Ondergoed-topic

Oh nou top, ik draag 40-42 nu maar kwam op de 6XL uit. Als ik mezelf vergelijk met de modellen is t ook eerder L of misschien XL. Dan doe ik dat!

1 like

Ik zou dan echt geen XL nemen, je wil het ook niet te los hebben. Eerder L en misschien wel M.

1 like

Het verschilt wel per model vind ik maar het meeste valt normaal. Ik vind de high waist dingen wat strak bij mijn buik. De reviews hielpen me vooral erg met de maat bepalen. Ik heb normaal maat 40/m (jeansmaat 28 of 29)en bij de strings kon ik via de reviews zien dat de een kleiner viel dan de ander. Dat klopte ook echt en de L is alsnog eigenlijk wat krap, de M perfect.

5 likes

Ik heb maar met 1 model ervaring (die is wel superfijn) en 36/38 = M

1 like

Heeft iemand deze? Zit hij lekker?

Je kan het altijd proberen voor 13 EUR want die foto zegt me echt te weinig maar zelf merk ik inmiddels echt dat echt bh’s echt afhankelijk van je borstvorm zijn of ze wel/niet lekker zitten ondanks juiste maat. De ene bh kan bij jou heerlijk zitten maar bij mij weer juist vreselijk of vice versa omdat onze vormen heel anders zijn.

Echt? :wink:

Nee maar sorry, beetje waardeloze post van mij want ik ben sowieso vergeten te vermelden dat het om Tezenis gaat. Daarnaast dacht ik dat het een bralette was, dus wilde even checken of hij comfi is, maar het blijkt gewoon een beugelbh en dat ga ik inderdaad niet gokken op afstand

1 like

Voor bralettes zou ik gewoon HEMA adviseren. Zie dat ze nu heel veel beugelloos hebben waarvan ik zelf deze qua model erg lekker vind zitten :slight_smile:

Ga ik morgen doen, dankjewel! 🩷

3 likes

Welke stof ondergoed dragen jullie het meest? Ik wil katoen maar die rekt niet lekker mee. Ook twijfel ik welk merk ondergoed ik wil, ik heb nu primarkt maar die rekt mee uit, honkemuller vind ik de stofjes niet altijd fijn.
Ik zoek ook wel een string die hoog is zodat die over mijn onderbuik valt.
Tips?

1 like

Ik heb eigenlijk vanalles wel wat. Maar in de nacht draag ik geen strings en dan altijd een katoenen onderbroek.

2 likes

Ik vind Intimissimi fijn voor katoenen ondergoed met stretch, maar ik weet niet of ze ook zulke strings hebben. Calvin Klein sowieso wel fijne katoenen high waisted strings, deze.

2 likes

Snagtights heeft hoge strings van 95% katoen. Ik vind zelf de high leg slips (zo heten ze, geloof ik) nog net iets fijner.

2 likes

Zeeman heett wel echt lekker ondergoed

3 likes

Ik was laatst bij de action en daar hebben ze van die invisible strings? (Ook boxers en briefs geloof ik) Super rekbaar en valt over je onderbuik heen. Vind het zelf een fijn stofje!

1 like

Ik was jarenlang grote fan van Zeeman ondergoed maar paar laatste aankopen gingen heel snel kapot. Of werden lelijk in de was, helaas

5 likes

Ik vind zowel Kruidvat Seamless als Cotton Stretch heel fijn zitten, ook wat hoger en goed stretchy. Cotton Stretch is 95% katoen.

1 like

Ah balen, die van mij (in november gekocht) (nog) niks mis mee

3 likes

Same. Kocht jarenlang onderbroeken daar. Nu zijn ze iedere keer snel kapot.

2 likes

Yess yess ik ben helemaal in BH sferen! Ik ben eindelijk eens afgeweken van het Hunkemöller net niet prettig zittende model dat ik bij gebrek aan beter altijd droeg als ‘sexy lingerie’ ipv mijn wel lekker zittende seamless sloggies.
Via superbra heb ik een heel mooi setje met een kanten, niet voorgevormde BH. Dat wilde ik al heel lang. Ik voel me er echt heel sexy in :joy:
Maaarr ik heb een kleine maat en met een strakke top vind ik een voorgevormde BH toch mooier. Ik paste in een andere winkel daarna een Marie Jo Avero push up, 65B maar ik moest toch een C hebben en die lijkt overal uitverkocht of uberhaupt niet verkrijgbaar. En my god, wat duur!?
Weet iemand toevallig een specifieke winkel waar ze wel een goede voorraad hebben voor deze maat icm model? De marie jo site zelf heeft ze niet.

4 likes