Ongemakkelijke momenten #2

Ik heb de info even aangepast naar het volledige verhaal. :blush:

1 like

Amen.

Mijn man heeft een bouwbedrijf en hoe vaak mensen hem wel niet in zijn bus een broodje laten eten, of met super heet weer zelf een ijsje voor de neus van de mannen gaan zitten eten terwijl ze aanwijzingen geven of ĂŒberhaupt met de neus omhoog aankijken want het zijn ‘toch maar’ bouwvakkers. Het is echt triest. Een collega van hem heeft een darmprobleem (als in, als hij moet, dan moet hij nu) en het is dus weleens voorgenomen dat mensen hem niet naar het toilet wilde laten gaan en hij dus echt in de bosjes is gaan zitten.

Behandel elkaar met respect.

22 likes

Ahhhhh daar is het: de context die je eerste post wat menselijker maakt, maar die je pas veel later geeft! Als ik op een dag verdwijn van het forum dan is het wel om de reden dat mensen fucking altijd relevante informatie er niet bij geven, wat een ergernis :’)

30 likes

Haha ja zou goed kunnen dat het er later bij wordt verzonnen. Maakt het alleen maar nog irritanter :mad:

5 likes

Wat mij dus heel vaak verbaasd bij werkzaamheden in/rond huis: als ze helemaal niet naar de wc hoeven! Ik moet echt zo vaak op een dag even, en pas waren hier 4 mannen van 9 tot 6 en maar 1 wilde even gebruik maken van het toilet! Dan vraag ik me ook af of ze niet “durven” oid, of dat ze gewoon niet zon zwakke blaas hebben als ik haha.

5 likes

Ja ik denk een combinatie van haha, als ik voor mijn man mag spreken is het ook vaak gebrek aan tijd hoe raar dat ook klinkt. Hij komt weleens thuis en dan blijkt dat hij nog niets gegeten heeft. Het is vaak nog even snel dit tussendoor, dan belt er een klant of werknemer etc. Het zijn harde werkers en we hebben ze hard nodig, zeker met het woningtekort, dus extra waarderen die hap!:stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Oh ik ga tijdens werktijden eigenlijk ook niet vaak naar het toilet. Misschien 1x voordat ik naar huis ga zodat ik onderweg niet hoef.

3 likes

Nouja wc’s stinken nu eenmaal soms, dat hoort bij hun functie. Plas en tampons stinken er ook weleens. Ik hoef daar niet elke keer voor gewaarschuwd te worden met details wie wat wanneer doet en hoe dat gaat ruiken. Het is nu eenmaal zo, en hoelang zit je daar nu helemaal

6 likes

Anders reageer je gewoon even direct op mij dan via een ander mij te betichten dat ik het verzin om beter uit de verf te komen. En in dit geval vind ik stank erger dan het remspoor. Die poets je wel weg met chloor. Maar een compleet meurende gang omdat er niet gespoten wordt terwijl de bus recht voor zn neus staat en ik dus letterlijk in een strontlucht sta te sprayen en te poetsen vind ik niet heel erg fijn zo op eem vrije dag.

Schromelijk overdreven wel, of ik weet niet wat er met jouw wc is lol misschien moet je daar ook even een loodgieter naar laten kijken, maar o wee als ie dan ook nog poept hĂš!
Want joh de lucht is met een minuut of 10 wel weggetrokken hoor daar hoeft je vrije dag niet van naar de knoppen te zijn.

8 likes

Was het maar met 10 minuten weg. Maar kom op, tot 4 keer toe. Is het dan heel erg raar dat ik bedenkenlijk kijk en me afvraag of ik zin heb om het voor de 5e keer te moeten doen? Ik vind van niet.

3 likes

Als het om enkel de stank ging, wat je eerst aangaf, ja dan vind ik dat raar.

1 like

Ligt er echt aan welke spray je gebruikt ook. Sommige maken het inderdaad alleen maar erger.

1 like

Ja ben ik wel eens, maar als de onderlinge omgang blijkbaar zo is dat mensen tegen elkaar zeggen: hey ik heb even wat langer nodig, moet iemand anders nu erg nodig? Ga dan snel,
Ja oké ook tof

2 likes

kan hij een werkuur voor aanrekenen!

3 likes

Mensen kunnen toch gewoon wat vergeten? Of moeten we allemaal perfect zijn hier?

2 likes

Het is een goede dag op 't forum vandaag

40 likes

Bij de meeste mensen wordt hun humeur beter als de zon schijnt maar daar doet het forum niet aan mee geloof ik

5 likes

De zon schijnt, tampons zitten scheef, in het lentetopic worden pompoenmokken geruild voor tulpenmokken. De natuur heelt.

31 likes

Oplossing; ventilatie op je wc met een externe knop die je op standje turbo kan zetten als jij of anderen gaan poepen :heart:

6 likes