Ongemakkelijke momenten #2

Ik had net iemand op mijn werk aan de telefoon die vertelde dat hij vandaag een uitvaart heeft. Ik sloot netjes af met “heel veel sterkte met de uitvaart vandaag meneer.” “Ja dankuwel, daaag.” “FIJNE DAG MENEER!!!” :sob:

11 likes

Ik zat op de wc in de Bijenkorf en ik had de deur op slot gedraaid, dat zag ik aan het rode bolletje. Ben ik mezelf net aan het afvegen, trekt iemand ineens de deur open? Ik snapte er niks van. Ik ga er maar vanuit dat ze niks heeft gezien, en zo wel ook geen ramp, maar wel vreemd dat die deur zo open kon.

3 likes

Ik heb paar weken geleden drie piercings in m’n linkeroor laten zetten (voor de eventuele beeldvorming: 2 upper lobes en een helix dus niks superspeciaals ofzoiets) en vanochtend toen ik op werk bij het koffie-apparaat stond zei een mannelijke collega ineens

“Heb je nieuwe oorbelletjes?”

Oorbelletjes?! Ik vond het zo’n ongemakkelijk woord en zo’n kinderachtig toontje! En daarna was ie helemaal trots op zichzelf dat het hem was opgevallen en moest ik wel even vertellen of ik deze knopjes erin hou of iets anders erin ga doen. Zucht ga weg.

13 likes

Had je dan verwacht dat die collega weet wat een upper lobe is? Of überhaupt het verschil tussen oorbel en piercing? Snap niet helemaal het ongemakkelijke hiervan.

48 likes

Haha nee joh, het woord ‘oorbelletjes’ vond ik zo raar. Zo kinderlijk!

11 likes

Ja snap ik wel. Echt een woord voor het stomme woorden topic

5 likes

Ja en een upper lobe is toch gewoon een moeilijke naam voor een 3e gaatje. Ik zou dat ook een oorbel noemen :woman_shrugging:t3:

13 likes

Wow dan heb ik gewoon 2 upper lobes zonder dat ik het wist.

6 likes

Het gaat toch over het woord oorbelletjes, niet over de daadwerkelijke naam van die plek @Echo

8 likes

Het kwam op mij heel flauw over, dat heb ik dan verkeerd geinterpreteerd. Sorry!

4 likes

Haha ja snap ik, maar ik reageerde alleen dat ik niet wist dat het zo heet. Verder geen oordeel over de post van @Lindemann Noem het altijd 3e gaatje, maar Upper Lobe klinkt veel interessanter.

4 likes

Op mijn werk had ik na de lunch ineens last van een flinke gasbubbel die eruit moest :rofl: Maar ik was met een klant in gesprek en ik kon niet naar de wc of ergens naartoe om het daar los te laten. :crazy_face: Het kwam zo in van die vlagen van weeën die ik moest wegdrukken maar op de een of andere manier kan ik tegenwoordig niet alles meer tegenhouden en merkte ik minstens 2x dat ik wat lucht had losgelaten. :grimacing: Het leidde me ook echt af in het gesprek en ik weet zeker dat die klant het ook kon ruiken. :dotted_line_face:

16 likes

En, had je een aansteker?

5 likes

En rook je?

3 likes

Ik kan me echt niet voorstellen wat voor blouse iets zou verklappen over iemands keuze om te roken. Wellicht panterprint met glitters? Een Ed Hardy shirt?

6 likes

Of, het is een hele foute openingszin :kissing_smiling_eyes:

7 likes

Haha ja want je kreeg je blouse bij een pakje sigaretten? :smiling_face_with_tear:

Bijzondere aanname wel :laughing:

7 likes

Of iets met drie huilende wolven erop. Dan zou je denk ik wel een sjekkie van iemand kunnen draaien.

Maar daar zie ik de forumster dan weer niet voor aan.

4 likes

Iemand die hardop (en luid) zit te bellen in een wachtkamer met instanties over een uithuisplaatsing en haar kant van het verhaal, inclusief allerlei namen en details. Je kan gewoon niet doen alsof je dit niet hoort, dus ik vind het ongemakkelijk om al deze details te horen.

Een werknemer of een ouder? Sowieso lijkt het me ongemakkelijk maar met een werknemer van een instantie ook heel kwalijk.

4 likes