Ik kwam mijn psycholoog van de week tegen bij een random AH in de stad waar zij werkt (en die AH is niet degene die het dichtst bij haar praktijk ligt) en ik vaak kom. We hadden ook 1.5 uur daarvoor een afspraak gehad. Dat vond ik al ongemakkelijk en ik heb gedaan of ik haar niet zag, haha. ![]()
O, en ik kom heel vaak de vrouw van mijn WMO-begeleider tegen in de sportschool, net als de vaste fietsenmaker van mijn werk, een paar collegaās en mensen waar ik post bezorg. ![]()
Ik las dit en dacht: huh werkt je psycholoog ook nog een paar uur per week in de Albert Heijn??
Ja haha ik ook
Haha omg ik stond vandaag op mān werk ineens oog in oog met een hele leuke oude scharrel, waar we plots direct moesten samenwerken. Was bijna een greys anatomy momentje waarbij we oogcontact maakten en allebei zoiets hadden van āwtf werk JIJ hier?!ā maar we toch professioneel moesten blijven
ben gelukkig getrouwd en zwanger dus moet niks van m, maar was even van mān aprepos en vond het eventjes vrij awkward lol. Heb mān werk wel ff extra gerockt ![]()
![]()
![]()
Ik las: heb na mān werk wel even extra gerookt en dacht huh??? ![]()
Ik verwar jou soms met die forummer die als begravenis ondernemer werkt door de zelfde ava. Dus moest hier om lachen.
Ja dat was ik! ![]()
Maar nee, het was koffietentvent niet hahaha. Wel uit diezelfde tijd, iemand waarmee ik in t zelfde ziekenhuis heb gewerkt. Jammer dat we niet meer op EGF kunnen kijken wat ik toentertijd evt geschreven heb haha
Is koffietentvent dan de vader van je baby?
Sorry ik heb geen idee meer hoe dat toentertijd afgelopen is met koffietentvent
Neeeeee goddank zeg. Heb een veel leukere vent aan de haak geslagen!!
Ik vind het echr een bizar idee dat dit plaatsvond tijdens het egf⦠de tijd gaat zo hard
Waarom is dit nog maar weer stukgelopen? Je hoeft het niet te delen hoor maar was altijd helemaal invested in de verhalen uit het LDDH haha.
Hahah ja ach ja, het was allemaal leuk en aardig en de seks was
amazing
maar qua leven en werk en invulling van onze dag strookte het allemaal niet zo. Hij barista, ik drukke verantwoordelijke baan, het matchte niet echt. Maar t was erg leuk voor zolang het duurde ![]()
Met deze dokter waar ik nu mee samenwerk was het exact andersom: hele chille klik en beide werkzaam in de zorg en konden echt hele nachten praten, maar de seks was om te janken ![]()
Nu heb ik best of both worlds gevonden dus eind goed al goed
Ik kom uit het noorden inderdaad ![]()
![]()
Hahahaha dit alles is inderdaad echt zo NL romcom. Lekker āinclusiefā maar vergeet niet een paar stereotypes te verwerken. Wie van jullie is āhet mannetjeā?
Ik geef les op een basisschool en heb kleding van de Zeeman, waar dat ook heel groot opstaat. Heel veel leerlingen denken dat ik naast bijna fulltime ik ook bij de Zeeman werk ![]()
Ik was bij de fysio en haar stagiaire. Ik loop de kamer in, leg mijn tas weg en pak āmijnā mobiel van tafel. Het hele gesprek ligt die mobiel voor mijn neus en aan het eind wil ik ām in mijn tas doen. Zegt de stagiaire: ādie is van mijā. Hoe heeft zij dat half uur naar haar mobiel voor mijn neus gekeken?!?! Misschien denkend āwanneer zeg ik dat het de mijne is?ā.
Ik heb misschien nog wel screenshots hahaha
Hadden we voor deze ook niet een bijnaam op egf?
Edit: found it!!! JHD, jonge hete dokter shit wat waren we origineel
Hahahaha KTV en JHD ja omg
Ik stuur (om 12.30) een mailtje naar de apotheek om een herhaalrecept aan te vragen voor mijn adhd-medicatie. Krijg een paar minuten later een mail terug, dat er geen herhaling meer is. Meteen geĆÆrriteerd, want ik heb ze wel op papier. Dus hoe kan dit nu weer?!?!?!
Stuur een geĆÆrriteerde mail terug, met: kijk maar hoor, heb ik wel !!!
Ja mevrouw, dit is receptuur van een andere apotheek.
Om vervolgens om 13.00 ās middags op de mail te reageren met: oh excuses, het is maandagochtend. Nog niet helemaal scherpš
Meine gute, af en toe. Lekker begin van de week.