Ondergoed-topic

Ik zou toch echt kijken of je even terug kan gaan naar de winkel.
Het klinkt voor mij alsof de beugels mogelijk niet op de goede plek zitten (omdat je schrijft dat dit een afdruk maken een paar cm onder de band, en de afdruk van de beugels moet in principe ín de borstplooi zitten, direct onder je borsten dus)
Volg je bij het aantrekken de stappen van het “swoopen en scoopen”? Dit zorgt als het goed is dat de beugels op de juiste plek zitten.

Ik ben me ervan bewust dat het nogal paradoxaal klinkt, maar met dit soort klachten zien we regelmatig dat het juist opgelost wordt met een strakkere band, omdat dan de beugels niet de kans krijgen om “af te zakken” en in de huid van je maag te gaan duwen.

4 likes

Heeft iemand tips voor wat ik zoek? Ik heb 1,5 jaar geleden een keizersnede gehad en strings van de h&m met aan de voorkant kant schuren heel erg. Simpele katoenen lijken altijd zo gemaakt te zijn dat het hoe dan ook net tegen het litteken aan zit, wat ook weer gevoelig is. High waist is vaak ook hoog uitgesneden bij de liezen wat ik weer niet lekker vindt zitten. Ik had ooit fijne invisible strings van de Hunkemöller die perfect over het litteken viel, maar niet meer te vinden in stringvorm. Lastig :woman_shrugging:t3:

Tezenis!

Of wil je per se hogere?

2 likes

Nee ik ben niet per se op zoek naar een hoog model, dus deze zien er perfect uit! Dankjewel :star_struck:

2 likes

Ik zoek me een ongeluk naar mooie sexy hoge slips en heb al zoveel miskopen gedaan dat ik het even niet meer weet. Het liefst draag ik strings maar dan valt m’n buik vaak over de rand en dat vind ik niet mooi. De hogere slips die ik al heb die tekenen vaak onder strakkere broeken, dus ik ben even het spoor bijster.
Ik heb 1 paar slips van de zeeman en die zitten mooi alleen de kwaliteit is ruk. Dan wil ik ook alleen maar katoen eigenlijk, want ik heb snel geurtjes van synthetisch ondergoed.

2 likes

https://www.zalando.nl/spanx-comfort-thong-string-heather-grey-sx181r00b-c11.html

Enige hoge string met goede buik support en niet a-sexy. En cotton kruis

4 likes

Dankje maar dat is juist niet wat ik zoek :grin:
Dit zit ongetwijfeld lekker maar vind het niet seggsy.

2 likes

Ik heb deze van de monki ooit gekocht, volgens mij naar aanleiding van een tip hier;

Heeft een soort ribstof maar wel katoen iig, maar misschien ook vrij saai haha

3 likes

Ja deze zitten zo lekker en laten je billen er ook mooi uitzien!

2 likes

Hm ja die vind ik dan wel weer schattig/sexy. Maar nog niet helemaal wat ik zoek. :joy:
Ik wil het liefst m’n buik er in kunnen wegdrukken en alsnog mezelf laten voelen als een supersexy vrouw.

Edit: moet er wel bij zeggen dat als m’n buik “verstopt” is ik me al een stuk sexy-er voel.
Heb nu een stel strings van de primark, wel basic zoals hierboven, maar daar past m’n buikje wel in. Ik voel me dan enigszins sexy.

Qua dat het strakker is of nog hoger of iets? Ik vind deze al wel vrij hoog zitten namelijk!

1 like

Zoiets vind ik wel mooi alleen dit is synthetisch.

2 likes

Denk eigenlijk niet dat je dit idee in katoen gaat vinden. Meestal zijn die ‘sexy’ stofjes allemaal synthetisch.

2 likes

Nou het is een lastige zoektocht. Ik heb een mooie sexy slip, hoog, met kant, alleen die is van de zeeman en de kwaliteit is bar slecht.

Maar dat kant is dan toch ook synthetisch? Want het kruis van de string die je hebt gelinkt is van katoen.

1 like

Klopt maar alleen een katoenen kruisje is al voldoende om geurtjes te creëren. Als er ook maar iets van synthetische meuk daar komt dan gaat het meteen broeien. Ben daar helaas erg gevoelig voor.

1 like

Ik was heel erg toe aan nieuwe bh’s en de fijnste die ik heb, zijn degene die ik ooit (in het buitenland) bij Victoria’s Secret kocht. Was die keren altijd erg onder de indruk van de service. Okee het personeel werkt duidelijk op commissie, maar ze hadden altijd zo een bh te pakken die mooi paste.

Maar goed die bh’s waren ondertussen al jaren oud en aan vervanging toe. Dus ik blij dat VS nu ook in Nederland zit.

Eerst in die in Leidschendam geweest maar dat was een teleurstelling. Heel klein en het meisje wat me hielp was superlief maar had geen idee waar ze mee bezig was.

Dus vandaag naar die in Amsterdam. Ik had er al een slecht voorgevoel over maar wat een deceptie. De winkel was voor 75% afgezet en leeggehaald. De rest(je) was wel allemaal met 70% korting. En er was nauwelijks personeel en ze hadden zeker geen tijd om je te helpen/adviseren.

Ergens stond dat dit de ‘anual sale’ was, maar het had meer weg van een opheffingsuitverkoop.

3 likes

De winkel op het Koningsplein gaat ook weg

1 like

VS is qua kwaliteit ook niet meer wat het was helaas. Heb nog echt goeie items van echt jaren geleden maar wat ik in 2019 in Amerika heb gekocht ging misschien een jaar mee op de handwas. Dus ik heb op eBay altijd maar een search alert en koop zo nu en dan in.

1 like

Ik las al in de reviews dat de VS winkel in Amsterdam hogere prijzen aanhield dan de webshop en dat klopte. De bh die ik uiteindelijk heb gekocht zou zonder korting 90 euro zijn. Geen speciaal of bijzonder model dus ik dacht nog: wauw de inflatie is intens. Zie ik op de webshop dat vergelijkbare modellen rond de 45 euro zijn geprijsd.

Wat een scam.

2 likes