Welke stof ondergoed dragen jullie het meest? Ik wil katoen maar die rekt niet lekker mee. Ook twijfel ik welk merk ondergoed ik wil, ik heb nu primarkt maar die rekt mee uit, honkemuller vind ik de stofjes niet altijd fijn.
Ik zoek ook wel een string die hoog is zodat die over mijn onderbuik valt.
Tips?
Ik heb eigenlijk vanalles wel wat. Maar in de nacht draag ik geen strings en dan altijd een katoenen onderbroek.
Ik vind Intimissimi fijn voor katoenen ondergoed met stretch, maar ik weet niet of ze ook zulke strings hebben. Calvin Klein sowieso wel fijne katoenen high waisted strings, deze.
Snagtights heeft hoge strings van 95% katoen. Ik vind zelf de high leg slips (zo heten ze, geloof ik) nog net iets fijner.
Zeeman heett wel echt lekker ondergoed
Ik was laatst bij de action en daar hebben ze van die invisible strings? (Ook boxers en briefs geloof ik) Super rekbaar en valt over je onderbuik heen. Vind het zelf een fijn stofje!
Ik was jarenlang grote fan van Zeeman ondergoed maar paar laatste aankopen gingen heel snel kapot. Of werden lelijk in de was, helaas
Ik vind zowel Kruidvat Seamless als Cotton Stretch heel fijn zitten, ook wat hoger en goed stretchy. Cotton Stretch is 95% katoen.
Ah balen, die van mij (in november gekocht) (nog) niks mis mee
Same. Kocht jarenlang onderbroeken daar. Nu zijn ze iedere keer snel kapot.
Yess yess ik ben helemaal in BH sferen! Ik ben eindelijk eens afgeweken van het Hunkemöller net niet prettig zittende model dat ik bij gebrek aan beter altijd droeg als ‘sexy lingerie’ ipv mijn wel lekker zittende seamless sloggies.
Via superbra heb ik een heel mooi setje met een kanten, niet voorgevormde BH. Dat wilde ik al heel lang. Ik voel me er echt heel sexy in
Maaarr ik heb een kleine maat en met een strakke top vind ik een voorgevormde BH toch mooier. Ik paste in een andere winkel daarna een Marie Jo Avero push up, 65B maar ik moest toch een C hebben en die lijkt overal uitverkocht of uberhaupt niet verkrijgbaar. En my god, wat duur!?
Weet iemand toevallig een specifieke winkel waar ze wel een goede voorraad hebben voor deze maat icm model? De marie jo site zelf heeft ze niet.
De marie jo in 65 zijn nogal schaars geloof ik. Snap niet waarom maar veel merken doen alsof die nooit verkocht worden terwijl er veel mensen zijn die smal genoeg zijn voor een 65 merk het zelf bij Aubade, was laatst in Parijs in galaries lafayette en ze hadden geen enkele 65E!
In U verkopen ze Marie Jo bij de bijenkorf en bij mooi lingerie. Bij die laatste heb je ook kans dat ze het voor je kunnen bestellen/in de database van Marie Jo kunnen kijken of de maat überhaupt nog bestaat.
Weet niet of je per se de avero wil, maar dat push up model bestaat ook in andere lijnen van Marie Jo, zowel in de vaste lijnen (Tom, Jane) als in de seizoensmodellen.
Dankje!! En nu je de Tom noemt realiseer ik me dat het de Tom was die ik in 65b paste, idd bij Mooi Lingerie. Tom en Avero vind ik de mooiste modellen.
En echt raar ja, dat 65 zo schaars is. Extreem smal is het echt niet.
Haha ja tom is met de bolletjes en avero met de bloemetjes! Als ze niet voor je gekeken hebben in het bestel-systeem zou ik zeker even bellen om het te vragen, want dat konden ze vroeger altijd wel in ieder geval
Iemand hier wel eens de skins bodysuit gekocht/aangehad? Is dat echt goede shapewear? Zuigt hij alles naar binnen?
Zijn er meer merken die die maat verkopen weet jij dat? Ik vind ze zo duur maar ja ze zitten wel goed door die cups ook. Ik las hier al eens over de Calvin klein bh maar die kan ik in mijn omgeving nergens vinden om te passen.
Afgelopen zomer voor de lol geprobeerd te passen in de Saks Fifth in NYC maar ik kwam er gewoon niet in
@Beutyschooldropout ja 65 is echt niet bijzonder smal, 60 ook niet, en toch zoveel merken die pas beginnen met 70 wat zo frustrerend is.
@Marquez welke maat precies?
65C of 65E? In de C cup weet ik het eerlijk gezegd niet echt… je zou eens bij Mey kunnen kijken maar ik vermoed dat zij ook vanaf 70 gaan pas
Qua C weet ik dat sommige Calvin Klein modellen een 65C (30C) hebben.wat ze bij De Bijenkorf verkopen zoals hier maar ook hier allemaal modellen in die maat waarvan het merk Chantelle vrij vindbaar is in NL. Toch zal niet elke 65C je hetzelfde passen maar je kan zo wel sorteren met bh’s die hetzelfde vallen als jouw favoriet op de laatste site.
Als het gaat om een 65E in SuperBra maten is zou ik zoeken naar UK 30E of Europese 65F en Frankrijk en Spanje hanteren ze 80 voor deze omvang.
Ik vind Gossard heel fijn voor mijn 65 - maar ook Freya, Passionata, Simone Perele