Voor VS kun je inderdaad wel passen in Amsterdam en dan tijdens een online sale bestellen. Zo heb ik het tot nu toe steeds gedaan.
En deze van Tezenis? Maar misschien ook te degelijk haha
Ik vind ze erg fijn zitten, komen over de âpouchâ en tekenen niet in pantalons/strakke broeken
Iemand een tip voor fijne hemdjes? Ik draag vaak een minimizer met brede bandjes en de cup komt tot best hoog. Mijn 10 jaar oude hemdjes van h&m mee brede bandjes die zijn wat te laag dus dan komt mân bh er net bovenuit.
Ik heb deze al heel lang en vind het een mooi model. De rug is aan de achterkant ook laag.
Panache Cari? Vind ik zelf wel iets strakker vallen.
Of Panache procelain elan? Die heb ik zelf nog niet geprobeerd, maar lijkt me wel fijn.
Euh goeie. Ik vind hem bij de band behoorlijk strak, maar niet nodig om die echt groter te nemen. Bij de cups raad ik wel aan om goed op te letten en desnoods een maatje groter te nemen
Kijk even op Brastop.com! Ik vind zelf de Poolse merken echt fantastisch. Goed de reviews lezen en dan vind je absoluut iets moois en goeds. Stuk goedkoper dan dat je het hier zou kopen ook. Je moet alleen goed je maat weten.
Hier heb ik ook goede ervaring mee. Idd goed lezen en kijken wat de pasvorm van de merken is.
Goede reminder, ik heb een nieuwe bikini nodig
Wow het hemdsoort wat ik van de HEMA wou aanraden is er blijkbaar uit. Goed om nu alvast te weten ipv in de winkel erachter komen
Brastop is een goeie maar sinds Brexit stukken duurder geworden dus qua bhâs investeer ik wel liever in een goed model en liefst lokaal maar je kan altijd op Bratabase.com kijken van modellen van als je deze graag draagt kunnen ook deze goed zitten. De enige voorgevormde bh die ik erg prettig vind zitten is de Cameo van Freya maar die kan ik praktisch ook nergens meer vinden nu ik deze reply schrijf.
Bedankt voor je tip! Helaas zat die bij mij juist erg laag aan de voorkant dus mân bh was super zichtbaar. Maar in de 3 voor 10 actie wel katoenen hemdjes gekocht die okĂ© zijn, zie je net een randje maar is iig minder erg dan met de oude dingen die ik nog had.
Ik zoek een soort sport bh voor tijdens het wandelen. De sportbhs die ik gebruik met sporten zijn allen vrij dik van stof en het moet snel drogend zijn. Ook hoeft het iets minder strak dan een stevige sport bh. Laatst las ik iets over topjes van de zeeman? Of zijn er nog andere aanraders?
Ken je die standaard nike bh topjes? Dat model heb je bij Decathlon in een dunnere stof. Ik vind die chill bij wandelen. Ligt denk ik ook wel aan je cupmaat.
Ik vind Gossard (heb zelf alleen de niet-voorgevormde) heel fijn en inclusief qua maten
Heeft iemand tips voor een fijn corrigerend broekje, het liefst met een niet al te hoge taille? Het gaat me er niet om dat het een afslankend effect heeft maar wel dat het mooi naadloos en gladmakend is. Ik heb een aantal broeken van een een dun stofje en ik voel me er niet zo comfortabel bij als met lopen dan mijn wat stevigere billen en bovenbenen zo âdrillenâ onder die dunne stof.
Het eerste waar ik aan denk zijn de chub rub shorts van SnagTights, is dat een beetje overeenstemmend met wat je zoekt?
Hema? Ik heb daar een paar hele fijne modellen van, hoge taille maar ook lagere.
Ja, goeie, dank je!
Bij mij op 12 mei verdtuurd. âAlleen voor jouâ
Ik heb een grote cupmaat 75E en ben op zoek naar een bandeau/bralette met dunne bandjes en een mooie achterkant. Denk aan een kantje, of bandjes, een band uit één geheel etc. Geen bh sluiting of heel klein. Ik pas vaak ook wel in een L als het niet op cupmaat gaat. Liefst zwart. Iemand een idee?
Ik heb een paar jurkjes met blote rug en wil daar graag wat voor onder hebben. Ik heb al plakkers voor mân tepels/plakbh etc. maar wil dit voor ernaast hebben. Ik dacht aan zoiets, maar vond het wel wat prijzig excl verzendkosten en ik verhuis bijna naar het buitenland dus er is wat tijdsdruk.
https://skims.com/products/fits-everybody-corded-lace-scoop-bralette-onyx
understatement
pas ik met mijn 75e ook in (maat L)
Die je post hebben wel een sluiting aan de achterkant
Misschien deze:
Kun je ook in buitenland laten bezorgen natuurlijk