Ongemakkelijke momenten #2

Ja, zoals de wcspray bijvoorbeeld!

5 likes

Nou laten we het er dan maar op houden dat ik een klaagwijf ben die niet tot 5 keer toe in de stank wil zitten (en liever ook geen remsporen weg wil moeten halen) van een vreemd persoon op mijn eigen plee.

4 likes

:poop:

9 likes

Ik snap je reactie wel hoor. Dat is inderdaad ook zo maar vond het zelf wel fijn dat het gevraagd werd. Als ik mag kiezen zit ik liever niet in de stank dus ik vond het wel fijn. Het was ook een heel hecht clubje waar ik toen werkte en dat scheelt misschien ook wel. En inderdaad je weet dat iemand poept als die langer zit maar ik bedoelde met mijn post dat het daar gewoon zo normaal was om te benoemen, dat is niet overal en er heerst toch een soort taboe op ofzo

Edit: @Lemongrab: wij hoefden het niet in detail te weten maar meer van zoals @EllaFitzgerald zegt: jongens heb hem wat langer nodig, iemand nog plassen? En inderdaad wc’s stinken nou eenmaal maar als je het hierdoor kan beperken? Ik vond het iig wel chill

6 likes

En een leugenaar!

Ik doe dit ook met vriendinnen als we op vakantie/weekend weg zijn. Vooral omdat de meeste van ons moeite hebben om te gaan als we niet thuis zijn, dus daarmee weet de rest ook van wij wachten wel even buiten de hotelkamer of zo.

2 likes

Dikke tip: een lucifer aansteken na het poepen neemt de geur meteen weg.

9 likes

Ik vind het een lekkere geur. Maar ik houd van de geur van een uitgeblazen kaars, benzine etc

7 likes

Je vette moer.

5 likes

Het is al dagen goed op het forum

6 likes

Same

4 likes

Ja nee dit was niet serieus he. Ik ben team Steady hoor.

1 like

Ik zit weer heerlijk om jullie te kakelen.

12 likes

Lekker fel allemaal

2 likes

Excuus! Dat is het nadeel van geschreven tekst. Ik dacht eventjes dat je het anders bedoelde.

2 likes

download.jpeg

25 likes

Nou nu is het wel klaar toch? In het begin was het nog grappig, maar na zoveel negatieve reacties op een relatief onschuldige post wordt het gewoon pesterig vind ik.

Iemand nog een ongemakkelijk moment? Ik zit heel hard na te denken om het onderwerp even te veranderen, maar ik kan zo niks bedenken helaas. En dan lig ik straks weer in bed en besluiten mijn hersenen dan ineens: “hé weet je nog zo’n 15 jaar geleden toen je x en z deed, ongemakkelijk hè!” Wedden? :joy:

24 likes

Ik wilde gisteren steunend en begripvol vragen wat er met iemand in een rolstoel was maar door een error vergat ik hoi te zeggen en het gesprek in te leiden en vroeg ik als 1e vraag ‘mag ik vragen wat er met je is?’ :rofl:

5 likes

Ik heb mezelf voorgesteld aan een nieuwe collega. Dacht ik. Ik werk al 2 jaar met haar op dezelfde afdeling, en herkende haar altijd als die griet met dat mooie lange blonde haar. Bleek vandaag dat dat een pruik was die ze droeg vanwege een haarziekte, en waarvan ze had besloten vanaf vandaag die ziekte en dus haar halfkale hoofd met hier en daar een pluk haar te ownen. En ik herkende haar dus gewoon niet meer. Zo belachelijk genant toen ze zei “ehh maar ik ben niet nieuw hoor?” en ik het nog erger maakte door te zeggen “oohh wat erg, ik herkende je niet door je haar of nouja door niet je haar”.

Heb mijn excuses gemaakt maar kan haar nooit meer normaal onder ogen komen natuurlijk :sweat_smile:

67 likes

Hahahaha wat erg :joy: Maar het is niet gek hoor. Haar kan een mens zo veranderen! Ik heb ook wel eens een meisje gehad op werk met heel kort haar en ze had nooit make up op. Had ze ineens na een x aantal maanden later een weave + prachtige make up. Toen vroeg ik ook haar naam :smiling_face_with_tear:

4 likes