Ondergoed-topic

De seamlesss ultimate comfort van Hema lubbert heel erg uit. Ik draag hem nog wel, want hij is niet zichtbaar onder strakke tops, maar veel ondersteuning geeftie niet meer.

De “niet voorgevormde top zonder beugel naadloos” van inderdaad de HEMA. Ik heb S/M (heb maat 70D/E maar droeg ze ook al met 65C) en is net afhankelijk van hoe ingepakt ik ze wil hebben die dag: wat losser of ook met een beetje het effect van pletten.

Zijn dit dan dezelfde @Bergson of twee verschillende? :exploding_head:

Ik bedoel deze:

Samenvatting

3 likes

Twee verschillende ik doel op deze tops :slight_smile:

Deze heb ik ook, zitten lekker. En voor ‘zweetdagen’ heb ik de magic bodyfashion bamboo comfort.

Bij welke van deze 2 winkels hebben jullie betere ervaringen? Livera of hunkemoller?
Ik moet echt nieuwe bh’s hebben maar ik vind dat zo’n rotklus he. Ik hoor dat je voor iets meer lastige maten je beter naar livera kan gaan maar ik krijg daar zo’n oma/moeke gevoel bij. Het liefst wil ik gewoon de winkel inlopen,wat bhs pakken en afrekenen. Ik heb een tijdje geleden snel wat bh’s van de primark meegenomen maar het zit nergens naar. En het is ook niet eens mn maat volgens mij. En laten jullie elke keer je cupmaat opmeten?

1 like

Naar een speciaalzaak gaan en je laten helpen. Iedere keer die miskopen zijn zo zonde van je tijd en je geld.

10 likes

Intimissimi of hoe je het dan spelt vindt ik veel beter dan de hunk. Betere maten en zitten super lekker. Weet niet hoe moeilijk jouw maat is maar mijn maat kan in altijd vinden, laat het niet meer meten, weet zelf wel of het goed zit.

Livera ben ik nooit geweest omdat ik daarbij idd direct aan enorme leverkleurige full cup bh’s in maat 105G denk, maar misschien is dat een stom vooroordeel.

2 likes

Oja goeie aan die winkel had ik helemaal niet eens gedacht! En die zit ook nog eens vlakbij zie ik. Ik heb bh’s in cup g :joy: maar voor zover ik weet heb ik 70 F. Dat was opgemeten bij hunkemoller en zit oke. Ik hoef ook geen fancy of sexy bh’s gewoon iets wat fatsoenlijk zit.

3 likes

Ja dit! Ik vind altijd: behandel bh’s in dezelfde categorie als schoenen. Je hebt het elke dag aan en het moet gewoon comfortabel zijn. Dus ja je kunt voor 30 euro iets bij Van Haren kopen wat best prima is, maar als je moeilijke voeten hebt en je wat meer te besteden hebt dan wil je misschien liever iets van Unisa of een goed sneakermerk van 100 euro.

5 likes

Ja daar heb je ook gelijk in hoor. Ik vind het zelf gewoon vreselijk om me in die bh’s te proppen en aan te passen en ugh. Maarja dat is natuurlijk mijn eigen probleem. Ik heb wel het gevoel dat ze door de jaren heen voor wat grotere cupmaten meer keuze hebben in winkels tegenwoordig. Ze hadden vaak van die brede bh banden bij een grotere cupmaat, zo moekerig. En ja ik weet niet eens zo wat ik een normale prijs vind voor een bh.

1 like

Bij de Hunkemöller en livera in mijn buurt hebben ze echt 1 bh in 70g ofzo. Zou echt gewoon naar een speciaalzaak gaan!

1 like

Geen van beide en ga al jaren tevreden naar SuperBra toe. Ook hier eens in de woonplaats naar een speciaalzaak gegaan maar dat vond ik zo’n drama daar dus voor mij geen andere winkel dan die keten en ze zijn voor mij net een snoepwinkel aan zoveel leuks qua kleuren en bh’s.

Zelf meet ik mezelf minstens elk halfjaar met de A Bra That Fits rekenmachine op (is al hier een paar keer gelinkt) en dan daarmee naar SuperBra toe. Gewone ketens willen me nog te vaak in een te grote omvang en dito kleine cup duwen en dat zit voor geen meter.

Mijn standaard beugelbh’s krullen aan de bovenkant om naar buiten. Ziet er super lelijk uit onder strakkere shirts. Strijken mag niet volgens het label, maar iemand een idee wat ik er wel mee kan om het weer recht te krijgen? Of moet ik gewoon aan een ander model.

Niet in de wasmachine wassen. Maar dat is meereen tip voor nieuwe, als dit eenmaal gebeurt is het denk ik niet echt meer op te lossen

2 likes

Well shit haha. :smiling_face_with_tear: Gelukkig waren ze niet al te duur.

Zijn het de beugels zelf of is het de stof? Want beugels kan je vervangen.

De stof aan de bovenkant!

1 like

Ah crap ja dan weet ik het helaas ook niet :frowning: strijken tja, je zou de gok kunnen wagen?