Ongemakkelijke momenten #2

Dit had ik ook, bij het overleden van een collega uit mijn team reageerden de boomers uit mijn team ook met :smiling_face_with_tear:.

5 likes

Sterrin was echt leuk in Expeditie Robinson!

16 likes

Biologie is niet het eerste podcastonderwerp wat ik zou uitkiezen maar wie weet vind ik het van haar wel leuk. Ik ga het zeker een keer proberen! Nooit te oud om mijn interesses te verbreden. (Ik wist überhaupt niet dat ze een podcast heeft en volg haar ook verder helemaal niet haha)

3 likes

betekent dit niet huilen? :thinking::no_mouth::open_mouth:

6 likes

Nee daar is ie veel te sarcastisch voor

Het is een beetje zoals vroeger :’) werd gebruikt denk ik

Bij oprecht huilen moet je wel echt ook een sippe gezichtsuitdrukking achter de traan zien.

5 likes

Oh haha ik heb dit ook wel eens gestuurd als zijnde huilen, ik dacht die lach ziet er wel uit als vriendelijk medelijden. Wist ook niet wat :’) was :exploding_head:

10 likes

Het gebruik van emoji’s is echt zo fascinerend eigenlijk

15 likes

Ik doe deze meer bij dingen als: boodschappen gedaan maar het belangrijkste vergeten :smiling_face_with_tear:

11 likes

Dit is huilen :cry:

Oh hij verandert de emoticon hier op t forum…

Edit:

2 likes

Haha ja weet ik maar je hebt wel meerdere huil emoji s toch? Vind deze een weer heel dramatisch en een beetje much ofzo :stuck_out_tongue: idk

4 likes

Ja die tranen zijn weer een andere soort huilen, eerder een fuck-my-life type huilen idd overdramatized. Zo heeft elk huilsmileytje weer z’n eigen nuance :sweat_smile:

3 likes

Ik deze: :unamused:

10 likes

Ik vind dat :smiling_face_with_tear: OF een sarcastisch poppetje, OF ook wel een soort ‘mooi moment’ poppetje, als je kat bijvoorbeeld iets super cute doet, of Mijn kind wordt zo snel groot! :smiling_face_with_tear: of bij een nostaligisch moment van vroeger ofzo.
Zoveel interpetaties haha

9 likes

Maarja, wat is dit dan? Verbazing? Ongeloof? Vermoeidheid?

2 likes

irritatie
Als je de emoji aanklikt staat er ook wat de bedoeling is, al zal dat niet altijd hetzelfde zijn als waar het voor gebruikt wordt.

6 likes

Ooooh

2 likes

Het is een stink eye

1 like

Je ik vind het niet altijd kloppen, de onderstaande gebruik ik bijvoorbeeld als ik ergens gefrustreerd over ben (maar niet woedend) maar hij heet ‘triumph’

:triumph:

5 likes

Ik vind het een Bombastic side eye hahah. of een afgunst /mini eyeroll poppetje

4 likes

Deze “traan” schijnt dus officieel een snottebel te zijn. :smiling_face_with_tear:

3 likes