Ondergoed-topic

Ik heb Snuggs en Lottie’s period, en vind Snuggs wel echt fijner. Maar geen ervaring met andere merken dus ben benieuwd naar meer reacties!

1 like

Ik vind modibodi fijn, maar de pasvorm verschilt per model wel enorm. Goed de reviews lezen.

2 likes

Ik heb van Snuggs, Bamboozy, Hema en Primark.

Mijn voorkeur is echt Snuggs.

1 like

Ik heb Snuggs, Bamboozy en Luña. Voorkeur voor Snuggs. Ik vind als je wat meer curvy bent Luña echt een dikke afrader.

1 like

Ik heb Snuggs en Modibodi en vind Snuggs veruit fijner. Modibodi gaan ook (bij mij) sneller ruiken.

1 like

Ik heb dus ooit snuggs besteld maar dat retourbeleid was toen echt beetje ridicuul (geen idee of dat nog is) waardoor ik ‘t niet heb durven houden…

1 like

Bestellen hield mij ook altijd tegen, maar ik zag van de week een advertentie van Kruidvat die nu ook Snuggs verkoopt. Ik weet niet of het ook in de winkels ligt, maar ik wil het hierdoor wel proberen.

1 like

Ja, de basic (volgens mij) heb ik in de winkel gezien. Volgens mij stond dat als type niet op hun (Snug) eigen website trouwens.

1 like

Ik heb ze toevallig vandaag gevonden en er één gekocht (had ook nog 20% korting op een artikel naar keuze vandaag).
Ik ken verder niet alle modellen, maar bij onze Kruidvat hadden ze de Basic.

3 likes

Ik gebruik al jaren Snuggs en ik vind ze super fijn. Heb er ook een van Uniqlo, maar die zit veels te strak en hij is heel raar stijf ofzo? Maar hij is een paar jaar oud, wie weet dat ze nu wel verbeterd zijn.

2 likes