Heb dus tijd geleden snag tights besteld op aanraden van dit topic maar na 1x dragen (zonder gekke dingen te doen) zaten er toch al wat kleine ‘gaatjes’ in, ofja niet echt gaten ook geen ladders maar hoe noem je dat… beetje jammer maar ik vermoed dat geen enkele panty echt compleet onverwoestbaar is? Ze zitten wel lekker, dat wel.
Ik trok een keer wel echt een ladder in de mijne en ik heb ze gemaild en ben heel goed geholpen! Ik heb een nieuwe gekregen maar geld terug boden ze ook geloof ik. Ik mocht ook een andere print/maat kiezen.
Ik moet zeggen dat sinds corona de kwaliteit bij Snag achteruit gegaan is. Heb nog een paar van pre-corona en die zitten nog goed maar nieuwere? De kwaliteit is duidelijk minder geworden jammer genoeg. Kwam er laatst ook achter dat ze opeens mijn huidskleur (Milk Bottle) niet meer voeren? Dan maar Vinted in de gaten (pun not intended) houden ook hiervoor.
Oh da’s wel jammer… Ze hebben idd een vervanging of refund aangeboden, nu twijfel ik wat! Heb er dus ook nog 3 andere van die eerste bestelling liggen, hopelijk gaan die ook niet allemaal meteen kapot
Als je nog 3 onaangebroken hebt liggen zou ik nu voor een refund kiezen en hopen dat die andere wel langer meegaan ![]()
Ik heb behoorlijk wat paar snags (post-corona) en heb maar in een enkele een gaatje (door eigen schuld, blijven hangen aan klittenband in jas
). Dus zou er vanuit gaan dat je ze nog wel even kunt gebruiken hoor.
Wat vinden jullie de allerfijnste bamboe hipsters/boxers? Ik had super fijne van Bamboo Basics, dacht iig dat ze daar van waren, maar de nieuwe die ik daar heb besteld zijn lang niet zo fijn; ze zien er ook anders uit. Ik vind ze groot/los en stof is anders dan die oude.
Nog nooit bamboe ondergoed gehad, wat is het voordeel tov katoen?
Ik vond HEMA fijn maar die verkoopt ze niet meer. Heb ze weleens bij Action gezien maar nog geen ervaring mee.
@ElineJohanna ik vind het fijn met warm in de winter en koel in de zomer. Vooral het laatste want katoen vind ik dan snel te warm.
Ik weet niet of ze die nog verkopen maar ik heb er een aantal en die gaan echt heel snel kapot helaas
Oh echt? Jammer
dan hoef ik daar niet naar te kijken om te proberen dus thanks voor de waarschuwing.
Ik was het wel op 60 graden en doe het in de droger, weet niet of er op staat of dat niet mag maar het ging binnen een jaar kapot
Hebben jullie tips voor webshops met mooie lingerie?
Doel je bij lingerie op bh sets of dingen als body’s, peignoir, iets anders?
mijn favs
Ja body’s, setjes ect. Ik heb in juni een erotische feest, maar zie door de bomen het bos nietmeer want zwart past niet bij de dresscode helaas.
Ik wil zo graag iets van Tisja Damen, maar volgens de google reviews ontvangen mensen sinds 2022 al hun bestellingen niet meer of heel laat pas. Echt jammer.
Echt prachtig ja, maar huh ze zijn dus al 4 jaar niet meer actief ofzo?
Ik weet niet precies hoe en wat, maar ik lees alleen maar slechte reviews van de afgelopen jaren. Ook op Reddit en toen er nog een insta account was lieten mensen comments achter over waar hun order is enzo, die dan verwijderd werden. Volgens mij had ik er hier op het forum ook eens wat over gelezen.
Ja Tisja vind ik ook prachtig maar als je inderdaad overal de reviews leest is het alles behalve dat. Zo jammer!
Pleasure State (Australisch merk) is trouwens het eerste waar ik aan denk met jouw vraag @GEEZ en misschien ook wel L’Agent van Agent Provocateur. Veel minder duur dan het hoofdmerk zelf.