Ik heb hier echt lang over nagedacht maar snap het nog steeds niet. Is tantezegger wat niece/nephew zou zijn in het Engels?
Schattig, maar ik snap dat het ook pijnlijk is. Wat vond het meisje er zelf van? Als ik dat meisje was, dan zou ik jouw actie eigenlijk wel kunnen waarderen. Ik zou me dan minder alleen voelen en ik zou het ook leuk vinden dat iemand niet doorhad dat ik die pet droeg om iets naars te verbergen. Maar dat is uiteraard heel persoonlijk.
Ach, je bedoelde het tenminste niet negatief of pesterig! Je zou het ook nog als een bepaalde vorm van solidariteit kunnen zien, haha.
Ik verbeterde net mijn collega, dat het woord buschauffeur met dubbel s moest zijn
Dat is iets heel anders
Volgens mij mag je het officieel ook als algemeen woord voor broer/zus gebruiken!
Maar zou ik inderdaad niet doen omdat de andere betekenis bekender is.
Hahahah mijn god als mijn vriend dit ooit zo zou verwoorden zou ik spontaan opdrogen hoor. D.A.P. dan. Klussen ook echt hahah
Wat is d.a.p. Volgens Google een handshake.
tegenovergestelde van een wap
Precies hahah een dry ass p*ssy. Heel flauw sorry
Omg staat wap voor wet ass pussy? Ik voel me super out of touch met de wereld ofzo en ik hoor de hele tijd iets over een wap challenge maar elke keer als ik die Amerikanen op Fb vraag wat het is kreeg ik geen antwoord
Al snap ik dan nog niet wat de challenge is
Je danst de choreo na.
Ik zit op kantoor en mijn collega zit te schelden over één van onze chauffeurs, maar die chauffeur zit toevallig ook op kantoor en mijn collega heeft dat dus niet gezien. Heel ongemakkelijk dit.
Vanmiddag gaf ik les aan havo 5 toen een jongen uit die klas aan mij vroeg of ik plakband had. Dus ik rommelde even in mijn tas, maar ik had het niet. Toevallig greep ik op de bodem een sample van dagcrème dat ik waarschijnlijk ooit uit een tijdschrift heb gescheurd. Zo’n vierkant folietje, maar dan zilverkleurig:
Dus ik zeg voor de grap: ‘nee, geen plakband, ik heb alleen dit voor je, hahaha’ en ik hield het omhoog. Toen zag ik dat hij heel geschokt keek, dus ik zei: ‘wat is er?’
Zegt hij: ‘Is dat een condoom?’
Ik: NEE, OMIJNGOD HET IS EEN DAGCRÈMESAMPLE’.
Gelukkig moesten we daarna samen heel hard lachen. Dit had zo verkeerd kunnen aflopen voor m’n carrière als het misverstand niet meteen was opgelost😅
Hahahah ohhh stel hij had het niet gezegd en alleen gedacht.
Was het heel de school door gegaan dat jij een condoom liet zien aan een leerling.
Ja, dit was echt rakelings langs de afgrond.
Ik cringe als ik eraan denk hoe dit alternatief had kunnen eindigen🥵
Ik voel gewoon plaatsvervangende cringe, gelukkig is het snel opgelost!
Ik had in 3 havo een Duitslerares die altijd een grote leren tas bij zich droeg. Leek wel een hutkoffer. En zij was echt een beetje neurotisch ofzo en letterlijk elke les als we dan zelfstandig aan de slag moesten ging zij die heeele tas uitpakken en opnieuw indelen. En dan kwam er ook echt een tandenborstel tevoorschijn, tampons, cremetjes, balsems, condooms. Volgens mij kon ze wel een week overleven uit die tas als ze niet thuis zou komen
Was haar achternaam Poppins?
Dit is niet mijn trotste moment maar ik moet aan Harry Potter tijdens dat tovertoernooi denken en dat daar die ene docent toen het hele jaar verstopt z’n hutkoffer lag en een doodeter toen steeds wissel drank nam om hem na te doen.
Niet dat ik denk dat jouw Duits docent een immitator was, maar toch.
Het is echt jaren geleden dat ik de Nederlandse benamingen hiervan hoor. Heel toevallig ben ik nu de (Engelse) luisterboeken van HP aan het luisteren en was ik net klaar met dit boek haha.