Ondergoed-topic

Ken je die standaard nike bh topjes? Dat model heb je bij Decathlon in een dunnere stof. Ik vind die chill bij wandelen. Ligt denk ik ook wel aan je cupmaat.

2 likes

Ik vind Gossard (heb zelf alleen de niet-voorgevormde) heel fijn en inclusief qua maten

3 likes

Heeft iemand tips voor een fijn corrigerend broekje, het liefst met een niet al te hoge taille? Het gaat me er niet om dat het een afslankend effect heeft maar wel dat het mooi naadloos en gladmakend is. Ik heb een aantal broeken van een een dun stofje en ik voel me er niet zo comfortabel bij als met lopen dan mijn wat stevigere billen en bovenbenen zo ‘drillen’ onder die dunne stof.

1 like

Het eerste waar ik aan denk zijn de chub rub shorts van SnagTights, is dat een beetje overeenstemmend met wat je zoekt?

2 likes

Hema? Ik heb daar een paar hele fijne modellen van, hoge taille maar ook lagere.

Ja, goeie, dank je!
Bij mij op 12 mei verdtuurd. “Alleen voor jou” :crazy_face:

2 likes

Ik heb een grote cupmaat 75E en ben op zoek naar een bandeau/bralette met dunne bandjes en een mooie achterkant. Denk aan een kantje, of bandjes, een band uit één geheel etc. Geen bh sluiting of heel klein. Ik pas vaak ook wel in een L als het niet op cupmaat gaat. Liefst zwart. Iemand een idee?

Ik heb een paar jurkjes met blote rug en wil daar graag wat voor onder hebben. Ik heb al plakkers voor m’n tepels/plakbh etc. maar wil dit voor ernaast hebben. Ik dacht aan zoiets, maar vond het wel wat prijzig excl verzendkosten en ik verhuis bijna naar het buitenland dus er is wat tijdsdruk.

https://skims.com/products/fits-everybody-corded-lace-scoop-bralette-onyx

3 likes

understatement

pas ik met mijn 75e ook in (maat L)

2 likes

Die je post hebben wel een sluiting aan de achterkant

Misschien deze:

Kun je ook in buitenland laten bezorgen natuurlijk

1 like

Die van Skims niet! Maar ik ga denk ik sowieso die laatste van Victoria’s bestellen die je stuurt, lekker over de top maar ik denk wel heel leuk voor een feestje! En naar Curaçao is verzenden vaak toch wat omslachtigđŸ€Ș, dus probeer veel nu alvast mee te nemen.

3 likes

H&M? Daar zag ik laatst veel van zulke dingen

3 likes

Nog even een waarschuwing voor de mensen die ooit van plan waren een pre order bestelling te doen bij Tisja Damen wil doen, don’t! Ik wacht inmiddels bijna een jaar (in augustus) op een bestelling en ik zie in de reviews dat meer mensen inmiddels hetzelfde hebben. Eerst kwamen ze nog met smoesjes en compensatie incl kortingscodes maar ze reageren nu weer nooit. De leverdatum op de website blijft ook verschuiven, het zou nu juni/juli zijn en inmiddels staat er summer/autumn.

1 like

Waar verkopen ze volgens jullie de perfecte naadloze hipster of slip (bij gebrek aan een beter woord
 maar ik bedoel dus geen string of brazilian die te veel op kan kruipen) van een fijne, ademende stof die je niet onder kleding ziet zitten?

Heb de zoekfunctie al gebruikt maar doe toch nog even een poging.

Tezenis!

6 likes

Ja Tezenis idd. Moet wel zeggen dat ik nu in de zomer ben overgestapt op de synthetische versie ipv de katoenen. Want katoen ademt natuurlijk wel maar neemt ook veel vocht op, en dat irriteerde dan toch als ik veel zweet. Die synthetische zijn nog wat dunner en nemen geen vocht op

2 likes

Vallen deze normaal qua maat? Bij die van Intimissimi moest ik een maat groter dan normaal bestellen.

1 like

Ja hoor! Ik draag broekmaat 44/46 en bestel bij Tezenis XL en die zitten goed!

1 like

Dank jullie!

Goed punt van dat katoen, ben er nog niet uit wat dan wel een fijne stof is.

Ja dan heb ik dus deze:

En vind die wel heel fijn hoor! Niet verstikkend. Kruisje is gewoon van katoen en de rest is heel dun polyamide. Dat is dus wel synthetisch maar je hebt (denk ik) niet heel veel andere stretchy materiaalopties voor ondergoed die ook ademend zijn en niet-vochtopnemend

3 likes

Ik draag altijd ondergoed tot aan mn navel dus ik word helemaal benauwd van deze foto

3 likes