Op de website van Victoria’s Secret zie ik misschien wat, wat zou kunnen passen. Maar ik woon in 010 dus Schiphol is te ver en bestellen vind ik met dit soort dingen weer gedoe jammer genoeg. Wel fijn dat je je maat gevonden lijkt te hebben!
@Meow Thanks voor je bericht! Superbra heb ik wel vaker als tip gelezen hier, maar ik voel me er niet zo prettig bij als ik echt de volledige aandacht van een verkoopster krijg. Het voelt dan zo verplicht om wat te kopen. Daarnaast heb ik veel gelezen dat de bandwijdte te strak wordt aangemeten en dat heb ik eerder al eens bij de Livera gehad, waardoor die bh nu in de kast stof ligt te happen dus dat zou ik ook zonde vinden (zeker aangezien het geen H&M-prijzen zijn). En tot slot (haha) zie ik op de website echt geen enkel model dat ook maar enigszins mijn maat heeft, elk model heeft een veel grotere boezem dan ik. Maar daarvoor moet ik misschien @Silica taggen (is het mogelijk om ook modellen op de website te plaatsen met een écht kleine boezem?).
Dus als iemand nog tips heeft voor UK 34 B/C in een fysieke winkel waar je zelf kunt passen, let me know!