Nou mijn neusgat zit daar niet hoor
Oh, ‘triumph’ is raar… Ik vind hem wel meer ‘briesend van woede’ (wel meer dan alleen maar gefrustreerd dus, haha).
Dat is deze toch eerder
Maar ik snap niet waarom die sleepy heet
Iemand die ik ken gebruikt die trouwens ook als huilen
Ugly cry zou ik wel snappen
haha ja ik bedoel hem ook wel als briesen van woede hoor, maar deze zijn nog bozer
Hahaha ja idd.
Ohja die was het.
Nee maar dat is toch deze?
Mijn moeder is erg fan van deze maar ik vind die altijd een beetje passief agressief overkomen haha, niet als een oprechte glimlach iig (en zo bedoelt zij 'm wel)
Heb ooit met iemand gedate die altijd gebruikte. Wat een horror. Maar die jongen was ondanks dat hij nog geen 30 was eigenlijk echt een gigantische boomer
Heb je net voor t eerst seks gehad, krijg je ‘het was fijn met je ’ echt huilonnnnnn
Ohhh vreselijk Mijn ex zei ooit toen mijn libido below zero was “maar ik wil je zo graag beminnon” met zn nep amsterdamse accent. Instant rillingen als ik er aan terug denk
Mijn moeder gebruikt ten alle tijden deze:
Echt een hekel aan die duim haha
Ja ik ook, denk dan altijd dat ze boos is ofzo haha.
Ik vind het ook zo kortaf?
Mam ik kom zo even op bezoek!
Moeders:
Haha inderdaad, ik stuurde van de week ‘‘We hebben geboekt voor Kopenhagen
’’ en toen kreeg ik ook een:
Hallo, beetje enthousiasme kan geen kwaad.
De boomer-duim.
Ik had een vriendin die altijd de gebruikte en ik werd daar helemaal agressief van haha. Gelukkig is ze hiermee gestopt, want vind dat echt een vreselijke emotie en paste ook zelden in de context van het bericht.
“Ja, leuk weekend gehad ”
Ik haaat ook deze: Heb ook een vriendin die dat heel vaak gebruikt en word daar ook echt agressief van haha, geen idee waarom.
Door je berichtjes door de tijd heen heb ik echt een bizar beeld bij je ex, hahaha.
Mijn moeder gebruikt ook te allen tijde , wat ik misschien wel beter vind dan haar standaard “Ok” op alles.
Hahaha ja hij was heel raar. Maar ik heb 2 gekke exen waar ik wel eens over praat hier, dus het gaat niet allemaal over dezelfde
Dat nog niemand deze heeft genoemd
dit is overduidelijk een grimas, maar heb 2 mensen in m’n omgeving die hem als
gebruiken zo verwarrend. Inmiddels ben ik eraan gewend, maar de eerste keer dacht ik echt wat heb ik fout gedaan?
Ja echt grappig
Ok
Ik heb ook een vriendin die idd veelvuldig gebruikt en ook op momenten dat ze niet gebruikt moeten worden.
“Hoe was het bij de dokter? ”