Die van Skims niet! Maar ik ga denk ik sowieso die laatste van Victoria’s bestellen die je stuurt, lekker over de top maar ik denk wel heel leuk voor een feestje! En naar Curaçao is verzenden vaak toch wat omslachtig🤪, dus probeer veel nu alvast mee te nemen.
H&M? Daar zag ik laatst veel van zulke dingen
Nog even een waarschuwing voor de mensen die ooit van plan waren een pre order bestelling te doen bij Tisja Damen wil doen, don’t! Ik wacht inmiddels bijna een jaar (in augustus) op een bestelling en ik zie in de reviews dat meer mensen inmiddels hetzelfde hebben. Eerst kwamen ze nog met smoesjes en compensatie incl kortingscodes maar ze reageren nu weer nooit. De leverdatum op de website blijft ook verschuiven, het zou nu juni/juli zijn en inmiddels staat er summer/autumn.
Waar verkopen ze volgens jullie de perfecte naadloze hipster of slip (bij gebrek aan een beter woord… maar ik bedoel dus geen string of brazilian die te veel op kan kruipen) van een fijne, ademende stof die je niet onder kleding ziet zitten?
Heb de zoekfunctie al gebruikt maar doe toch nog even een poging.
Tezenis!
Ja Tezenis idd. Moet wel zeggen dat ik nu in de zomer ben overgestapt op de synthetische versie ipv de katoenen. Want katoen ademt natuurlijk wel maar neemt ook veel vocht op, en dat irriteerde dan toch als ik veel zweet. Die synthetische zijn nog wat dunner en nemen geen vocht op
Vallen deze normaal qua maat? Bij die van Intimissimi moest ik een maat groter dan normaal bestellen.
Ja hoor! Ik draag broekmaat 44/46 en bestel bij Tezenis XL en die zitten goed!
Dank jullie!
Goed punt van dat katoen, ben er nog niet uit wat dan wel een fijne stof is.
Ja dan heb ik dus deze:
En vind die wel heel fijn hoor! Niet verstikkend. Kruisje is gewoon van katoen en de rest is heel dun polyamide. Dat is dus wel synthetisch maar je hebt (denk ik) niet heel veel andere stretchy materiaalopties voor ondergoed die ook ademend zijn en niet-vochtopnemend
Ik draag altijd ondergoed tot aan mn navel dus ik word helemaal benauwd van deze foto
Haha ze zijn er in verschillende modellen hoor, ook strings en brazilians en vast ook wel meer high waisted modellen!
Ja die zien er perfect uit!
Voor mensen die hun bilpartij wel eens hebben aangekleed met Uniqlo-onderbroeken: vallen ze qua maatvoering een beetje zoals de Hema?
Ik heb er ooit een bij mijn bestelling gedaan om uit te proberen. Ik kan ze niet meer vinden op de site, was een gewoon slip model, zwart met kanten randje. En ik vond hem wat klein vallen. HEMA valt voor mijn gevoel wat meer op maat/groter.
Maar dat is dus N=1, ik vind dat ook altijd lastig bij Uniqlo, vooral omdat terugsturen lastig is en al helemaal met ondergoed.
Uit de reviews val ook vaak wel eeanop te maken.
Ik heb daar ook hele stapels van in de kast liggen in alle kleuren. Ze zitten echt zo lekker. Vind ze niet plakkerig of zweterig en het blijft goed zitten. En het kruis is breed genoeg om een inlegkruisje in te plaatsen, dat vind ik ook altijd belangrijk.
Ben ook verslingerd aan de Tezenis t-shirt BH’s.
Nou, heb deze inmiddels binnen. Had een paar katoenen en een paar polyamide besteld. Zijn inderdaad erg fijn, onzichtbaar onder kleding! Vind wel dat ze vrij klein vallen, niet zozeer qua maat want ze passen goed en staan mooi vind ik, maar het is wel weinig stof voor de comfortabele granny feel
Maar heel erg blij mee!
Heb gekeken en als je iets goedkoper wilt wat erop lijkt, goedkoper is, en “gewoon” kan passen: deze niet voorgevormde bh top naadloos bh’s van de HEMA. Lekker koel in de zomer en warm in de winter.
Ik ben op zoek naar een push-up bh voor echt hele kleine borsten. Liefst zonder beugel, maar mag eventueel ook met. Ik denk dat het dan ook een bh moet zijn die laag uitgesneden is, omdat je anders zo snel ‘inkijk’ krijgt als je bukt (dat de cups open staan). Iemand een tip? (Gewoon gaan passen in een algemene winkel werkt niet, bh’s zijn altijd veel te groot dus ik zoek concrete tips).
Dat is moeilijk te bepalen zonder ook je borstvorm te kennen. Borsten zijn net als voeten zeg ik altijd maar: niet elk model schoenen in dezelfde maat zullen altijd passen. Dus ook zo met bh’s. Wat komt er qua maat uit deze rekenmachine? Want dan kan je ook bepalen of je meer shallow of projected bent en daarop beter kan adviseren qua model.