Ondergoed-topic

Ik heb advies nodig! Voor een bruiloft een oude jurk aan die nét een tikkie strak zit. Daarom wil er graag een corrigerend broekje onder. Echter is het met een hele lage rug en het broekje (=van de action) wat ik heb komt erboven.

Nu zijn er broekjes van o.a. skims geschikt voor een lage rug, maar ik vind het eigenlijk zonde van het geld(€70) + duurzaamheid om die te kopen. Nu draag ik dat broekje van de action eigenlijk nooit dus nu denk ik eraan om zo’n gat daar gewoon in te knippen, zodat het zo laag wordt.

Is dat een inventieve oplossing, of echt een dom idee?

1 like

Je zou ook kunnen kijken of Vinted die van Skims heeft? Maar je kan het altijd ook met zo’n ding van Action proberen eerst lijkt me.

Ik denk dat je dan de stevigheid eruit knipt en dat ie verder doorrafelt

1 like

Kun je dat stuk niet naar beneden vouwen en met een of twee veiligsheidsspelden vast zetten? Is denk ik beter dan knippen.

3 likes

Ooh slim! Even kijken of dat zichtbaar is onder die jurk. Kan het eventueel nog met steekjes vastnaaien en later weer losknippen.

4 likes

Als ik deze zie, dan kun je ook kijken of je met een rimpeldraad ter hoogte van de bilspleet de rug wat lager kan trekken?

2 likes

Slim! Ga dat denk ik proberen. Hoef ik ook niets stuk te knippen.

2 likes

Ik zoek een goede strapples bh of plak bh in een E maat, iemand tips? Zag op Zalando Lounge bijvoorbeeld die van Magic voorbijkomen

Cupmaat maat zegt weinig zonder onder andere bijbehorende omvang. Ik heb 70 D/DD (E) en ben zelf blij met de Freya Deco want het meeste borstweefsel zit bij mij vooral bovenaan of zoals het in A Bra That Fits lingo full on top heet. Bij wat andere modellen die ik had geprobeerd ondanks juiste maat zat ik gigantisch te quadbooben waarmee je zou kunnen kwartetten.

1 like

Mijn zoveelste H&M set is inmiddels weer verwassen en wil graag onderbroeken/hipsters die langer meegaan.

Iemand een tip voor katoenen ondergoed, dat ik kan wassen op 60 graden?

Tezines

4 likes

Sloggi, ten cate

1 like