Ongemakkelijke momenten #2

Nouja wc’s stinken nu eenmaal soms, dat hoort bij hun functie. Plas en tampons stinken er ook weleens. Ik hoef daar niet elke keer voor gewaarschuwd te worden met details wie wat wanneer doet en hoe dat gaat ruiken. Het is nu eenmaal zo, en hoelang zit je daar nu helemaal

6 likes

Anders reageer je gewoon even direct op mij dan via een ander mij te betichten dat ik het verzin om beter uit de verf te komen. En in dit geval vind ik stank erger dan het remspoor. Die poets je wel weg met chloor. Maar een compleet meurende gang omdat er niet gespoten wordt terwijl de bus recht voor zn neus staat en ik dus letterlijk in een strontlucht sta te sprayen en te poetsen vind ik niet heel erg fijn zo op eem vrije dag.

Schromelijk overdreven wel, of ik weet niet wat er met jouw wc is lol misschien moet je daar ook even een loodgieter naar laten kijken, maar o wee als ie dan ook nog poept hè!
Want joh de lucht is met een minuut of 10 wel weggetrokken hoor daar hoeft je vrije dag niet van naar de knoppen te zijn.

8 likes

Was het maar met 10 minuten weg. Maar kom op, tot 4 keer toe. Is het dan heel erg raar dat ik bedenkenlijk kijk en me afvraag of ik zin heb om het voor de 5e keer te moeten doen? Ik vind van niet.

3 likes

Als het om enkel de stank ging, wat je eerst aangaf, ja dan vind ik dat raar.

1 like

Ligt er echt aan welke spray je gebruikt ook. Sommige maken het inderdaad alleen maar erger.

1 like

Ja ben ik wel eens, maar als de onderlinge omgang blijkbaar zo is dat mensen tegen elkaar zeggen: hey ik heb even wat langer nodig, moet iemand anders nu erg nodig? Ga dan snel,
Ja oké ook tof

2 likes

kan hij een werkuur voor aanrekenen!

3 likes

Mensen kunnen toch gewoon wat vergeten? Of moeten we allemaal perfect zijn hier?

2 likes

Het is een goede dag op 't forum vandaag

40 likes

Bij de meeste mensen wordt hun humeur beter als de zon schijnt maar daar doet het forum niet aan mee geloof ik

5 likes

De zon schijnt, tampons zitten scheef, in het lentetopic worden pompoenmokken geruild voor tulpenmokken. De natuur heelt.

31 likes

Oplossing; ventilatie op je wc met een externe knop die je op standje turbo kan zetten als jij of anderen gaan poepen :heart:

6 likes

Ja, zoals de wcspray bijvoorbeeld!

5 likes

Nou laten we het er dan maar op houden dat ik een klaagwijf ben die niet tot 5 keer toe in de stank wil zitten (en liever ook geen remsporen weg wil moeten halen) van een vreemd persoon op mijn eigen plee.

4 likes

:poop:

9 likes

Ik snap je reactie wel hoor. Dat is inderdaad ook zo maar vond het zelf wel fijn dat het gevraagd werd. Als ik mag kiezen zit ik liever niet in de stank dus ik vond het wel fijn. Het was ook een heel hecht clubje waar ik toen werkte en dat scheelt misschien ook wel. En inderdaad je weet dat iemand poept als die langer zit maar ik bedoelde met mijn post dat het daar gewoon zo normaal was om te benoemen, dat is niet overal en er heerst toch een soort taboe op ofzo

Edit: @Lemongrab: wij hoefden het niet in detail te weten maar meer van zoals @EllaFitzgerald zegt: jongens heb hem wat langer nodig, iemand nog plassen? En inderdaad wc’s stinken nou eenmaal maar als je het hierdoor kan beperken? Ik vond het iig wel chill

6 likes

En een leugenaar!

Ik doe dit ook met vriendinnen als we op vakantie/weekend weg zijn. Vooral omdat de meeste van ons moeite hebben om te gaan als we niet thuis zijn, dus daarmee weet de rest ook van wij wachten wel even buiten de hotelkamer of zo.

2 likes

Dikke tip: een lucifer aansteken na het poepen neemt de geur meteen weg.

9 likes