Ongemakkelijke momenten #2

Ik had een collega die dit altijd bij mij deed terwijl ik niet eens met haar wilde fietsen. Het is ook ongemakkelijk om die andere persoon te zijn want net of je dat niet doorhebt.

2 likes

Is toch ook best begrijpelijk dat je niet elke keer reageert, waarschijnlijk stuurt ze al haar klanten eens in de zoveel tijd dezelfde aanbieding.

Zodra ik ooit 200 euro per maand betaal aan de sportschool weet mijn vriend gelijk dat ik seks heb met mijn trainer.

12 likes

Hahaha vreselijk maar wel chill dat hij (of zij) het gewoon droog benoemt, kan je er in ieder geval nog samen om lachen :joy: niks erger dan zo’n bedrukkende awkwardness erna lol

9 likes

Ik zat mijn Notes aan te vullen (waar een to do lijstje op stond met: badkamer schoonmaken etc). Ik ging hem even aanvullen met mijn wishlist
 nieuwe schoenen, sport kleding ok, niks interessants. MAAR, toen zag ik dat ik die notes met iemand deelde?? Uit paniek meteen gedelete, en uit de prullenbak ook. Maar nu had ik eigenlijk gehoopt om te zien met wie ik dit deelde want soms deel ik ook dingen met mijn collega’s via notes :sweat_smile: :melting_face:

4 likes

Ik moet ineens denken aan een ongemakkelijk moment dat ik een paar maanden geleden had.

Er was een jongen (denk 28 ofzo) bij mij thuis omdat mn mini snes aan hem had verkocht via marktplaats en hij kwam die ophalen.

Toen herinnerde ik me ineens dat ik nog een snoertje was vergeten klaar te leggen, dus ik trek een la van m’n dressoir open en die jongen stond ook echt vlakbij.

Maar ik was even vergeten dat ik die dag ervoor een vibrator had gekregen en die lag dus in het doosje in die la :sob:.

Hij heeft er niks over gezegd maar ik weet vrijwel zeker dat hij het ook zag en het doosje was niet neutraal zeg maar.

Gelukkig was t iemand die ik daarna nooit meer hoefde te zien of te spreken, maar toch.

Nu kan ik er om lachen, maar op dat moment kon ik echt wel even door de grond zakken.

22 likes

Ik wilde nog net even voor het naar bed gaan van de kinderen een leuk trucje laten zien. Van de week deden we bijv. al het vullen van een bak water en er dan peper bij doen etc. Nu had ik met citroensap een boodschap op een papiertje geschreven om ‘m dan vervolgens boven een waxinelichtje te houden (zodat de boodschap vervolgens dus zichtbaar wordt). Ik was iets te fanatiek waarsch, want het hele papiertje vatte vlam en ik moest snel naar de wasbak rennen om de boel te blussen😅

En nu is mijn hele vinger verbrand en durf ik het niet toe te geven. Mijn man vraagt al een paar keer of het wel gaat en hoe ik toch steeds op dit soort proefjes kom, maar ik ben te koppig om toe te geven terwijl mijn vinger half afsterft😂

De kinderen maar uitgelegd dat dit dus is waarom je niet met vuur mag spelen

40 likes

Vind het wel tof dat je dit aan je kinderen wilde laten zien! Beterschap met je vinger!

6 likes

Awh wat rot van je vinger! Hopelijk voel je er snel minder van, kan zo’n pijn doen.

Maar zo leuk dat je zulk soort dingen aan je kinderen leert, gaan ze echt altijd onthouden. Zo weet ik ook nog dat mijn vader mij leerde een krant in de fik te zetten met een vergrootglas in de zon.

Wat trouwens ook een leuk trucje is, in bad bijvoorbeeld tekenen met whiteboard markers. Vervolgens vul je het bad met water en gaan de getekende dingen ‘zwemmen’. Dit kan ook in een plastic bakje of een bord, super tof!

19 likes

Haha, kijk en dat zijn de momenten die je nooit vergeet!

4 likes

Hahahaha wat kut dat hij elke afspraak bij jou moet schijten
Misschien de volgende afspraak op een andere tijd inplannen?? Misschien zit je elke keer je afspraken in te plannen op de tijd dat hij moet poepen

2 likes

Dus hij ging niet meer?

1 like

Mag hopen van wel en dat het dit x aan het plafond zat. Ben er een beetje klaar mee dat werklieden in en om het huis als tweederangsburgers worden behandeld.

Begrijp me niet verkeerd. Ik ben koningin smetvrees en zou ook niet heel blij zijn als iemand gaat poepen op mijn plee beneden. Maarja, als je moet dan moet je. Zou het ook erg vinden als ik nodig zou moeten en iemand weigert mij of laat me er slecht over voelen.

97 likes

3 straten verderop
 je kan makkelijk even naar je eigen huis om te poepen dan toch?

Edit; te snel gereageerd, ik zat fout.

3 likes

Nou misschien niet? Weet jij veel. Ik heb ook echt wel momenten in mijn leven gaat dat het echt even niet anders kon. Of misschien had hij zo een drukke route dat telkens naar huis rennen teveel tijd kost.

8 likes

Wat een bullshit zeg (no pun intended) is toch gewoon een levensbehoefte, je gaat toch ook niet vragen of iemand even drie straten naar huis loopt voor een glaasje water

19 likes

Sorry maar dit ga je toch niet serieus vragen? ‘Moet je poepen of plassen? Want kakken doe je maar thuis.’ Als mijn werk- of opdrachtgever dit zijn of haar strot uit zou krijgen zou ik weglopen en nooit meer terugkomen. Om je dood te schamen.

49 likes

Laat jij je vrienden ook naar hun eigen huis gaan als ze naar jouw toilet moeten? Of geldt het alleen voor monteurs en andere werkmensen?

4 likes

@Evenveel

Nee jullie hebben gelijk. Je kan het inderdaad niet altijd ophouden, en je kunt dat iemand ook niet ontzeggen en dat is wel onmenselijk. Beetje te snel gereageerd omdat ik het van @Steady ook wel snap dat het echt niet fijn is als je hele toilet stinkt. Maar dat is waarschijnlijk voor die man zelf ook helemaal niet prettig.

1 like

Maar wel fijn dat jullie sowieso geen kennis hebben van eventuele darmproblemen

12 likes

Ahh ja die man zal volgende keer wel drie keer nadenken of ie zal vragen of hij naar de wc mag als hij moet poepen als hij het echt door had.

5 likes