Ongemakkelijke momenten #2

Zij is een kind van vier in spelletjes te spelen aan tafel.

23 likes

Ik ben normaal best wel van het conflict vermijden maar toen ik een keer in de kroeg zat met een vriend die constant met zn nieuwe fling zat te appen heb op op een gegeven moment wel gezegd dat ik nu naar huis ging als hij bleef appen. Spelletjes spelen is nog erger…volgende keer gewoon weglopen.

10 likes

Ja groot gelijk, dan blijf je maar lekker thuis

5 likes

Toen mijn collegas achter me stonden bij de coffeeshop :grimacing:

9 likes

Ik denk dan: zij zijn hier ook.

22 likes

Liever bij de coffeeshop dan in de sauna :sparkles:

37 likes

Ik snap dat nooit want als je naar de sauna gaat, ben je er in principe toch okƩ mee dat mensen te naakt zien. Hoezo is een collega dan een uitzondering?

4 likes

Huh, zo moeilijk is dat toch niet te begrijpen. Ga nog liever dood dan naakt naar een publieke sauna, maar dan nog kan ik me voorstellen dat vreemde naakte mensen echt wel anders is dan een kamer vol collega’s/ schoonmoeder/ buurvrouw etc. waarmee ik de volgende dag moet vergaderen.

80 likes

Hm nee dat kan ik me echt niet voorstellen nee. Ik heb er geen problemen mee en vind het ook altijd wat kinderachtig als mensen verderop naar een sauna gaan want omg stel je voor dat je een bekende naakt zou zien zo schokkend

5 likes

Lijkt me zo grappig als mensen allemaal verderop naar de sauna gaan en omdat ze het allemaal doen elkaar daar juist tegenkomen hahah

24 likes

Nouja, het risico loop je natuurlijk altijd en ja we zijn met z’n alle naakt bladiebla. Maar ik kwam ooit mijn therapeut tegen en vond dat toch behoorlijk ongemakkelijk.

15 likes

Ja ik weet niet of ik dat per se kinderachtig vind danwel een gebrekkig inlevingsvermogen aan jouw kant. Helemaal top dat jij daar geen moeite mee hebt, maar zo bizar is het toch ook weer niet dat een ander daar anders over denkt? Zijn ook zat dingen waar ik 0 moeite mee heb, maar die een ander weer wel als vervelend ervaart. Kan ik me daar alsnog vaak wel in inleven.

Maar ik heb sowieso nul behoefte om tussen een groep naakte mensen te zweten, vreemd of bekend. Dus wat dat betreft kan ik me weer niet inleven in die behoefte en ben ik waarschijnlijk geen haar beter.

81 likes

Ik zat met mn therapeut in dezelfde yogaklas, dat was al ongemakkelijk. Laat staan in de saunašŸ˜…

7 likes

Klopt, maar ik ben eigenlijk ook hun baas dus dat maakt het wel extra awkward :joy:

@Ruby True dat! :joy: Ik heb weleens een ex collega gehad die me in mijn ondergoed heeft gezien omdat mijn moeder gewoon met hem mijn huis binnen kwam lopen :sob:

5 likes

Oh dit doet me denken aan een begeleider van een gesloten psychiatrische afdeling (waar ik zat) die ik een tijdje na mijn ontslag op de dansvloer tegenkwam. Na een intens oogcontact realiseerden we het ons allebei en hebben we elkaar hard ontweken. Super awkward :smiling_face_with_tear:

25 likes

Ik had een keer m’n werkgroepdocent als klant in de lingeriewinkel :smiley: en ook een keer een oudere (mannelijke) collega van m’n werk op de dansvloer om 02:00 ā€˜s nachts :’)

Dit vind ik dan zelf weer niet ongemakkelijk, tenzij die collega wild tegen me aan zou schuren.

Al wil ik sommige mensen ook gewoon houden in een apart wereldje.

9 likes

Toevallig had ik afgelopen zaterdag iets ongemakkelijks wat een beetje aansluit bij hierboven: ik werk op een mbo en werk bewust wat verder van huis zodat ik geen studenten tegen kom in m’n vrije tijd. Zaterdag was ik op een festival bij mij in de buurt, had veel te veel bier op en toen werd mijn naam ineens geroepen. Was het een oud student van mij die daar als handhaver aan het werk was. En zijn vriendin begeleid ik nog :sob:. Ik vind dat best wel kut en onprofessioneel en kan me er nog steeds druk om maken, maar dat heeft ook niet zoveel zin denk ik. Ah well

6 likes

Uiteindelijk doen de meeste mensen ook maar werk om hun huur/hypotheek/boodschappen/vakantie mee te betalen en is je baan (in de meeste gevallen) niet je identiteit en mag je dus heel veel uren van de week zelf weten wat je doet. Ik heb een leidinggevende functie en kom ook wel eens medewerkers tegen in de stad oid, maar het feit dat ik daar op zaterdag een biertje drink maakt mij op ma tm vrij geen slechtere leidinggevende

23 likes

Ja daar heb je ook gelijk in, maar vind het alsnog wel vervelend haha. Gelukkig komt het verder bijna nooit voor

2 likes