Ondergoed-topic

Slim! Ga dat denk ik proberen. Hoef ik ook niets stuk te knippen.

2 likes

Ik zoek een goede strapples bh of plak bh in een E maat, iemand tips? Zag op Zalando Lounge bijvoorbeeld die van Magic voorbijkomen

Cupmaat maat zegt weinig zonder onder andere bijbehorende omvang. Ik heb 70 D/DD (E) en ben zelf blij met de Freya Deco want het meeste borstweefsel zit bij mij vooral bovenaan of zoals het in A Bra That Fits lingo full on top heet. Bij wat andere modellen die ik had geprobeerd ondanks juiste maat zat ik gigantisch te quadbooben waarmee je zou kunnen kwartetten.

1 like

Mijn zoveelste H&M set is inmiddels weer verwassen en wil graag onderbroeken/hipsters die langer meegaan.

Iemand een tip voor katoenen ondergoed, dat ik kan wassen op 60 graden?

Tezines

4 likes

Sloggi, ten cate

3 likes

Forever de Cara hipster aanradende van Zeeman hier volgens mij maar blijft goed was na was en zit ook lekker.

1 like

Ik vroeg me af of iemand tips heeft; ik heb regelmatig hele gevoelige borsten, waarbij met de fiets over een drempel fietsen al pijnlijk is. Op mn werk draag ik nu regelmatig sportbhs, dat helpt wel, maar ik vroeg mij af of jullie BHs kennen die wel zonder erg op te vallen onder gewone T-shirts en blousjes gedragen kunnen worden maar wel het effect van een sportBH wat nabootsen?

Ik vind deze tops van hema fijn en vergelijkbaar effect als sport bh geven! Zachte stof, best wat compressie zonder dat het vervelend voelt en heeft gewone rechte bandjes.

3 likes

Is de opwaartse beweging pijnlijk zeg maar? Dat ze zo omhoog hupsen? Dan kun je misschien nog kijken naar een goed passende niet-voorgevormde bh, die geven vaak veel meer steun (zeker als het een hoger model is, dus geen balconet of heel diep uitgesneden!).

Dit model zeg maar, met 3 cupdelen:

Dan zit je borst echt veel meer ingesloten

2 likes

Ik draag graag minimizers van triumph, de essential is mijn favo (helemaal glad onder kleding) en de true shape zijn wat mooier

Weet iemand wat de maximale korting is die je bij Snuggs kunt krijgen? Ik zie nu 40%, is dat de moeite waard of beter even wachten?

1 like

Mijne heb ik bij de kruidvat in de aanbieding vandaan! 1+1 gratis was dat, dus 20 euro voor 2 volgens mij. Er zijn daar alleen een beperkt aantal modellen.

3 likes

En ook vooral beperkt aantal maten.

Op hun eigen site is 40% het beste wat ik heb gezien in ieder geval @Tumtum

1 like

Ja dat ook, ik zag trouwens laatst op de insta van lterveld een kortingscode voorbij komen voor extra korting. Weet alleen niet of dat nog geldig is.

1 like

Ja ik wil een brazilian en die hebben ze daar helaas niet. Oh goede tip van die kortingscode, even kijken of ik die kan vinden.

@FrozenFlame thanks dan ga ik bestellen!

1 like

Heeft iemand ervaring met de strings van Fannyfit? Ik word gespammend op social media en het klinkt best leuk maar zover ik me kan herinneren heb ik hier nooit iemand het zien aanraden.

Ben er niet weg van. Heb ze besteld, eerst in een te kleine maat. Verkeerd geadviseerd door hun klantenservice en het leek na het wassen ook wat gekrompen te zijn. Daarna groter en die zijn oké maar niet wauw. Heb er ook eentje met kant, waarvan het kant al na 5x wassen stuk is gegaan. Daarvoor moet ik nog contact met ze opnemen.
Prijs/kwaliteit vind ik wat tegenvallen.

De beloftes voor breder kruis, hoge voering en natuurlijk materiaal maken ze wel waar!

3 likes

Ja ik was ook erg benieuwd. Jammer dat het tegen valt!

Ik ben wel voor de insta spam van mother earth wasstrips gevallen, msar het valt tegen. Ik kocht ze vooral omdat ze goef zweetgeur uit kleding zouden krijgen, maar bii een halve trommel met een halve strip is dit totaal niet het geval! Ik gebruik nooit wasverzachter en mijn handoeken zijn nu wel heel ruw.
En het wad echt duur!

Oh ik ben juist wel tevreden! Ik heb de normale basic variant en ze zitten echt zo veel fijner dan normale strings, die draag ik nu ook niet meer.

2 likes