Nee. Alleen de bakker zei wel dat het een foute grap was.
Net met mijn 3 maanden oude baby bij het consultatiebureau geweest voor vaccinaties en toen ik weer richting huis liep met een nog huilende baby in de wagen kwam er een groepje jongens van een jaar of 10-12 op de fiets langsrijden. 1 draait zich om en roept ālekker kontje heeft u mevrouw!ā. Alsof dat nog niet ongemakkelijk genoeg was riep ik ādankjewel, jij ook!ā terug . Waaaaarom zeg ik dit soort dingen.
Komt ook nog bij dat mijn kont al van kinds af aan een onzekerheid van me is (aanwezige kont in de tijd dat dit niet āinā was en kinderen kunnen heel gemeen zijn) en ik me (met ook nog wat restkilos van de zwangerschap) serieus afvraag of het sarcastisch was bedoeld . Whatās wrong with me. Dit was weer genoeg ongemakkelijkheid voor de rest van mn verlof.
Nou die gore lui komen daar al
Bron: ik die 14 was en aan het werk bij de taart en rookworst en toen opmerkingen kreeg als āje mag mijn worst ook wel vasthoudenā
Ik vind je reactie eigenlijk best ad rem! Niks om je voor te schamen.
Hahah nou het feit dat ik dit zei tegen een kind maakte me toch wat ongemakkelijk
Aan de telefoon met de klantenservice van PostNL. Ik ben al niet erg dol op bellen, maar deze mevrouw had een enorm accent (hoezo neem je zo iemand aan voor telefoonwerk) en het gesprek lukte gewoon echt niet.
Mevrouw: munsnof hufirnie fieruif?
Ik: Sorry ik versta u niet goed
Ik: Kunt u dat nog eens herhalen?
Ik: Sorry ik versta het echt niet.
Ik: Het spijt me maar ik begrijp gewoon niet wat u zegt
Ik: Ik ga nu denk ik maar ophangenā¦
Ze deed ook geen enkele moeite om het anders te formuleren ofzo
Ik probeer hier heel hard iets van te ontcijferen
Mijn slof hoeft hier niet voor uit?
Woooooow!
Heb je ze ook gekocht?
Oeeeh foto?
Ik had ook altijd vierkante oorbellen. Waren ook heel mooi
Wel echt gek dat ze haar eigen product afkraakt
Ohhhhhh heeeeeel tof!!!
Veel plezier er mee!
Maar ik vind ze wel mooi!!!
Ik zou graag een meest slechte verkoperaward in het leven willen roepen voor deze mevrouw
misschien was het wel een verkooptruc hehe
Weer eens wat anders dan een verkoper die je van alles wil aansmerenš
Hahaha nu je het zegt⦠voor mensen die spullen zielig vinden (zoals ik) werkt dit vast en zeker wel.
Hahahaha ik vond het ook al zielig
Note to self: man is niet op de hoogte van inside forumgrapjes.
Als hij lief aan de dreumes (die gelukkig nog geen woorden herhaalt) vraagt of ze Piet op het dak heeft gehoord vannacht, is āwat een kankermongoolā geen gepaste reactie.
Er werd een groepsfoto gemaakt van mij en mijn medecursisten. Toen zei de persoon die de foto maakte āen nu ƩƩn en dan helemaal gekā. Ik stond tussen twee personen in met mijn armen achter hun langs. Dus ik dacht Waa hoe doe ik nu āiets geksā. En toen deed ik dus dit , maar dan echt heel lelijk. En de anderen gingen gewoon ācute gekā
Dus die persoon die het maakte keek naar de foto en zei (gelukkig) nee deze is niet goed. Had ik een tweede poging om een ākijk ons lekker gek zijnā houding aan te nemen.