Zoiets vind ik wel mooi alleen dit is synthetisch.
Denk eigenlijk niet dat je dit idee in katoen gaat vinden. Meestal zijn die ‘sexy’ stofjes allemaal synthetisch.
Nou het is een lastige zoektocht. Ik heb een mooie sexy slip, hoog, met kant, alleen die is van de zeeman en de kwaliteit is bar slecht.
Maar dat kant is dan toch ook synthetisch? Want het kruis van de string die je hebt gelinkt is van katoen.
Klopt maar alleen een katoenen kruisje is al voldoende om geurtjes te creëren. Als er ook maar iets van synthetische meuk daar komt dan gaat het meteen broeien. Ben daar helaas erg gevoelig voor.
Ik was heel erg toe aan nieuwe bh’s en de fijnste die ik heb, zijn degene die ik ooit (in het buitenland) bij Victoria’s Secret kocht. Was die keren altijd erg onder de indruk van de service. Okee het personeel werkt duidelijk op commissie, maar ze hadden altijd zo een bh te pakken die mooi paste.
Maar goed die bh’s waren ondertussen al jaren oud en aan vervanging toe. Dus ik blij dat VS nu ook in Nederland zit.
Eerst in die in Leidschendam geweest maar dat was een teleurstelling. Heel klein en het meisje wat me hielp was superlief maar had geen idee waar ze mee bezig was.
Dus vandaag naar die in Amsterdam. Ik had er al een slecht voorgevoel over maar wat een deceptie. De winkel was voor 75% afgezet en leeggehaald. De rest(je) was wel allemaal met 70% korting. En er was nauwelijks personeel en ze hadden zeker geen tijd om je te helpen/adviseren.
Ergens stond dat dit de ‘anual sale’ was, maar het had meer weg van een opheffingsuitverkoop.
De winkel op het Koningsplein gaat ook weg
VS is qua kwaliteit ook niet meer wat het was helaas. Heb nog echt goeie items van echt jaren geleden maar wat ik in 2019 in Amerika heb gekocht ging misschien een jaar mee op de handwas. Dus ik heb op eBay altijd maar een search alert en koop zo nu en dan in.
Ik las al in de reviews dat de VS winkel in Amsterdam hogere prijzen aanhield dan de webshop en dat klopte. De bh die ik uiteindelijk heb gekocht zou zonder korting 90 euro zijn. Geen speciaal of bijzonder model dus ik dacht nog: wauw de inflatie is intens. Zie ik op de webshop dat vergelijkbare modellen rond de 45 euro zijn geprijsd.
Wat een scam.
Voor VS kun je inderdaad wel passen in Amsterdam en dan tijdens een online sale bestellen. Zo heb ik het tot nu toe steeds gedaan.
En deze van Tezenis? Maar misschien ook te degelijk haha
Ik vind ze erg fijn zitten, komen over de ‘pouch’ en tekenen niet in pantalons/strakke broeken
Iemand een tip voor fijne hemdjes? Ik draag vaak een minimizer met brede bandjes en de cup komt tot best hoog. Mijn 10 jaar oude hemdjes van h&m mee brede bandjes die zijn wat te laag dus dan komt m’n bh er net bovenuit.
Ik heb deze al heel lang en vind het een mooi model. De rug is aan de achterkant ook laag.
Panache Cari? Vind ik zelf wel iets strakker vallen.
Of Panache procelain elan? Die heb ik zelf nog niet geprobeerd, maar lijkt me wel fijn.
Euh goeie. Ik vind hem bij de band behoorlijk strak, maar niet nodig om die echt groter te nemen. Bij de cups raad ik wel aan om goed op te letten en desnoods een maatje groter te nemen
Kijk even op Brastop.com! Ik vind zelf de Poolse merken echt fantastisch. Goed de reviews lezen en dan vind je absoluut iets moois en goeds. Stuk goedkoper dan dat je het hier zou kopen ook. Je moet alleen goed je maat weten.
Hier heb ik ook goede ervaring mee. Idd goed lezen en kijken wat de pasvorm van de merken is.
Goede reminder, ik heb een nieuwe bikini nodig
Wow het hemdsoort wat ik van de HEMA wou aanraden is er blijkbaar uit. Goed om nu alvast te weten ipv in de winkel erachter komen
Brastop is een goeie maar sinds Brexit stukken duurder geworden dus qua bh’s investeer ik wel liever in een goed model en liefst lokaal maar je kan altijd op Bratabase.com kijken van modellen van als je deze graag draagt kunnen ook deze goed zitten. De enige voorgevormde bh die ik erg prettig vind zitten is de Cameo van Freya maar die kan ik praktisch ook nergens meer vinden nu ik deze reply schrijf.
Bedankt voor je tip! Helaas zat die bij mij juist erg laag aan de voorkant dus m’n bh was super zichtbaar. Maar in de 3 voor 10 actie wel katoenen hemdjes gekocht die oké zijn, zie je net een randje maar is iig minder erg dan met de oude dingen die ik nog had.
Ik zoek een soort sport bh voor tijdens het wandelen. De sportbhs die ik gebruik met sporten zijn allen vrij dik van stof en het moet snel drogend zijn. Ook hoeft het iets minder strak dan een stevige sport bh. Laatst las ik iets over topjes van de zeeman? Of zijn er nog andere aanraders?