Ongemakkelijke momenten #2

Ik voel gewoon haar ongemak :sweat_smile:

Ja en ik wil eigenlijk een soort van tegen haar zeggen van ‘joh, you do you ik zeg niks tegen niemand’ maar het was zo ongemakkelijk dat ik er uberhaupt niet over kan beginnen hahaha.

4 likes

Ik denk dat je er beter niet meer over kan beginnen en gewoon doet alsof het nooit gebeurd is. Dat zou ik willen als ik haar was geweest :sweat_smile:

5 likes

O nee zeker, dat was ik ook absoluut niet van plan, maar ergens denk ik dat ze zich schaamt tegenover mij, terwijl ik er niet per se heel veel van vindt, dus van mij hoeft ze zich niet te schamen haha.

Hahaha ik wil echt weten wat de reactie was :joy:

1 like

Ik heb gehuild van het lachen bij deze foto :joy:

6 likes

Hahahhahaha, geweldig :laughing:

1 like

Ik heb dit ook een keer meegemaakt, alleen toen was het mijn telefoon.
Een collega had zelfs mijn telefoon vast om een foto te bekijken toen er zo’n berichtje bovenin het scherm kwam.
Ze gaf hem snel terug en heeft er (gelukkig) nooit meer iets over gezegd, hoewel ik aan haar hoofd kon zien dat ze het gelezen had en ik helemaal rood aanliep.

2 likes

Ik kwam net dit plaatje tegen op Google en moest aan jou denken :joy:
afbeelding

96 likes

leuke outfits, ik vind het wel iets voor @Mimosa !

1 like

Hahahah computerskills echt top dit plaatje @Usernamenotfound

Maar zou het inderdaad zo dragen, kleuren en outfits wel echt mijn smaak :grinning:

1 like

Mijn collega’s in de call hoorden net de scheetjes van mijn vriend op de wc.

33 likes

‘Scheetjes’ jaaaaaaaja

1 like

Dat klinkt wel heel ongemakkelijk. Maare ze leken tenminste op elkaar. Straks was het een wereld van verschil dan voel je je naast ongemakkelijk vast ook nog dommig :wink:

Vind een relatie hebben met je neef nog eerder één groot ongemakkelijk moment dan jouw opmerking hoor!

79 likes

En zij kwam uit Volendam? Dit lijkt me inderdaad super ongemakkelijk, maar ik kan me eigenlijk ook geen situatie voorstellen waarin het normaal is om te daten met je neef.

6 likes

Ik was een tindermatch met de tantezegger van mijn nicht🙈. Wel “koude” kant zegmaar, maar dat vond ik al echt raar.

1 like

Ik vind dit dan best wel een lelijke oplossing haha, wat een stom afstandelijk woord

4 likes

Ik ben ook Fries en ik wist niet dat dit een frisisme was😭. Ik ben benieuwd hoeveel Friese woorden ik nog meer gebruik zonder dat ik het doorheb.

1 like

Hahaha love frisismes. Ook eerder gehoord: ‘ik wilde je ‘s nachts even aankruipen’ en ‘de hond is weer uitgenaaid’

Edit: oh en ‘mag ik bij jou uit van huis gaan?’

1 like