Ongemakkelijke momenten #2

Huh maar die seks had er dus niks mee te maken? :sweat_smile: ik zat ook een clue te wachten dat iemand jullie gehoord had ofzo.

33 likes

Haha ja snap ik, het was meer dat ik dus bang was dat iemand ons had horen seksen Ă©n blowen😅

2 likes

Ik breng m’n dochter naar de kdv. Ze tilt meteen haar jurk op om haar nieuwe hemdje aan haar vriendinnetje te laten zien.
Juf: “Nu kan het nog hù, is toch gek als wij dat nog zouden doen”
Ik: “Nou, je mag best even m’n nieuwe hemd zien hoor”
Juf: " :neutral_face:"

109 likes

Haha ik vind dit echt goede humor

19 likes

Ik had laatst ook best wel iets awkwards. Ik ging bij de Pearle mijn nieuwe brillen ophalen en die vrouw zei neem maar plaats er komt zo iemand bij u. Dus ik dacht van
Ohhh ik heb nog wel even. En ze hadden daar een koffie machine dus ik dacht zo bij mezelf van:’ Ohhh lekker neem ik even een gratis kop koffie’. En echt net toen ik op die knop drukte stond die vrouw er al om me te helpen
 Dus ik zeg’ Ohhh sorry! Ja ik dacht dat het nog even ging duren!’. En toen ging dat koffie apparaat nog helemaal opstarten, opwarmen etc. En moest ik nog helemaal wachten tot het bekertje vol was terwijl zij echt zo naast me bleef staan om op me te wachten. Dat was echt de langste minuut ever gewoon :joy: Ik zag haar ook echt gewoon denken:’ Wat een kutvrek zeg’ hahaha

45 likes

Ik zat laatst op mijn balkon en was best wel in gedachten verzonken, waardoor mijn blik op een punt bleef hangen, maar ik niet echt ‘keek’.

Blijkbaar liepen mijn buren op straat precies op dat punt, maar had ik dat niet meteen in de gaten. Het ging zo in mijn gedachten en het duurde ongemakkelijk lang:
‘umm deze mensen lijken wel op mijn buren’
‘ummm ze zwaaien naar iemand’
‘um het lijkt wel alsof ze naar iemand achter mij zwaaien’
‘oh ze zwaaien naar mij’

Al die tijd had ik mijn blik strak die kant op gericht
 Toen ik het pas in de gaten kreeg liepen ze onder mijn balkon door en durfde ik niet meer opnieuw te zwaaien aan de andere kant :expressionless:

19 likes

Ik ging laatst een coffee to go halen bij een koffietentje waar ik nooit kom.
Hij vroeg mij wat, maar het was nogal druk en rumoerig dus ik zei mijn naam voor op de beker.

“Aangenaam (naam), maar ik vroeg waar je gaat zitten :slightly_smiling_face:.”

Wist ik veel dat het niet overal zoals starbucks is :pensive:

22 likes

Maar voor coffee to go ga je toch nergens zitten? Ik zou die vraag dan ook niet hebben verwacht.

9 likes

TOCH?! Bedankt, ik vond het ook al een rare vraag :joy:. Ik antwoordde daarna ook “eh ja weet ik veel, ik wacht hier wel ofzo?”.

9 likes

Oh ik zou dat echt waarderen, lachen :rofl:

5 likes

Haha ja ik ook @Schorem

5 likes

Ik dacht dat ik kersen cadeau had gekregen (verkeerd verstaan) dus ik had de kersenpitten gewoon terug in de zak gedaan want ja boeien mijn speeksel

Maar het waren niet mijn kersen :smiling_face_with_tear:

20 likes

Ik had een mega blunder op het werk.
Had in alle haast een mail gestuurd naar een van onze partners met wie wij fijn samenwerken, dat we aan het oriënteren zijn of hij nog tips heeft in zijn netwerk voor een nieuw marketingbureau. (dacht ik)
Blijkt dat ik dat naar iemand van dat marketingbureau zelf heb gestuurd waar we al heeel lang klant zijn

Ik hoor dat via mijn manager, die het weer van onze eigenaar heeft, van de eigenaar van dat bedrijf. Zo van wat is hier de bedoeling van? (dus die mail is al doorgestuurd naar 4 van die hoge mannen)
Ooh ik kon echt door de grond zakken. Ik wil dit oplossen maar is gewoon mega onhandig en kan niet veel meer bedenken dan een lullig sorry sturen en de fout opbiechten. Als er tips zijn


17 likes

Ah dat zijn echt stomme dingen he! Zou vanaf hier gewoon zo eerlijk mogelijk zijn. ‘Helaas is mijn mail bij de verkeerde persoon beland. We zijn inderdaad aan het oriĂ«nteren op een nieuwe partij ivm reden 1,2 en 3 die niks met jullie te maken hebben. Vervelend via deze manier, excuus.’ zoiets. En dan een reep chocolade eten.

16 likes

Ik zou even overleggen met je manager/de eigenaar hoe zij dit willen aanpakken voordat je iets doet!
Wat vervelend wel zeg, snap dat je baalt ook al is het iets wat iedereen zou kunnen gebeuren.

10 likes

Naar je manager/de mensen op jouw werk in ieder geval volledig eerlijk zijn en open kaart spelen, en excuses maken. Je hebt een fout gemaakt waar je heel erg van baalt. Je kunt het niet terugnemen, heel vervelend, maar je bent nou eenmaal een mens en mensen maken fouten.
Verder zou ik naar alle andere partijen niets doen wat niet in overleg is met je werk/manager want het lijkt me ook nogal gevoelig hoe dit verder aangepakt wordt en je wilt dit niet nog erger maken.

En probeer het je niet te erg aan te trekken. Niemand is perfect en mensen maken nou eenmaal fouten. Je hebt het niet expres gedaan. :woman_shrugging:
Maar echt heel rot voor je, ik snap dat je met een knoop in je maag zit :frowning:

19 likes

Heel rot, maar ook herkenbaar! Keer soortgelijke situatie gehad, wilde intern wat navragen omdat we offertes bij 2 partijen hadden lopen maar bleek 1 van de 2 in de CC te staan. Uiteindelijk vond m’n manager (die was heel commercieel) het een mooie opening om juist onderhandelingen in te steken en hebben we juist veel korting als resultaat haha.

Dus wie weet is het niet slecht, maar opening tot een gesprek met de marketingpartij? Het is en blijft commercieel natuurlijk. Open kaart met je managers spelen, je fout erkennen en aanbieden dat je mee wilt denken over oplossingen. Meer kun je niet doen!

10 likes

Gisteren was ik met een vriendin wat drinken in de stad en afentoe zat je op haar mobiel een spelletje te doen. Steeds tussendoor moest dat spelletjes ook laden. Toen ze tijdens het gesprek haar mobiel wéér pakte om muntjes op te halen, heb ik heel kinderachtig alle knopjes ingedrukt in dat spel. Ik werd er gek van. En toen keek ze mij woest aan en voelde ik mij een kind van vier.

69 likes

Zij is een kind van vier in spelletjes te spelen aan tafel.

23 likes

Ik ben normaal best wel van het conflict vermijden maar toen ik een keer in de kroeg zat met een vriend die constant met zn nieuwe fling zat te appen heb op op een gegeven moment wel gezegd dat ik nu naar huis ging als hij bleef appen. Spelletjes spelen is nog erger
volgende keer gewoon weglopen.

10 likes