Ik ben vandaag voor het eerst bij superbra geweest en ik ben super goed geholpen. Twee BH’s met beugel gekocht, eentje voorgevormd en eentje niet voorgevormd. Maar ik heb de afgelopen 8 jaar eigenlijk geen “normale” bh’s gedragen, droeg geen bh of zo’n zachte triangel bh zonder beugel:
Dus helemaal blij op zich, maar ik moet erg wennen aan m’n silhouet nu en weet niet of ik het perse mooi vind haha. M’n kleding is er in elk geval niet op gekocht, op het hebben van zichtbare borsten. Al m’n kleding is hooggesloten en vaak ook wat wijder vallend, wat ik met deze bh’s helemaal niet flatteus vind. Ik moet dus nog even nadenken over of ik dit wel “wil”.
En ik wil in elk geval ook graag goed passende bh’s zoals ik al droeg (plaatje hierboven). Het probleem daarmee is dat die altijd gaan in maat S, M, L etc en mijn maat is 70DD. Mijn borsten vallen dus vaak een beetje buiten de “cup” (in maat S/M) of de omvang is te groot (M/L). Weet iemand waar ik zulke bhtjes kan bestellen waar ze wel met cupmaten werken ipv S/M/L? (Ik heb er bij superbra niet naar gevraagd omdat ik niet wist dat ik dat eigenlijk misschien het liefste wil, ik kwam juist voor bh’s met beugel voor meer vorm)