Ondergoed-topic

Ik heb het een tijdje geleden gedaan bij Superbra en je hoeft niks voor te bereiden. De vrouw die aan het werk was wierp één blik op me en kwam met allerlei bh’s aan :joy:. Je past gewoon en tijdens het passen (als je een bh aan hebt) kijkt de medewerker mee en kom je uit of wat wel en niet goed zit, eventueel andere maten. Wat ik uiteindelijk kocht (en nu ook in andere kleuren) had ik nooooit van tevoren uitgekozen.

1 like

Wat leuk dat je daar een brafitting hebt :slight_smile: je kan altijd van te voren op de website al kijken natuurlijk met wat er is en dan aangeven: ik zag xyz op de website kan ik die ook passen? En ze staan altijd open ook voor eigen wensen zoals als jij nu liever beugelloos hebt dan is dat ook prima maar zelf vind ik verrast worden veel leuker. Veel plezier alvast en laat vooral weten hoe het was?

3 likes

Oh dan ga ik mij zeker ook laten verrassen!

2 likes

Wil je laten weten hoe je het vond? Ik moet ook eigenlijk écht een keer. Misschien als ik m’n vakantiegeld heb straks.

1 like

Ben vanmorgen geweest! Weet niet of je wat aan mijn ervaring hebt, maar ik vond het erg fijn. Was paar minuten te laat doordat ik verkeerd fietste dus kwam beetje gestresst binnen. Was een hele leuke, lieve jonge meid die mij hielp. Er was 1 andere vrouw in een ander hokje aan het passen en ze wisselde telkens even tussen ons in met meekijken en opties pakken.

Ze had redelijk snel mijn maat te pakken en heb mij ook door haar laten verrassen. Daardoor uiteindelijk 4 bh’s gekocht, 1 strapless, 2 met beugel en 1 zonder beugel. Wel wat meer uitgegeven dan ik bedacht had, maar dat was vooral door de keuzes die ik zelf maakte. Zij was totaal niet pusherig. Regelmatig twijfelde ik of de omvang of cup goed zat, dan keek ze even mee en kwam eventueel met een iets ander model of toch een andere maat (omdat het bij dat merk dan toch wat anders viel).

Ben erg blij, totaal niet ongemakkelijk gevoeld. Aan het einde heb ik nog een rondje van mijn favorieten gepast en toen een keuze gemaakt. Was er daardoor wel wat langer maar kreeg helemaal niet het gevoel weg te moeten. Er waren toen wel al twee nieuwe vrouwen gekomen die een bra fitting gepland hadden. Maar had toen ook niet echt hulp van haar meer nodig, meer zelf even passen en keuze maken. Voel mij nu ook wel zelfverzekerd een goeie keuze gemaakt te hebben qua maat en modellen.

Zal vanmiddag even foto maken van wat ik gekocht heb. Was uiteindelijk voor 4 bh’s (inclusief grote fles speciale zeep) €307 kwijt.

10 likes

Hieronder foto van de aankopen. Vond het wel jammer dat van een aantal die ik paste, er geen andere kleur beschikbaar was. Hieronder van de witte en donkerblauwe bijvoorbeeld. Ze gaf aan dat op de website er wel andere kleuren waren, dus mogelijk kijk/bestel ik daar in de toekomst dan nog eens. Wit leek mij vooral onhandig met wassen want die moet ik nu dus los wassen van de andere drie. 1, die blauwe, is niet voorgevormd, buiten mijn comfort zone maar vond hem erg leuk. Die roze overigens ook niet maar die zit zó comfortabel. Net alsof je een topje aan hebt. De verkoopster zei ook dat ze hem zelf in meerdere kleuren heeft en hem vaak ook als top draagt. Ik zou hem niet zo van de hanger gepakt hebben, maar blij met de keuzes.

foto

13 likes

Jaaa die roze, is die van Cosabella? Heb er zelf 2, love die dingen. Zitten echt heerlijk, goeie keus! Die zwarte gestreepte linksboven heb ik ook, ook een fijne. Goed geslaagd!

1 like

Ja klopt inderdaad! Heb deze vandaag aan en gister had ik de witte aan. Nou moet wel weer even wennen hoor. Las ook dat je een bh elke 6-12 maand moet vervangen omdat het elastiek dan vaak op is. Ik droeg al jaren dezelfde en die zaten blijkbaar erg los. Ben niks meer gewend qua strak/support :joy: gister voordat ik naar huis fietste van kantoor had ik mijn bh al uitgedaan hahaha

1 like

Haha ja klopt. Erg wennen, had ik ook. Je hebt me geïnfluenced want ik ging op hun site kijken en er is nu een turquoise met broekje uit de sale naar me onderweg. Dat wordt mn derde haha.

2 likes

Ooh ik doe langer met bh’s zolang je ze goed weet te onderhouden (niet dagen achtereen dezelfde en niet in de wasmachine of droger) kan je echt een tijd met ze doen mits je maat natuurlijk niet in de tussentijd doet veranderen.

Fijn om te horen trouwens alsnog dat je zo goed geslaagd bent en veel plezier met je aankopen :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Ik zie 3 + 3 gratis voor veel ondergoed nu op hun site, wellicht heeft iemand er wat aan.

ff reageren op mezelf, maar ik heb vergelijkbaar ondergoed gevonden!!
https://www.zalando.nl/anna-field-5-pack-slip-black-an681v00f-q11.html
ze vallen wel echt klein, dus moest een maat groter hebben maar zit nu echt top. en ook goed betaalbaar dus ben voor nu tevreden, hoop dat de kwaliteit ook goed is.

1 like