Ongemakkelijke momenten #2

@SeatLeona ik kan er ook wel een keer wat uitgebreider over vertellen hoor!

Haha ja echt dit. Woon al weken in de combi yogapants of joggingbroek + hoodie met chocoladevlekken zonder bh. Haren zonder kammen in een staart of clip, alleen op dinsdag kam ik het als ik mijn wekelijkse video-overleg heb. Volgens mij had mijn baas een badjas aan afgelopen dinsdag. Dat zal wel weer wennen worden als we weer naar buiten moeten.

13 likes

Ik had met een vriend van me afgesproken, geen date, maar ik was wel smoorverliefd op hem. Het was de eerste keer dat we met ons tweeën waren en we gingen naar de starbucks. Ik was extreem zenuwachtig en dat werd alleen maar erger nadat ik mezelf had buitengesloten van mijn huis en nog crocks aanhad en halfopgemaakt was en dus niet zo naar buiten kon. Uren later dan gepland kwam ik dan aan en dus super zenuwachtig, maar ik DACHT dat ik m’n zenuwen wel onder controle had. Maar hij was dus blijkbaar ook super zenuwachtig want zijn hand trilde gewoon helemaal toen hij z’n koffie vasthield en het was allemaal zo extreem ongemakkelijk. Na 10 minuten ging de starbucks dus al sluiten en toen stelde hij voor om al na huis te gaan​:sob: Maar ik zei dat we wel wat anders konden doen dus gingen we ergens anders een cheesecake eten maar omdat ik zo zenuwachtig was kreeg ik geen hap door m’n keel en die cheesecake was ook echt niet te eten. Dus hij zegt zo lekker he! En ik super vrolijk, ja heerlijk!! En terwijl ik dat zeg voel ik echt dat ik moet overgeven, door alle stress of de cheesecake ik weet het niet, maar ik voelde echt gewoon het zuur omhoog komen. Gelukkig zakte dat snel weg maar ik heb mijn cheesecake niet opgegeten en voor de rest was het wel gezellig maar ik voelde me zo ongemakkelijk en ook schuldig want hij betaalde alles, die cheesecake was nog duur ook​:cry: Als ik eraan terug denk schaam ik me nog steeds, denk dat we ook nooit meer samen taart gaan eten​:joy::sob:

19 likes

Ik werkte vroeger ook als werver en maakte een keer mee dat de man aan de deur vertelde dat hij in een band zat en als ze dan gingen optreden dan hielpen ze mee met locale projecten. Ik dacht echt: yeah right :roll_eyes: want vet veel mensen zeggen ook dat ze al helpen doordat ze iemand bij de kerk kennen die wel eens naar “afrika” gaat :roll_eyes:

Dus ik vroeg wat voor band dat dan wel niet was :roll_eyes:, was het Bløf :flushed:(leerde ook gelijk dat die dus helemaal niet in Zeeland wonen)

90 likes

Maar waarom staat er een blofmuzikant aan jouw voordeur die dit zomaar begint te vertellen? Klinkt echt mega random haha

5 likes

Maar maar maar, hoe is dit verder gegaan? Want als het vriend was zul je hem ongetwijfeld weer een keer onder ogen moeten zijn gekomen… :grimacing:

Andersom! Ik was de irritante werver!

3 likes

Ik heb gezegd dat ik ziek was, praat nog wel met hem maar we hebben nog niet weer afgesproken :cry: Hij was zelf ook heel zenuwachtig dus ik denk dat hij zich ook wel schaamde voor zichzelf

Hoelang is dit geleden? Ben je nog steeds verliefd op hem? Was hij zenuwachtig omdat hij ook verliefd was op jou? Gaan jullie ooit samen komen?!
Sorry voor dit kruisverhoor, maar heb zoo veel vragen na deze cliffhanger :scream:

19 likes

Hahaha nou helemaal niet is overdreven, de drummer woont in Nijmegen ofzo, maar de rest gewoon in zeeland

3 likes

Ja, was ook de drummer!

Hahaha ja het klonk echt alsof er 's avonds om 20 uur als je net met je kopje koffie het journaal zit te kijken opeens een man aanbelt:
“Ja goedenavond mevrouw! Schikt het even? Ja? Mooi. Nou ik zit dus in een band, en als wij optreden steunen we ook lokale projecten.”
@sjern: “O en welke band is dat dan wel niet?”
“Bløf. Nou fijne avond verder he!”

44 likes

Vinnik wel erg viva-achtig van je

Stop de vivaficering!!! Waar is m’n zwaailichtgif

1 like

Nee het is niks geworden, maar ik denk dat hij mij ook leuk vond, of hij is misschien sowieso een beetje verlegen, ik was ook misschien een beetje overdressed voor hem, ik weet het niet. Het was in December

1 like

Ik las dit dus echt op de toon van:

Nu heb ik dit waarschijnlijk de komende dagen in mijn hoofd :woman_shrugging:

5 likes

Hahahahahaha ik ga stuk. Maar dit was wel precies hoe ik het voor me zag toen ik @Sjern haar bericht las hahaha. Ik dacht dat bløf dan voor hun concert nog even langs huizen ging om geld op te halen ofzo.

2 likes

Oke, ik ben er wel klaar voor om dit te delen.
Een tijd terug zat ik bij een belangrijk panel (kan niet meer zeggen ivm privacy). Ik was daar soort van per ongeluk terecht gekomen tussen allemaal omhooggevallen balletjes en strebers. En ik dus. Ik had geen idee wat ik daar deed, en dat gevoel deelde ik met iedereen daar. Ik was ook nog eens de enige Nederlandse.
We hadden dus een overleg omdat we naar de minister zouden gaan. Het was echt superformeel dus, iedereen in pak, vrouwen in jurk enzovoort. Ik was alleen te laat omdat ik daarvoor een tentamen had, maar dat zou geen probleem zijn.
Dus ik zat binnen, en iedereen zat in een kring. Ik probeer niemand aan te kijken, maar voel de blikken van rondom prikken op mijn beschaamde gezicht. Ik probeer zo snel mogelijk te zitten, zo onopvallend mogelijk. Alleeeeeen had ik de situatie een beetje verkeerd ingeschat, er waren namelijk bureaustoelen met wieltjes waarop we zaten. Op het moment dat ik wil zitten, rolt die stoel onder me vandaan.
Dus daar zat ik dan, op de grond, tussen alle mannen in pak. Ik begon maar gewoon keihard te lachen, want ja wat moet je. En iedereen keek me toen aan, maar NIEMAND LACHTE MEE!!!
Dus ik word nog roder en pers er nog een schaapachtig ha ha ha uit, voordat ik ging zitten. Met succes deze keer.

Maar dit was echt zo ongemakkelijk. Ik voel het nog steeds.

Edit: Ik was ook nog eens 18, terwijl de rest echt ver in de twintig was.

92 likes

Niet direct een specifiek ongemakkelijk moment, maar wat ik nu ongemakkelijk vind in dat hele thuiswerken met alleen audio is dat dingen in de conversatie soms zo blijven hangen? Dan is het zo ongemakkelijk stil in een meeting en zo ok…? Iemand?

Ok ik kan dit niet goed verwoorden (zelfde ongemakkelijke gevoel)

4 likes

Haha, en zijn dit overburen die dit komisch vinden en het als een grapje appen, of was het passief agressief?

1 like