Beter content dan al die lilleke pompoenmokken
Is de pan met stamppot niet te tmi voor het herfsttopic?
Wat @EllaFitzgerald zegt idd ben het wel met je eens dat niet elke huilemoticon geschikt is. Ben het ook wel met @Tubing eens maar zo had ik hem nog niet eerder gezien.
Sorry @Krabpaal
Nu het toch over herfst en emojis gaat. Ik mis heel erg een emoji van een eikeltje. Want in de meeste talen een lief en onschuldig natuur emojitje en in het Nederlands zo fijn te gebruiken voor elke klootzak waar je over moet roddelen op whatsapp.
lijkt erop toch
“Je raadt nooit wat die hazelnoot van een baas van me nu weer heeft gezegd” heeft toch niet echt dezelfde flair
Volgens mij is het een kastanje haha
Nee ja het is not the same maar een werd in eerste instantie ook niet met een piemel geassocieerd dus als jij die kastanje er steevast inhoudt als eikel dan snapt iedereen het straks gewoon
🪼 of deze gebruiken? (Maar dekt toch ook niet helemaal de lading.) Dan misschien beter kastanje introduceren ja.
in ieder geval veel te winters
Mijn broer stuurt deze nog weleens: en hij denkt dus dat dit voor ‘bidden’ staat. Laatst plaatste hij bij een bericht van iemand die overleden was deze
heb hem toen maar even geappt dat die emoticon eigenlijk een high five is…
Ik zag deze eigenlijk ook altijd als bidden, komt omdat ik veel Twitch kijk (waar mensen op streamen) en daar heb je de ‘Prayge’ emote
Als het een high five was geweest hadden ze een van die mouwtjes beter een andere kleur gegeven
Haha huh? Ik zag dit eigenlijk ook altijd als bidden en deze: als high five.
Edit: wat lame dit is eigenlijk een high ten.
Omdat het dan toch 2 personen zijn die elkaar een high five geven. Komt niet vaak voor dat ze dan allebei een zelfde kleur trui ( blauw in dit geval) aanhebben.
Oh zeker! Ik was zelf echt in de veronderstelling dat het een high five was. Dan heeft ie in dit geval geluk! Ben ik weer een stukje wijzer geworden
Ik zie die als " Halleluja!"