Ja, maar goed de klanten hebben daar in principe niks aan . Ik kon altijd al bij Superbra bestellen als ik dat zou willen.
Vond het juist zo fijn dat je terecht kon in een fysieke winkel i.p.v. online. (Ik weet dat Superbra in Utrecht/Rotterdam zit hoor, maar in eigen stad is toch chiller haha)
Oh huh dat heb ik dan niet meegekregen en had dat juist dan automatisch gedacht dan wel gehoopt? Oeps my bad met te vroeg lopen juichen
Ja, ik ging daar ook vanuit. Alleen zag ik het volgende in de ‘veelgestelde vragen’ staan.
Echt jammer wel!
Dankjewel, lief!
Het is inderdaad een overname van hun site en overige communicatiekanalen. Ik heb serieus naar de mogelijkheid van overname van de winkel gekeken, maar dat was niet haalbaar om verschillende redenen.
In de plannen voor de langere termijn neem ik wel op om weer een winkel in Breda te openen, maar ik kan nog niet concreet zeggen wanneer dat zal zijn.
Zou super zijn! Volgens mij liep de winkel ook wel goed, maar daar tegenover zal de huur ook wel echt hoog zijn gok ik op die locatie.
Heeft iemand hier tips voor onderbroeken met langere pijpjes die goed in vorm blijven en niet lubberen?
Ik ben ook op zoek naar aanraders voor dames boxers, ik heb stokoude van Anna Rolfi die heel goed in model zijn gebleven maar die zijn er niet meer
Iemand nog bij de superbra sale geweest?
Het was even zoeken, maar uiteindelijk 3 bh’s, 1 brazilian en 1 body weten te scoren. Gelukkig past ook alles, dat was nog een gokje haha
Klinkt als een geslaagde aankoop maar wist niet dat er weer sale was/is? Goed om te weten want mijn maat is weer veranderd en heb nu eigenlijk niks wat past.
Is in Amsterdam, moet je en speciaal ticket voor kopen en is enkel morgen nog las ik.
Klopt je kreeg daarmee 3 EUR shop tegoed. Ben nog geweest en heb nog een leuke bh in mijn nieuwe maat kunnen scoren
Niet helemaal ondergoed, maar ik denk toch het juiste topic hiervoor. Ik ben op zoek naar een ondershirt voor onder een blouse, zodat ik daarin minder zweet. Ik heb het eigenlijk altijd koud en zweet niet heel veel, maar bij sommige stoffen ga je alsnog snel stinken. Een shirtje van zeeman werkt prima, maar dan zie je altijd de kraag/hals.
Heeft iemand aanraders voor shirtjes met (korte) mouwen/diepe hals?
Ik zou wolzijde proberen! Misschien dat Dilling een model heeft wat je zoekt.
Dankjewel! Niet precies wat ik zoek voor onder een blouse, maar ik zie wel andere fijne basics die ik kan gebruiken. Ik kende dit merk alleen voor babykleding, maar moet nu zelf een compleet nieuwe garderobe, dus sowieso een goede tip
Deze! Is de wijdste hals die ik heb kunnen vinden. Mouwen hadden wat bij betreft korter mogen zijn. Stof gewoon katoen. Ik draag ze onder truien met een wijde hals en dit is het enige shirt dat ik heb kunnen vinden dat dan niet te zien is.
Ja dit is precies wat ik zoek, dankjewel! Ik ga het proberen
Uniqlo heattech!!! blijft lang mooi en zit super lekker. ook wel in modellen die jij zoekt
Thanks, ken deze winkel alleen van naam, maar las hem al een paar keer ook in andere topics, dus ga hier ook eens kijken.
Ik wil een corrigerende string kopen. Heeft iemand tips voor fijn merk? Ik zie nu eentje met korting bij Triumph.
Ik heb bij Tezenis verkeerd besteld (de maat is niet goed) en ben te laat met terugsturen door vakantie. Wil iemand (een deel) van het ondergoed overnemen voor een gereduceerde prijs? Nu liggen ze hier niets te doen en dat vind ik zonde. Ik heb ze niet gedragen, ook niet gepast want kan direct al zien dat het niks is. Allemaal maat M.
Het gaat om deze 5 items:
Deze hierboven heb ik 1x in het blauw en 1x in een paars-roze kleur (die nu niet op de website staat)