Ik kan me echt niet voorstellen wat voor blouse iets zou verklappen over iemands keuze om te roken. Wellicht panterprint met glitters? Een Ed Hardy shirt?
Of, het is een hele foute openingszin
Haha ja want je kreeg je blouse bij een pakje sigaretten?
Bijzondere aanname wel
Of iets met drie huilende wolven erop. Dan zou je denk ik wel een sjekkie van iemand kunnen draaien.
Maar daar zie ik de forumster dan weer niet voor aan.
Een werknemer of een ouder? Sowieso lijkt het me ongemakkelijk maar met een werknemer van een instantie ook heel kwalijk.
O dat bedoelde ik ook helemaal niet hoor dat je dat moest delen. Maar ik vroeg me meer af of het een ouder was die er dus rechtstreeks mee te maken heeft en zelf over haar privacy gaat of bijvoorbeeld iemand van veilig thuis die daar lekker over een patiënt zit te bellen met alle gegevens hardop benoemen.
Lijkt me inderdaad heel ongemakkelijk om allemaal te horen!
Maar stiekem ben ik toch een beetje gerustgesteld dat het niet mijn andere scenario was
Ik las net iets waardoor ik hier ineens weer aan moest denken.
Wij hadden jaaaren geleden een huisje op een camping op een plek waar ook veel bekenden van ons (en familie) kwamen. Niet persé daar op die camping, maar wel in de omgeving. Toen besloten we te gaan blowen, daar op die camping (met toch eigenlijk alleen maar sokken in sandalen types van middelbare leeftijd en ouder) en hebben we daarna seks gehad. Het was een hele warme zomerdag dus de ramen stonden open. Maar blijkbaar hadden we daar toen lak aan. Daarna zijn we in slaap gevallen terwijl het midden op de dag was ofzo haha.
Ik werd wakker en loop naar buiten om lekker in de zon te gaan zitten en zie ineens een briefje op de stoel liggen. âEen beetje blowen op ons eiland. Hoe durven jullie, waar haal je het lef vandaan asoâs!!!â of iets in die trant.
Nouuuu ik voelde me zo kut. Wij de hele middag een beetje beteuterd en afvragen welke buren het waren geweest om onze excuses misschien wel aan te moeten bieden⊠Belt ineens een vriend van mijn man op. Keihard aan het lachen. Was hij het gewoon geweest! En het mooie was dat hij het dus helemaal niet gezien of gehoord (of geroken haha) had, maar dat het gewoon een hele random grap was (in die tijd rookten we weleens vaker een jointjeđŒ).
Huh maar die seks had er dus niks mee te maken? ik zat ook een clue te wachten dat iemand jullie gehoord had ofzo.
Haha ja snap ik, het was meer dat ik dus bang was dat iemand ons had horen seksen Ă©n blowenđ
Ik breng mân dochter naar de kdv. Ze tilt meteen haar jurk op om haar nieuwe hemdje aan haar vriendinnetje te laten zien.
Juf: âNu kan het nog hĂš, is toch gek als wij dat nog zouden doenâ
Ik: âNou, je mag best even mân nieuwe hemd zien hoorâ
Juf: " "
Haha ik vind dit echt goede humor
Ik had laatst ook best wel iets awkwards. Ik ging bij de Pearle mijn nieuwe brillen ophalen en die vrouw zei neem maar plaats er komt zo iemand bij u. Dus ik dacht vanâŠOhhh ik heb nog wel even. En ze hadden daar een koffie machine dus ik dacht zo bij mezelf van:â Ohhh lekker neem ik even een gratis kop koffieâ. En echt net toen ik op die knop drukte stond die vrouw er al om me te helpen⊠Dus ik zegâ Ohhh sorry! Ja ik dacht dat het nog even ging duren!â. En toen ging dat koffie apparaat nog helemaal opstarten, opwarmen etc. En moest ik nog helemaal wachten tot het bekertje vol was terwijl zij echt zo naast me bleef staan om op me te wachten. Dat was echt de langste minuut ever gewoon Ik zag haar ook echt gewoon denken:â Wat een kutvrek zegâ hahaha
Ik zat laatst op mijn balkon en was best wel in gedachten verzonken, waardoor mijn blik op een punt bleef hangen, maar ik niet echt âkeekâ.
Blijkbaar liepen mijn buren op straat precies op dat punt, maar had ik dat niet meteen in de gaten. Het ging zo in mijn gedachten en het duurde ongemakkelijk lang:
âumm deze mensen lijken wel op mijn burenâ
âummm ze zwaaien naar iemandâ
âum het lijkt wel alsof ze naar iemand achter mij zwaaienâ
âoh ze zwaaien naar mijâ
Al die tijd had ik mijn blik strak die kant op gericht⊠Toen ik het pas in de gaten kreeg liepen ze onder mijn balkon door en durfde ik niet meer opnieuw te zwaaien aan de andere kant
Ik ging laatst een coffee to go halen bij een koffietentje waar ik nooit kom.
Hij vroeg mij wat, maar het was nogal druk en rumoerig dus ik zei mijn naam voor op de beker.
âAangenaam (naam), maar ik vroeg waar je gaat zitten .â
Wist ik veel dat het niet overal zoals starbucks is
Maar voor coffee to go ga je toch nergens zitten? Ik zou die vraag dan ook niet hebben verwacht.
TOCH?! Bedankt, ik vond het ook al een rare vraag . Ik antwoordde daarna ook âeh ja weet ik veel, ik wacht hier wel ofzo?â.
Oh ik zou dat echt waarderen, lachen
Ik dacht dat ik kersen cadeau had gekregen (verkeerd verstaan) dus ik had de kersenpitten gewoon terug in de zak gedaan want ja boeien mijn speeksel
Maar het waren niet mijn kersen