Weer eens wat anders dan een verkoper die je van alles wil aansmerenš
Hahaha nu je het zegt⦠voor mensen die spullen zielig vinden (zoals ik) werkt dit vast en zeker wel.
Hahahaha ik vond het ook al zielig
Note to self: man is niet op de hoogte van inside forumgrapjes.
Als hij lief aan de dreumes (die gelukkig nog geen woorden herhaalt) vraagt of ze Piet op het dak heeft gehoord vannacht, is āwat een kankermongoolā geen gepaste reactie.
Er werd een groepsfoto gemaakt van mij en mijn medecursisten. Toen zei de persoon die de foto maakte āen nu ƩƩn en dan helemaal gekā. Ik stond tussen twee personen in met mijn armen achter hun langs. Dus ik dacht Waa hoe doe ik nu āiets geksā. En toen deed ik dus dit , maar dan echt heel lelijk. En de anderen gingen gewoon ācute gekā
Dus die persoon die het maakte keek naar de foto en zei (gelukkig) nee deze is niet goed. Had ik een tweede poging om een ākijk ons lekker gek zijnā houding aan te nemen.
Ik denk een peaceteken en duckface ofzo
Oow, lekker gek
Heb ook zoān bloedhekel aan als iedereen ālekker gekā zān armen in de lucht gooit want dan staat opeens de helft van de mensen zonder gezicht op de foto
Canāt take her anywhere!
Ik was deze heeeelemaal vergeten, wat een lekkere reminder aan dat verhaal inderdaad
Een collega waar ik helemaal niet zoveel contact mee heb probeerde net een soort mop aan me te vertellen, maar ik ben daar zo slecht in. Snapte de clou ook niet, tenminste niet wat er grappig aan was. Doet ie nooit meer denk ik.
Ik blijf het steeds wat pijnlijk vinden dat juist hier zoveel mensen dit grappig vinden. Want:
- Mongool
- Kanker
Ik vind t niet daarom grappig. Maar omdat zoiets heftigs ineens totaal onverwachts uit de mond van een klein kind komt.
Terwijl je verwacht dat hij dol enthousiast āHey daar loopt piet.ā Zou roepen.
Ik had teringlijer. Iets waar ik mensen hier nooit over hoor ook grappig gevonden.
Dit doet me eraan denken dat mijn zusje (super schattige peuter met van die grote blauwe ogen) een keer āmoven, klootzak!ā tegen een man in de supermarkt zei omdat ie in de weg stond.
Ja snap ik hoor, maar het steekt toch dat dit een forumgrap is geworden, juist op een forum waar we grotendeels proberen om correct te zijn als het gaat om minderheidsgroepen, mensen met een beperking ed.
Ik denk namelijk dat er bij bepaalde andere scheldwoorden meer mensen over waren gevallen, maar dat is een aanname natuurlijk.
Hier alvast de discussie, dan hoeven we hem niet opnieuw te voeren:
Dat gebeurt elke ouder toch wel een keer. Uiteraard de uitzondering daargelaten.