Ik liet gisteren op een vol terras een glas kapot vallen. Kan natuurlijk gebeuren maar ik voelde me een beetje gegeneerd/opgelaten en wilde snel binnen een stoffer en blik vragen. Maar ik kreeg de deur niet open. Duwen, niks, trekken, ook niks. Nog een keer wat harder duwen, nog niks. Drie mannen aan een tafeltje recht naast de deur zagen me worstelen en eentje hield allebei zijn handen zo plat omhoog.
En op de één of andere manier zei ik toen “oh nog harder?” en beukte met m’n schouder vol tegen die deur aan. Was het een schuifdeur die mannen kwamen natuurlijk niet meer bij, zo agressief
Dit is doet me denken aan Emily in Paris ? Denk door het pleintje ofzo. Maar dan de real life versie…
Ik had een Uber besteld en toen hij aankwam gebaarde die man dat hij doof was en toen zei ik: “Oh cool ”
??? Echt why. Hopelijk kon hij niet liplezen.
kan je een mooie efg meet wandelroute van maken
Oke wtf ik scheurde vandaag op werk bij t naar de wc gaan mijn string kapot?! Letterlijk in twee stukken? Toen heb ik de halve dag zonder ondergoed gelopen
Wow deel je gym routine aub
Ik staar vaak recht voor me uit om oogcontact te vermijden bij drukke openbare plekken (ik ben autistisch) en laatst toen mijn vriend al aan het afrekenen was bij de zelfscankassa’s hoorde ik een medewerker goedenavond tegen iemand zeggen toen ik naar mijn vriend liep.
Alleen had ik dus niet direct door dat ze het tegen mij had en pas na twintig seconden toen ik het doorhad, draaide ik me om en groette ik haar op afstand alsnog terug
Huh wtf hoezo zou je meteen denken dat je meekan
Misschien moet je uitleggen: de uitnodiging is voor mij en zonder +1 dus je kan m uit je agenda halen malle meid!!!1
Maar wat verwacht ze zelf uit dat event te halen? Is het voor haar ook nuttig of gewoon interessantdoenerij?
Ik snap je hoor ik zou dit ook echt niet waarderen.
Wow dit is echt bizar. Hoe bedenk je het om dit te doen? Zou in geen miljoen jaar in me opkomen
Tis allemaal wel erg kwetsbaar als je gevoel van eigenwaarde hier vanaf hangt
Ah oke dan wijk ik daarin blijkbaar af. Ik zou mezelf echt niet uitnodigen voor een influencerevenement als ik zelf helemaal geen influencer ben. Maar fijn voor de mensen die dat wel doen dat het blijkbaar kan.
Ja ik heb blijkbaar weinig van dat soort mensen in mijn omgeving. Overdreven, misschien. Maar het boeit me echt veel te weinig om het afgunstig te kunnen noemen.
Maar alsik het goed begrijp heeft ze er zelf niet zo veel mee maar ze wilt er welnaar toe. Dat vind ik best gek. Als ze nou ook in die wereld zit en zoiets heeft van dat wil ik persee ook. Jaa waarom niet. Maar als het niet helemaal je ding is waarom moet je dan mee haha.
@Hectometer is dit niet iets wat zichzelf gewoon oplost? Want jullie staan daar dus straks met 12 man over jullie werk te praten waar jullie jaren in geïnvesteerd hebben om op dit punt te komen. Dan valt zij toch keihard door de mand? Ik denk dat het juist voor haar ongemakkelijk gaat worden. Maar daar heeft ze dan zelf voor gekozen.
Dus lekker laten gaan. Jij hebt daar iets te vertellen, dat is waarom je bent uitgenodigd.
Ja zo lees ik m ook, ik vind het maar apart van die chickita!
@Hectometer Vaag hoor… als je daar bent maar op het event en jezelf focussen idd. En enjoy!
Omg ik had in de auto al mega buikpijn. Dus ik op werk direct naar de wc… ligt het water eraf. Flesje water er doorheen gegooid, hielp niets natuurlijk. Stapels wcpapier erop gegooid en briefjes op elke wc gedaan van ‘niet gebruiken’. Man wat een ongemak. Gelukkig hadden we al snel weer water dus naar die wc gerend om door te spoelen. Eind goed al goed.
Een collega noemt me al een paar weken af en toe bij de verkeerde naam en vandaag ben ik eens gaan vragen waarom, want soms had hij het wel goed. Blijk ik hem al die tijd Sven te noemen terwijl die Arjan heet sorry man.
De overtreffende trap van aanhef expres verkeerd schrijven omdat de ander dat ook doet met jouw naam.
Haha, wel goals dat jij gewoon even vraagt joh wat is dit?