Ondergoed-topic

Als ik deze zie, dan kun je ook kijken of je met een rimpeldraad ter hoogte van de bilspleet de rug wat lager kan trekken?

2 likes

Slim! Ga dat denk ik proberen. Hoef ik ook niets stuk te knippen.

2 likes

Ik zoek een goede strapples bh of plak bh in een E maat, iemand tips? Zag op Zalando Lounge bijvoorbeeld die van Magic voorbijkomen

Cupmaat maat zegt weinig zonder onder andere bijbehorende omvang. Ik heb 70 D/DD (E) en ben zelf blij met de Freya Deco want het meeste borstweefsel zit bij mij vooral bovenaan of zoals het in A Bra That Fits lingo full on top heet. Bij wat andere modellen die ik had geprobeerd ondanks juiste maat zat ik gigantisch te quadbooben waarmee je zou kunnen kwartetten.

1 like

Mijn zoveelste H&M set is inmiddels weer verwassen en wil graag onderbroeken/hipsters die langer meegaan.

Iemand een tip voor katoenen ondergoed, dat ik kan wassen op 60 graden?

Tezines

4 likes

Sloggi, ten cate

3 likes

Forever de Cara hipster aanradende van Zeeman hier volgens mij maar blijft goed was na was en zit ook lekker.

1 like

Ik vroeg me af of iemand tips heeft; ik heb regelmatig hele gevoelige borsten, waarbij met de fiets over een drempel fietsen al pijnlijk is. Op mn werk draag ik nu regelmatig sportbhs, dat helpt wel, maar ik vroeg mij af of jullie BHs kennen die wel zonder erg op te vallen onder gewone T-shirts en blousjes gedragen kunnen worden maar wel het effect van een sportBH wat nabootsen?

Ik vind deze tops van hema fijn en vergelijkbaar effect als sport bh geven! Zachte stof, best wat compressie zonder dat het vervelend voelt en heeft gewone rechte bandjes.

3 likes

Is de opwaartse beweging pijnlijk zeg maar? Dat ze zo omhoog hupsen? Dan kun je misschien nog kijken naar een goed passende niet-voorgevormde bh, die geven vaak veel meer steun (zeker als het een hoger model is, dus geen balconet of heel diep uitgesneden!).

Dit model zeg maar, met 3 cupdelen:

Dan zit je borst echt veel meer ingesloten

1 like

Ik draag graag minimizers van triumph, de essential is mijn favo (helemaal glad onder kleding) en de true shape zijn wat mooier