Ongemakkelijke momenten #2

Ik heb zo’n scheermesjes abonnement van dat ene merk dat iedereen door de strot gedrukt werd op social media🤪 en daar krijg je dus eens in de zoveel tijd een pakketje van met nieuwe mesjes. Daar zitten dan ook stickers bij en mijn dochter mag die altijd hebben. Het thema van die stickers is uiteraard gerelateerd aan het merk.

Nu had zij een vriendenboekje van een vriendje uit haar klas meegekregen en blijkbaar heeft ze die stickers daar dus ingeplakt. ‘I like my fluff’ en ‘hairy like a woman should be’ of iets in die richting.

Ze heeft ‘m alweer teruggegeven en snapte niet waarom ik vanmiddag bij thuiskomst zo hard moest lachen hahaha

179 likes

Ik denk dat ik mega saai ben?

Mijn stagiaire is op het werk al 2x in slaap gevallen…

37 likes

Haha ik heb hier echt keihard om gelachen. Die jongen gaat over 20 jaar of zoiets verhuizen en denkt dan hee leuk mijn vriendenboekje, ff lezen. En dan ziet hij die stickers :rofl:.

15 likes

Nieuw werk, veel nieuwe collega’s en blijkbaar teveel namen om te onthouden :smiling_face_with_tear:

4 likes

he dit zijn teksten van een merk scheermesjes? Beetje het tegenovergestelde van waar ze voor in het leven geroepen zijn toch :joy:

20 likes

Haha ja beetje tegenstrijdig vond ik ook al😅

17 likes

Ik ben nieuw op het forum en lees tot nu toe alleen mee (dit is letterlijk mijn eerste bericht). Alleen lees ik vaak op mijn telefoon, waardoor ik bij het omlaag scrollen steeds langs het hartje veeg en dan per ongeluk allemaal random posts like en meteen weer unlike… voelt elke keer weer ongemakkelijk :sweat_smile:

14 likes

Joh dit heeft echt iedereen

24 likes

Een klant op werk vroeg of hij het toilet mocht gebruiken, maar toen hij er vanaf kwam stond ik een beetje op standje autopiloot, en vroeg ik hem:’ Is het gelukt?’. Hij kijkt me een beetje vreemd lachend aan en zei’ Ehmm ja hoor…’. en toen moest ik ook heel stom lachen omdat ik het zo’n rare vraag vond van mezelf. Alsof het een jongetje van 5 was ofzo hahaha.

44 likes

Oooh dat is toch een opluchting :sweat_smile:

3 likes

Nog even een echt ongemakkelijke dan. Op mijn werk zou een collega meer uren gaan werken na het afronden van haar opleiding. Ik had dit met iedereen besproken, het was algemeen bekend. Dacht ik.
In een overleg over komende projecten noemde ik het terloops: ‘omdat x meer uren gaat werken vanaf dan en dan…’
X: ‘huh?!’
Bleek dus dat ik het inderdaad met iedereen had besproken BEHALVE met haarzelf blijkbaar, in elk geval niet op zo’n duidelijke manier dat ze begreep dat dat de bedoeling was. Echt heel awkward. Zeker omdat er nog iemand bij het overleg zat die die uren ook graag had willen hebben.
Ze vonden het zelf allemaal niet zo erg maar ik schaamde me wel :grimacing:

28 likes

Aah snap het gevoel maar dat is de fout van anderen, die hadden duidelijker moeten zeggen dat zij het zelf nog niet wist.

Vorige week had ik een moment dat nog regelmatig door m’n hoofd vliegt. Ik had een ontmoeting met een aantal hooggeplaatste personen. Er waren heel veel mensen, ik was helemaal overweldigd en in plaats van ‘hallo’ of ‘prettig kennis te maken’ zei ik ‘dankjewel’. En in de setting was het al helemaal ongemakkelijk, ik durfde er ook geen luchtige opmerking na te plaatsen om mezelf te verbeteren ofzo. :sweat_smile:

8 likes

Hoe konden de anderen dat weten?

Dat konden ze niet weten idd, ik ben de leidinggevende van deze mensen dus ik was wel echt verantwoordelijk :face_with_peeking_eye:

4 likes

He maar hoe kan dat dan? Je kunt toch niet eenzijdig bepalen dat iemand meer gaat werken? Of nouja zonder overleg

4 likes

Nee, natuurlijk kan dat niet, en ik dacht dan ook echt dat ik het met haar besproken had, ik zou het nooit zonder overleg aan iemand opleggen. Maar ik was blijkbaar in alle hectiek toch vergeten haar zelf ook even mee te nemen in mijn idee :sweat_smile:
Ik zit nog maar kort in deze functie en de eerste maanden waren enorm chaotisch, dat heeft niet meegeholpen.

7 likes

Oeps! Nouja beginnersfout dan maar haha

5 likes

Nou ik kan me weer melden :joy: Gisteren had ik wat laten vallen op een krappe plek tegen een parkeerplaats aan dus ik moest op die krappe plek even bukken. Dus ik voel dat ik met mijn kont tegen een autoruit aan zit, maar dacht bij mezelf:’ Ahhh joh boeie, het is niet alsof er iemand in zit ofzo’. En toen ik even later achterom keek was dat dus wel zo :smiling_face_with_tear: Het was echt zo’n IR baboon moment dat ik met mijn reet tegen die autoruit aan stond hahaha.

34 likes

Mijn klasgenoot begon er net over dat ze me voorheen altijd tegenkwam in de trein en tegenwoordig nooit meer. Dus ik zo van ‘jaaaaa bijzonder hè hihaho’.

Ik sta expres achter een pilaar aan de andere kant van het perron om haar te ontlopen. Vind haar persoonlijkheid best wel vreselijk vervelend hahahah

199 likes

Kedeng kedeng kedeng kedeng

6 likes