Ik vind het een lekkere geur. Maar ik houd van de geur van een uitgeblazen kaars, benzine etc
Je vette moer.
Het is al dagen goed op het forum
Same
Ja nee dit was niet serieus he. Ik ben team Steady hoor.
Ik zit weer heerlijk om jullie te kakelen.
Lekker fel allemaal
Excuus! Dat is het nadeel van geschreven tekst. Ik dacht eventjes dat je het anders bedoelde.
Nou nu is het wel klaar toch? In het begin was het nog grappig, maar na zoveel negatieve reacties op een relatief onschuldige post wordt het gewoon pesterig vind ik.
Iemand nog een ongemakkelijk moment? Ik zit heel hard na te denken om het onderwerp even te veranderen, maar ik kan zo niks bedenken helaas. En dan lig ik straks weer in bed en besluiten mijn hersenen dan ineens: âhĂ© weet je nog zoân 15 jaar geleden toen je x en z deed, ongemakkelijk hĂš!â Wedden?
Ik wilde gisteren steunend en begripvol vragen wat er met iemand in een rolstoel was maar door een error vergat ik hoi te zeggen en het gesprek in te leiden en vroeg ik als 1e vraag âmag ik vragen wat er met je is?â
Ik heb mezelf voorgesteld aan een nieuwe collega. Dacht ik. Ik werk al 2 jaar met haar op dezelfde afdeling, en herkende haar altijd als die griet met dat mooie lange blonde haar. Bleek vandaag dat dat een pruik was die ze droeg vanwege een haarziekte, en waarvan ze had besloten vanaf vandaag die ziekte en dus haar halfkale hoofd met hier en daar een pluk haar te ownen. En ik herkende haar dus gewoon niet meer. Zo belachelijk genant toen ze zei âehh maar ik ben niet nieuw hoor?â en ik het nog erger maakte door te zeggen âoohh wat erg, ik herkende je niet door je haar of nouja door niet je haarâ.
Heb mijn excuses gemaakt maar kan haar nooit meer normaal onder ogen komen natuurlijk
Hahahaha wat erg Maar het is niet gek hoor. Haar kan een mens zo veranderen! Ik heb ook wel eens een meisje gehad op werk met heel kort haar en ze had nooit make up op. Had ze ineens na een x aantal maanden later een weave + prachtige make up. Toen vroeg ik ook haar naam
Ik herken mn collegas buiten werk met andere kleding bijna niet eens haha.
Heb bij mn vorige werk ook wel eens gehad dat een collega voor de deur stond heb toen tegen een andere collega gezegd âUlg dr staat nu al een klantâ
Ik ga al 10 jaar bij dezelfde vrouw dus die weet ondertussen beter hoe mijn puni en anus er uit zien dan ik
Over het niet herkennen van collegaâsâŠ
Ik heb heel regelmatig nieuwe collegaâs die tijdelijk bij ons werken. Ik ben al niet goed in het onthouden van gezichten dus dat is soms echt lastig. Heb ik een tijdje geleden een hele ochtend met een nieuwe collega zitten praten, inclusief voorstellen, samenwerken, van allerlei dingen doorspreken etc. Dag erna stapte ik het kantoor binnen en zag weer een nieuwe collega zitten. Dus ik stel me voor, waarop ze zei: we hebben gisteren al de hele ochtend samen gewerkt . Was al enigszins gĂȘnant.
Een paar weken later liep ik buiten met een aantal collegaâs en zei ik dat ik het zo lastig vind dat we zoveel wisselende collegaâs hebben en vertelde ik aan een van hen een beetje lacherig dat dit me was overkomen. Waarop ze zei: ja dat was ik .
Voelde me echt lullig, hoewel ik er oprecht alles aan probeer te doen iedereen te herkennen en te onthouden, maar dit bleef maar mis gaan. Praat nu maar gewoon tegen niemand meer
Weet niet of ik na het lezen van deze post nou blij ben dat ik me nog nooit heb laten waxen of dat ik eigenlijk een soort belangrijke levenservaring mis
Dit heb ik ook echt altijd.
De keer dat ik dacht het systeem te hebben gehackt: henk heeft een blauwe blouse met roze bloemen, hans heeft een rood shirt, frank heeft een groene trui, freek heeft een blauw overhemd aan.
Weet je wat er dan de volgende dag gebeurt? Dan hebben ze dus niet hetzelfde aan als de dag ervoor!! En ik had letterlijk nul seconden op hun gezicht gelet en wel de hele dag met ze gewerkt. Werd heel ongemakkelijk.
En een smoelenboek werkt ook niet want iedereen is al 6393030 jaar in dienst en staat er met een veel jongere smoel in
Ik vind daarom teams ook zo handig. Kun je de naam in ieder geval zien staan bij de hoofden. Als het niet op een briefje staat, zoals bij bijeenkomst voor allemaal nieuwe mensen, onthoud ik gewoon je naam niet. Heel genant om dan na weken nog te zeggen âJa jij knikkend naar juiste persoon, sorry ik weet je naam niet meer, had ook een goed ideeâ