Hahaha ik wil echt weten wat de reactie was
Ik heb gehuild van het lachen bij deze foto
Hahahhahaha, geweldig
Ik heb dit ook een keer meegemaakt, alleen toen was het mijn telefoon.
Een collega had zelfs mijn telefoon vast om een foto te bekijken toen er zo’n berichtje bovenin het scherm kwam.
Ze gaf hem snel terug en heeft er (gelukkig) nooit meer iets over gezegd, hoewel ik aan haar hoofd kon zien dat ze het gelezen had en ik helemaal rood aanliep.
Ik kwam net dit plaatje tegen op Google en moest aan jou denken
Hahahah computerskills echt top dit plaatje @Usernamenotfound
Maar zou het inderdaad zo dragen, kleuren en outfits wel echt mijn smaak
Mijn collega’s in de call hoorden net de scheetjes van mijn vriend op de wc.
‘Scheetjes’ jaaaaaaaja
Dat klinkt wel heel ongemakkelijk. Maare ze leken tenminste op elkaar. Straks was het een wereld van verschil dan voel je je naast ongemakkelijk vast ook nog dommig
Vind een relatie hebben met je neef nog eerder één groot ongemakkelijk moment dan jouw opmerking hoor!
En zij kwam uit Volendam? Dit lijkt me inderdaad super ongemakkelijk, maar ik kan me eigenlijk ook geen situatie voorstellen waarin het normaal is om te daten met je neef.
Ik was een tindermatch met de tantezegger van mijn nicht🙈. Wel “koude” kant zegmaar, maar dat vond ik al echt raar.
Ik vind dit dan best wel een lelijke oplossing haha, wat een stom afstandelijk woord
Ik ben ook Fries en ik wist niet dat dit een frisisme was😭. Ik ben benieuwd hoeveel Friese woorden ik nog meer gebruik zonder dat ik het doorheb.
Hahaha love frisismes. Ook eerder gehoord: ‘ik wilde je ‘s nachts even aankruipen’ en ‘de hond is weer uitgenaaid’
Edit: oh en ‘mag ik bij jou uit van huis gaan?’
Schattig, maar ik snap dat het ook pijnlijk is. Wat vond het meisje er zelf van? Als ik dat meisje was, dan zou ik jouw actie eigenlijk wel kunnen waarderen. Ik zou me dan minder alleen voelen en ik zou het ook leuk vinden dat iemand niet doorhad dat ik die pet droeg om iets naars te verbergen. Maar dat is uiteraard heel persoonlijk.
Ach, je bedoelde het tenminste niet negatief of pesterig! Je zou het ook nog als een bepaalde vorm van solidariteit kunnen zien, haha.
Ik verbeterde net mijn collega, dat het woord buschauffeur met dubbel s moest zijn
Dat is iets heel anders