Ongemakkelijke momenten #2

verwijder dit voor ze t zien en echt doen aub

25 likes

Gewoon een hele grote met een flink Durex schap hahha

3 likes

Ik wil dan echt 50% van de winst :joy:

4 likes

60 likes

Kappen

21 likes

Op dit plaatje is het net of hij zijn middelvinger opsteekt, is me nooit eerder opgevallen :joy:

32 likes

Hahaha ja mijn leerlingen (groep 6/7/8) waren op een computer bezig met wat opzoeken en 2 waren enorm aan t giechelen. Dus ik vroeg wat er was, zegt 1 ‘ja juf, we krijgen allemaal rare dingen te zien. Rare seksdingen!’
Bleek dat ze een reclame van hema op wikipedia oid zagen, reclame voor 'n vibrator.

9 likes

@moderators

7 likes

Ja die zijn vast geïnteresseerd!

6 likes

Hier zou ik echt heet van worden :flushed:

2 likes

Maar echt. Verplaats dit aub naar het herfst topic.

11 likes

Beter content dan al die lilleke pompoenmokken

7 likes

Is de pan met stamppot niet te tmi voor het herfsttopic?:joy:

6 likes

Wat @EllaFitzgerald zegt idd :blush: ben het wel met je eens dat niet elke huilemoticon geschikt is. Ben het ook wel met @Tubing eens maar zo had ik hem nog niet eerder gezien.

Sorry @Krabpaal :grin:

3 likes

Nu het toch over herfst en emojis gaat. Ik mis heel erg een emoji van een eikeltje. Want in de meeste talen een lief en onschuldig natuur emojitje en in het Nederlands zo fijn te gebruiken voor elke klootzak waar je over moet roddelen op whatsapp.

17 likes

:chestnut: lijkt erop toch

5 likes

“Je raadt nooit wat die hazelnoot van een baas van me nu weer heeft gezegd” heeft toch niet echt dezelfde flair :geek:

25 likes

Volgens mij is het een kastanje haha

11 likes

Nee ja het is not the same maar een :eggplant: werd in eerste instantie ook niet met een piemel geassocieerd dus als jij die kastanje er steevast inhoudt als eikel dan snapt iedereen het straks gewoon

8 likes

🪼 of deze gebruiken? (Maar dekt toch ook niet helemaal de lading.) Dan misschien beter kastanje introduceren ja.

3 likes