Ondergoed-topic

Toen ik nog 70DD paste vond ik de M van de HEMA met die naadloze niet voorgevormde topjes fijn en nu met een kleinere bh maat de S.

Qua panty’s ben ik fan van Snag @jigglypuff de 50D is al goed dicht zat voor mij en ze hebben er volgens mij ook een voetloze variant van.

2 likes

Update: ik ga de voorgevormde sowieso terugbrengen want ik denk niet dat ik die ooit ga dragen. Ik ga dan wel vragen naar die sugarcandy bh’s!

Ik heb vorige week uiteindelijk online ook het eea besteld, en deze zit in elk geval heel erg goed in 70E: https://www.zalando.nl/hanro-sensation-soft-cup-triangel-bh-black-2ha81a018-k11.html

Wel fucking duur voor wat slap katoen :sob:. Heb tegelijkertijd ook een paar een stuk goedkopere besteld van o.a. sloggi, maar dat kon ik dan alleen in 70D of 75D kopen. Ben bang dat dat net niet goed zit, maar wilde het wel proberen. Dat is nog niet binnen helaas.

3 likes

75D kan soms best nog met 70DD (70E in Europese maten) want is een zustermaat.

Lacelingerie kan ik je ook als online winkel aanraden. Zit in Duitsland en je hebt gratis retouren :slight_smile:

1 like

ja daarom heb ik 75D toch besteld om te proberen, maar ik ben bang dat het niet goed zit want m’n borsten zijn best “breed”, beginnen onder mn oksel zeg maar, en in mijn ervaring missen kleinere cups dat vaak. Maar we gaan het zien!

Thanks voor de tip! Ik wacht dus nog op die bh’s om te proberen en heb er nu sowieso eentje met beugel van Superbra en die ene die ik net linkte, nog één zou top zijn (misschien die van Superbra die mensen tippen of een van mn bestelling).

Hanro is wel heel goede kwaliteit! Heb daar hemdjes van en die gaan al jaaaaren mee

1 like

Iemand tips voor een fleece panty (die lijkt alsof je een normale panty aanhebt, maar ondertussen lekker warm is) die ook nog een beetje flatterende tint heeft?