Ondergoed-topic

Iemand tips voor een fleece panty (die lijkt alsof je een normale panty aanhebt, maar ondertussen lekker warm is) die ook nog een beetje flatterende tint heeft?

Op aanraden van @Mimir heb ik modibodi moisture wicking gekocht, dus heel licht menstruatieondergoed.

Ik vind het heel fijn, om iedere dag te kunnen dragen maar de pasvorm is niet helemaal mijn ding, het kruipt tussen mn billen en daardoor zie je de randjes ook goed zitten onder een broek.

Ik heb er ook van tena lady, die had ik snel gehaald en zitten qua pasvorm beter, maar voel je wel meer zitten, is ook voor zwaardere dagen.

Iemand nog een ervaring met een ander merk wat dus voor hele lichte dagen is?

1 like

Is er niemand met ervaring? :frowning: ben nog steeds zoekende

Hema Snuggs?

1 like

Snuggs had hele fijne, maar die zijn er niet meer.

2 likes

Zelf heb ik de Nur Die Alles Geregelt. Wel in Duitsland gekocht maar volgens mij verkopen ze het ook via Zalando?

1 like

Ik zie daar geen hele lichte tussen staan?

Heb nu moi et marie besteld om te proberen, laat wel weten hoe het bevalt.

Vraag: ik draag graag sportbeha met racerback omdat mijn bandjes continu af zakken anders, maar ik kan momenteel geen goed passende vinden. Met gewoon hema maten draag ik nu 90B maar mijn eigen cup is denk ik A of kleine B. Mijn omvang dus wel ‘groot’. Meeste sportbeha’s maken alles plat (niet mijn wens), zijn te strak qua omvang of snijden de bandjes in mijn nek.
Weet iemand merken die niet erg groot zijn qua cup maar wel grotere omvang hebben?
Mijn budget is ook niet giga :sweat_smile:

Heb trouwens ook geprobeerd om bij de Hema soft beha’s de bandjes kruislings te doen maar dan klappen de cups snel open

2 likes

Ik zou eerst even de A Bra That Fits rekenmachine raadplegen om je echte maat (of zo dichtbij mogelijk) te berekenen. Je zal waarschijnlijk uitkomen op een grotere cup en kleinere omvang maar schrik niet, het feit dat je nu gewone bandjes afzakken geeft al aan dat je waarschijnlijk nu niet in de juiste maat zit. Cupmaten gaan daarbij ook per ongeveer 2,5cm dus A is 2,5cm verschil tussen onder- en bovenwijdte, B, 5 cm, etc. dus probeer eerst dat even zou ik zeggen :slight_smile:

5 likes

Ja ik denk dat meow gelijk heeft! Welke kledingmaat draag je boven? Want 90 omvang kan wel natuurlijk, maar in de praktijk dragen mensen wel een veel te wijde omvang. 80% van de steun van een bh haal je uit de omvang, en als die niet goed strak zit gaan je bandjes ook niet lekker zitten

3 likes

Ja mijn moeder droeg eerst omvang 90 en is uiteindelijk “gekrompen” naar 75. Qua cup is ze juist omhoog gegaan van D naar H. Inmiddels ligt het weer anders maar dat was haar eerste moment van: wow ik heb het idee dat ze (borsten) voor het eerst echt goed ingepakt zitten en ook blijven!

3 likes

Ik zag deze post weer voorbij komen en heb deze shirtjes gekocht na je tip. Een paar weken later heb ik er een hele voorraad bijgekocht en ik ben er echt elke dag superblij mee, dus dankjewel!

1 like

Ik kom op TikTok telkens Creamy naadloos ondergoed tegen, iemand dat hier al eens geprobeerd? Ben wel nieuwsgierig naar de body’s en naadloze Push-up BH.
Ik heb die van de Hema laatst gekocht en die is gelijk super wijd geworden.

Ik lees overal dat de kwaliteit én de klantenservice beroerd zijn, dus ik zou er niet aan beginnen :sweat_smile:

3 likes

Haha oke, ik had al een vermoeden dat het dropship spul zou zijn.

6 likes

Offtopic, maar wat een gore merknaam voor ondergoed.

14 likes

Ik luisterde de laatste podcast van Pauline en Bo (echte gooische moeders) en zij zeiden dat het niet lekker zat

1 like