Hoezo moet zij zich ongemakkelijk voelen… hij zat fout.
Ja ik vind ook niet dat ze dat moet, maar kan me wel voorstellen dat je dat zo ervaart. Dus dan zou ik wel voor mijn eigen werkgeluk kiezen.
Serieuze vraag, maar is dat echt zo? Hij heeft alleen gevraagd of hij met haar mee naar huis mocht toch? Teringongemakkelijk wel, maar zoiets vragen is toch niet per se grensoverschrijdend oid?
Afhankelijk van de context uiteraard.
Ja de situatie vooraf is natuurlijk nogal van belang en de hele context er omheen, de toon waarop hij het vroeg, flirterig gedrag vooraf etc. Maar hoe ik haar post lees vind ik het vrij heftig om naar HR te stappen en misschien iemands carrière hiermee te schaden, terwijl hij het “netjes” vroeg.
Maar @Fukaeri als het helemaal niet netjes was en je je er geïntimideerd bij voelde: vooral wel doen hoor! Ik zeg dit omdat ik door je post het idee kreeg dat je het vooral awkward vond en niet té vervelend. Maar wil inderdaad ook niks invullen zoals @anon50301661 zei.
Sta je gezellig bij de bakker te kletsen over je katten. Is er een vies oud mannetje dat zegt dat hij wel van poesjes houdt. ga koffie drinken bij de Hema alsjeblieft.
Laten we zo’n heilige plek niet bezoedelen met dit soort ranzige streken
Blijf maar lekker binnen in je eigen huis met je vuilpraterij. Hopelijk is eruit gezet?
Nee. Alleen de bakker zei wel dat het een foute grap was.
Net met mijn 3 maanden oude baby bij het consultatiebureau geweest voor vaccinaties en toen ik weer richting huis liep met een nog huilende baby in de wagen kwam er een groepje jongens van een jaar of 10-12 op de fiets langsrijden. 1 draait zich om en roept “lekker kontje heeft u mevrouw!”. Alsof dat nog niet ongemakkelijk genoeg was riep ik “dankjewel, jij ook!” terug . Waaaaarom zeg ik dit soort dingen.
Komt ook nog bij dat mijn kont al van kinds af aan een onzekerheid van me is (aanwezige kont in de tijd dat dit niet “in” was en kinderen kunnen heel gemeen zijn) en ik me (met ook nog wat restkilos van de zwangerschap) serieus afvraag of het sarcastisch was bedoeld . What’s wrong with me. Dit was weer genoeg ongemakkelijkheid voor de rest van mn verlof.
Nou die gore lui komen daar al
Bron: ik die 14 was en aan het werk bij de taart en rookworst en toen opmerkingen kreeg als “je mag mijn worst ook wel vasthouden”
Ik vind je reactie eigenlijk best ad rem! Niks om je voor te schamen.
Hahah nou het feit dat ik dit zei tegen een kind maakte me toch wat ongemakkelijk
Aan de telefoon met de klantenservice van PostNL. Ik ben al niet erg dol op bellen, maar deze mevrouw had een enorm accent (hoezo neem je zo iemand aan voor telefoonwerk) en het gesprek lukte gewoon echt niet.
Mevrouw: munsnof hufirnie fieruif?
Ik: Sorry ik versta u niet goed
Ik: Kunt u dat nog eens herhalen?
Ik: Sorry ik versta het echt niet.
Ik: Het spijt me maar ik begrijp gewoon niet wat u zegt
Ik: Ik ga nu denk ik maar ophangen…
Ze deed ook geen enkele moeite om het anders te formuleren ofzo
Ik probeer hier heel hard iets van te ontcijferen
Mijn slof hoeft hier niet voor uit?
Woooooow!
Heb je ze ook gekocht?
Oeeeh foto?
Ik had ook altijd vierkante oorbellen. Waren ook heel mooi
Wel echt gek dat ze haar eigen product afkraakt
Ohhhhhh heeeeeel tof!!!
Veel plezier er mee!
Maar ik vind ze wel mooi!!!
Ik zou graag een meest slechte verkoperaward in het leven willen roepen voor deze mevrouw
misschien was het wel een verkooptruc hehe