Panache is een heel fijn merk met inderdaad mijn maat, voor kanten bh’s (hele mooie!). Heb daar 2 van die ik vaak draag. Maar ik ben juist op zoek naar soft cup voorgevormde, voor onder gladde tops, voor een iets beter decolleté en meer tepel coverage. De modellen van Chantelle vind ik perfect voor wat ik zoek. Bij superbra hebben ze in mijn maat qua vorgevormde cups alleen maar van die harde kokosnootschalen, wat ik een te heftig effect vind geven en niet lekker vind zitten. Verder wel een topwinkel voor mooie kanten bh’s ja, echt pareltjes daar
Freya en of Fantasie zou ik dan ook nog kunnen aanraden als merken.
Qua inkorten met band (even mijn moeder gevraagd die een wizard met de naaimachine is) en zei dat je “dan gewoon een stuk afknipt en weer aan elkaar zet” maar zou dat, als je zelf geen ervaring hebt, lekker laten doen met innemen. Daarbij is een omvang 65 is echt niet ongebruikelijk trouwens en zou bijna wedden dat veel meer mensen die omvang hebben dan nu ook daadwerkelijk dragen en toch is het bijna onmogelijk om te vinden. Zo frustrerend!
Heeft iemand ervaring met de strings van Fannyfit? Breder kruis, dubbele voering etc. klinkt goed namelijk, maar ze lijken wel een beetje hoog? En vallen ze op maat?
ik ben op zoek naar ondergoed wat hier op lijkt, misschien weet hier iemand iets. had het merk frank dandy gevonden, maar ik vind €16 per broekje echt te duur
Ik heb de lange AIRism bh-top van Uniqlo met spaghettibandjes en ik ben op zoek naar iets soortgelijks van katoen (met elasthaan). Ik zag zoiets bij H&M maar dat is een borstvoedingstop dus die heeft bandjes die je open kunt klikken en dat wil ik niet. Heeft iemand een idee waar ik dit kan vinden?
Ik zoek simpele slips, zo naadloos mogelijk, krijg jeuk van kant en randjes. Geen hipsters want die kruipen in m’n nogal ronde billen. Ik dacht aan intimissimi. Welk model is fijn?
Tezenis organic cotton laser cut briefs vind ik fijn!
Absoluut tezenis!
Zijn dit niet dezelfde als die van Intimissimi? Die kruipen iig wel in mijn ronde billen @Velours en als je naar dit model kijkt, zitten ze bij haar ook al een beetje te kruipen.
Ik draag deze graag! https://www.hema.nl/dames/lingerie/slip/slip/dames-tailleslip-micro-rib -lichtbruin-19640675LIGHTBROWN.html
Superzacht en nergens randjes. Ik heb ook ronde billen en ze kruipen een heeeel klein beetje op, maar niet op een vervelende manier.
Nu ik hier toch ben: ik zoek een nieuwe zwemtop voor baantjes trekken. Het broekje dat ik heb is nog goed, maar mijn topje begint te klein te worden door spieropbouw. Ik wil een soort bralette, maar wel met een fatsoenlijke sluiting en geen strikbandjes. Heeft iemand tips?
Ik weet niet of het dezelfde zijn, ik heb alleen die van tezenis. Bij mij kruipen ze niet in de billen maar dat is natuurlijk per lichaam verschillend. Heb geen platte billen maar ook geen grote billen
Bedoel je dan deze?
Hmm heb liever een wat bredere band aan de zijkanten maar niet dat wat ze bij high waist hebben. Lastiggg
Iemand tips voor een fijne strapless bh voor een grote cupmaat en dat toch alles beetje op z’n plaats blijft onder de 50 euro?
Wat voor BH (qua model) zie je nu het minst goed onder een strak t-shirt.
Ik heb ook vaak dat ik dan een simpele basic voorgevormde BH koop en dan gaan na het wassen de randjes ineens omvouwen.
Iemand tips? (B/C)
Mogelijk draag je dan niet de juiste maat.
Ja, die kans zit er ook in hoor. Wil me ook deze week even ergens laten opmeten.
Ik heb dus 1 (donkere helaas, ben op zoek naar beige) BH die mij perfect zit, alleen heb ik de maat eruit geknipt.
Voor mij werkt een millenial-hemdje tussen bh en T-shirt toch het beste, bij mij zie je toch ook vaak die rand. En anders zo’n model, denk ik:
Weet je het merk nog wel? Want misschien heeft Bratabase (website) hem in de database.
Qua opmeten dat kan je ook gewoon in alle rust thuis doen met de A Bra That Fits rekenmachine als je een meetlint hebt. Die heb ik onlangs ook weer met gewichtsverlies geraadpleegd want niks paste meer en ja logisch nu achteraf, 2 cupmaten gekrompen.
Beige zie je bij mijn spook huidskleur nog altijd wel dus dan zoek ik altijd juist iets knalroods of lichtroze, dat kan ook goed werken in mijn geval.
@Rozabella ik ben blij met de Deco van Panache!