Ondergoed-topic

Ik vind de sloggi (sport) bh die ik zelf heb wel normaal vallen. Ik heb normaal bh maat 65F of G en deze is 70F en past prima. Is wat losser in de omvang maar dat was dus ook te verwachten :joy:

1 like

Ik kan op basis van je eerste post niet helemaal goed inschatten of dit iets voor je is, maar wilde toch een fijne bh tippen: de Brallelujah! (i know i know) van Spanx met voorsluiting. Ik draag deze bh gewoon voor mijn plezier omdat hij zo lekker zacht is.

Hij is voorgevormd, geeft nét een een beetje extra volume aan de onderkant, heeft geen beugel, maar wel meer ondersteuning dan een bralette. De bandjes zijn heel breed en hij staat ook erg mooi onder kleding!

1 like

Weet iemand een soortgelijke winkel/webshop als Superbra? Ik heb daar een week geleden een beste bestelling gedaan met 4 bh’s en 2 broekjes, ondertussen heb ik 1 broekje binnen en krijg ik vanochtend een mail van Paypal dat een groot deel van het bestelbedrag wordt terugbetaald maar heb hierover (nog) niets van superbra ontvangen. Waarschijnlijk zijn er weer dingen niet op voorraad maar ik weet dus niet wat. En wacht al een week terwijl ik de bh’s best hard nodig heb en nu komen ze wss dus helemaal niet :sweat_smile: dit is al de tweede keer dat zoiets gebeurt.

Ik vind die merken en de range aan maten wel heel fijn dus vandaar: weet iemand een soortgelijke webshop?

Qua rug/schouderstand herken ik veel in je verhaal (ik heb scoliose). Ik heb wel een grote cup dus we zijn niet helemaal “vergelijkbaar”… Door mijn scoliose en littekens daaraan is het voor mij ook lastig om bh’s te vinden die niet schuren op het litteken en niet afzakken door de schouderstand.
Ik weet weet Superbra en Famke C ook vaak kleine maten hebben. Ik ben bij beide altijd heel fijn geholpen betreft mijn rug dus. Misschien is dat ook iets voor jou?

1 like

Ik zou de dingen die je bij superbra wilde bestellen even googlen zodat je bij andere webshops uitkomt. Zo heb ik mijn favoriete bh een keer bij superbra gekocht en daarna in de sale gevonden bij Zalando met ook veel ruimere keuze in kleuren. Het enige is dat superbra maten soms net anders vertalen naar wat Zalando adverteert dus daar moet je op letten met de maattabel van superbra erbij.

3 likes

Ik bestel vaak bij Annadiva of uit Engeland Belle Lingerie. Maar ik draag wel alleen maar Panache inmiddels.

2 likes

Lace Lingerie verkoopt ook veel de merken die SuperBra ook verkoopt. Zit in Duitsland maar je kan wel gratis retourneren.

Verder zoek ik ook op wat ik draag en vanaf daar verder. Had bij de archive sale een fijne bh gekocht en heb via eBay 'm nog in een andere kleur kunnen vinden.

Heb je al contact gezocht met SuperBra zelf? Misschien dat zij weten wat er ontbreekt aan je bestelling.

1 like

Als nog 3 keer het woord superbra gezegd word komt ze vanzelf hier posten.

3 likes

Nou moet ik wel uit mijn grot kruipen hè :sweat_smile:

Verzending van de webshop gaat momenteel niet zo snel als ik zou willen. Dat komt omdat we heel veel weborders hebben en het allemaal vanuit de winkels verzonden wordt, maar daar is het ook veel drukker dan normaal. Groeipijn zeg maar.
Daarnaast is er met de archive sale een fout gemaakt waardoor sommige producten niet van de webshop gehaald zijn, dus nu moeten we af en toe weborders cancelen…heel vervelend en wordt ook aan gewerkt.

Om het verzenden sneller te laten gaan en om de winkels te ontlasten wil ik overgaan op een centraal magazijn voor de webshop, maar dat heeft nogal wat voeten in aarde (ook qua investering in de voorraad), dus dat zal nog wel even duren…
Maar er wordt dus aan gewerkt.

5 likes

Heeft iemand tips voor onderbroeken die boven de navel komen maar niet corrigeren? Ik kan niet te veel verdragen op mijn buikspieren en rond de bikinirand is het nog te pijnlijk om een rand te dragen.

1 like

De Mady van Zeeman is misschien een optie voor je?

2 likes

Ah dank je wel. Ik zag het even niet meer door het internetbos. Ik ga daar een paar van bestellen. :smiling_face:

1 like

Is het na een keizersnede? Ik heb daarna nog heel lang de Mady (of andere Zeeman modellen die hoog vallen) gedragen.

1 like

Ja klopt. Ik wilde er eerst niet aan, maar het schuurt zo en alles wat ik zelf in de kast heb is corrigerend. Dat voelt helemaal vervelend. Goed om te horen dat ze jou ook zijn bevallen.

2 likes

Zeeman Jane! Die hebben een kanten bovenrand ipv elastiek zoals die Mady dus snijden helemaal niet. Ik heb ze heel veel gedragen na mijn bevalling (draag ze nog steeds als ik last van mijn buik heb).

3 likes

@Telefoonnummer

Of van de wibra de olive slip. Heel hoog (tot aan beha rand als je wilt :joy:) en megazacht materiaal

In zwart, wit en ‘huidskleur’ in de winkel

3 likes

Ja ik raad ook de zeeman Jane aan. Die zitten echt lekker hoog en krullen ook niet omlaag. Zelfs bij een zwangere buik blijven ze goed omhoog zitten.
Als je een plattere buik hebt vind ik de Linda ook van zeeman ook wel mooi maar die krult bij mij omlaag nu. Die valt ook echt onder de navel.

Jane is echt de beste. Als ik nu plaatjes van ander ondergoed voorbij zie komen zoals hier van intissimi enzo denk ik: huh wat een gek klein broekje, dat kan toch niet fijn zijn…

Dus je kunt wel verpest raken ervan

3 likes

Mijn favoriet van de Zeeman was een tijd de Mady maar nu alweer een jaar helemaal fan van de Cara. Dat is meer een hipster model volgens mij maar kan hem wel tot mijn navel optrekken.

@Alicent ik kan me destijds (mijn borsten willen soms nog weleens een cupmaat schelen onderling) niet herinneren dat het een theezakjeseffect gaf bij kleinere borsten destijds. Maar goed, ik hou wel van plat(ter) maken als een soort binder effect dus dat kan ook de ervaring wat verfrommeld hebben met hoe het was.

2 likes

Ik heb na mijn keizersnede de onderbroeken van Hema gedragen, heel fijn!
De tailleslips stretch katoen.

Je hebt ze in meer kleuren en printjes, in de winkel waren er hier meer dan online.

3 likes

Wat vinden jullie het fijnste menstruatie ondergoed?
Ik weet dat er al meerdere keren iets over gevraagd is, maar inmiddels zijn er misschien meer merken op de markt en meer mensen met ervaring!
Ik heb zelf tot nu toe enkel snuggs geprobeerd. Dat werkt goed vind ik, maar ik vind de broekjes wel vrij dik, je ziet de lijnen echt goed door je kleding heen helaas, en het is ook behoorlijk aan de prijs.