het kruis, en ook rafelen idd.
Ik hoorde wel dat ze bij intimissimi nu ook katoenen naadloze hebben!
Die van intimissimi hebben dit bij mij niet, ook na 1/2 jaar niet.
Mijn meest favoriete zijn Calvin Klein, die gaan echt jaren mee, maar tegenwoordig hebben ze bijna allemaal van die brede elastieke banden en dat vind ik echt niets.
Heb er ook meerdere, ze vallen wel klein en intimissimi is echt absoluut niet size inclusive. Zou ze daarom niet weer kopen (al zijn ze verder wel fijn). En heb er twee eens in de droger gehad (en was altijd op 60 graden) en sindsdien rollen die op bij m’n billen dus dat is een beetje jammer. En de paar die ik t langst heb daar is de plak rand los van gegaan. Heb die even onder de naaimachine gedaan dus is geen groot probleem maar als je dat niet hebt/kan is dat wel vervelend.
Zo jammer dat ze niet size inclusive zijn. Zat net te kijken en ze hebben wel mooie dingen maar niets groter dan een L.
Ja echt belachelijk
Iemand ervaring met minimizers? Lijkt alsof de meeste zonder voorgevormde cups zijn, met grote borsten lijkt het me helemaal niets om ze niet in een stevige cup te hebben…
Ik heb 75D maar heb echt liever een bh die het kleiner laat ogen. Niet zichtbaar onder een tshirt.
Anders ben ik ook op zoek naar een stevige tshirt bh, liefst met full cups (alles goed stevig binnenboord haha), die dus niet het toch weer groter laat ogen…
Help help!
Je kunt je borsten niet wegtoveren, dus wat minimizers doen is het platdrukken. Beetje zoals een sportbh doet zeg maar. Alleen: dat verkleint het niet per se, het maakt het alleen platter en breder. Terwijl je optisch vaak veel meer in verhouding bent als je je borsten naar vóren brengt. ik geloof dus niet echt in minimizers haha, je kunt beter een goede bh kopen die de juiste steun biedt en silhouet aan je lichaam geeft. En de meeste grote cups zijn juist alleen maar ‘slappe cups’, dat geeft veel stevigheid hoor! En geven in mijn mening ook een mooiere vorm aan je borst dan dat hele ronde van een voorgevormde cup, maar dat is ook kwestie van smaak haha. Mocht je dan toch graag voorgevormd willen dan is Prima donna twist (balconet model, of evt hoge model) misschien iets voor je, of als je meer decollete wil is de Freya deco ook mooi.
Ze hoeven echt niet voorgevormd te zijn hoor. De stof is echt stevig genoeg om de mooi in toom te houden Ik heb hele fijne van triumph: TRUE SHAPE SENSATION - Minimizer wordt wel snel wijder vind ik dus ik zou een hele strakke omtrek nemen. Zit echt suuuuuuuperlekker.
MIRAGE SPOTLIGHT - Minimizer Deze blijft wel goed qua omtrek maar het materiaal is niet zo zacht en comfortabel als van de andere.
Ik vind niet dat ik een rare vorm borst ervan krijg. Ik vind het ideaal dat ik met zo’n ding aan een paar blouses goed dicht krijg en met m’n andere bh’s zit t dan bij m’n borsten te strak. Dus t scheelt echt een cupmaat ofzo zonder dat het vervelend platgedrukt zit. Voor de volledigheid: ik heb 70G.
ZIjn er meer mensen die een bh bij superbra hebben gekocht en twijfelen over maat? Ik heb aan het einde van de dag echt striemen onder mijn borsten en kan de bh ook niet echt prettig de hele dag dragen vanwege de pijn daarvan. Plus de beugels geven een soort afdruk een paar cm onder het deel waar de band heeft gezeten.
@astridmagnussen, ik vind de full cup bh’s van fantasie mooi zitten en ook de bh’s van primadonna (niet voorgevormd) ook een erg mooie vorm geven. Ze worden daarin echt naar voren geduwd ipv opzij. Triumph zit bij mij juist weer heel vreemd en lijken mijn borsten heel erg veel groter. Dus denk ook dat het passen is welk model je goed zit.
De striemen en afdruk is compleet normaal bij een goede passende bh want de steun moet echt 80% uit de omvang komen maar pijn lijkt me echt niet de bedoeling. Klinkt als dat misschien de vorm toch niet goed bij je borsttype past? Want sommige modellen weet ik dat die niet werken en ronduit oncomfortabel zitten. Panache Envy is er zo’n eentje die echt niet werkt bij mij maar de Imogen juist weer wel.
@astridmagnussen is dat ook je SuperBra bh maat? Want kan ook zijn dat de cup veel te klein is en de omvang veel te breed. Toch heb ik je zustermaat met 70E (70DD in SuperBra) en krijg veel platter op dagen als ik daar gewoon zin in heb om net wat meer androgyn in die hoek te ogen met de non padded bamboe bh’s van HEMA over elkaar. De ene gewoon en de ander omgekeerd aan.
Hoe lang heb je de bh? Want je moet hem een soort van “inlopen” (ja ik weet niet het juiste woord).
Het was al een heel gedoe om bij SuperBra een passende Bh te vinden. Mijn borsten passen niet in voorgevormd en de balconetmodellennzaten zaten zaten ook niet lekker, dan wiebelt het zo als ik beweeg. Dus uiteindelijk was er 1 model in mijn maat die goed zat, volgens hen. Heb wel redelijk gevoelige huid maar dit is einde van de dag echt met diepe sporen erin. Winkel In Utrecht is dichtste bij maar zit op een locatie waar ik nooit echt kom. Misschien toch nog maar eens na laten meten.
@Vaiana, paar maanden nu. Dacht dat het ook beter zou worden maar dat gebeurt dus niet.
Verschilt ook per fitter heb ik gemerkt. De ene kwam met modellen waarbij ik echt had van die werken echt niet bij mij kijk maar? Uiteindelijk gevraagd om eentje die ik via de site had gezien en zag dat ze die nog hadden volgens de voorraad checker en ben daarmee naar huis gegaan. De andere fitter is weer anders qua ervaring en ook zoals je zegt, het hangt heel erg af ook van het model van de bh ook. Je kan altijd ook nog op Facebook de internationale groep A Bra That Fits raadplegen. Daar heb ik nog het meeste geleerd met wat wel/niet kan werken voor me en leer ik nog steeds bij zelf.
Ik heb een bij van Superbra die echt top zit maar die ik ook flink strak vond aanvoelen. Daarom heb ik zo’n tussenstukje erbij gekocht zodat ik 1 haakje erbij kan maken. Echt top!
Dat je na een paar maanden nog striemen hebt lijkt me niet de bedoeling, ik zou teruggaan naar de winkel! Ze kunnen je vast goed verder helpen.
Wat ik merkte bij superbra was inderdaad dat ze het strak aanmeten, voor mij persoonlijk net te strak. Voor mij is de vuistregel als ik er comfortabel in kan zitten, dan zit ie goed. Als ik ga zitten worden de verhoudingen net wat anders ofzo? Alsof mijn vet wat omhoog wordt gedrukt. Als een bh comfortabel strak zit als ik sta, kan ie te strak zitten als ik zit.
Ik had bij mijn bh via superbra ook zulke pijnlijke striemen. Wel prima geholpen via de klantenservice maar vond het terugreizen naar Rdam vanuit Ams niet waard. Nu kan ik met mijn maat en vorm heel makkelijk pijnvrij zonder bh dus doe ik liever dat